بازی Death Stranding 2 احتمالا در گیم اواردز ۲۰۲۳ حضور داشته باشد

تقریبا یک سال از معرفی دث استرندینگ ۲ (Death Stranding 2) گذشته و به نظر می‌رسد که کوجیما پروداکشنز آماده انتشار تریلر دیگری از این بازی است. 

Death Stranding 2 در مراسم گیم اواردز سال قبل رونمایی شد و احتمالا در مراسم امسال هم حضور خواهد داشت. هیدئو کوجیما به تازگی توییت جدیدی منتشر کرده و به نظر می‌رسد که در حال تدوین تریلر جدیدی است. این عادت همیشگی کوجیما است که از پروسه تدوین تریلرها در توییتر پست منتشر می‌کند و فاصله کم با آغاز مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ به شایعات دامن زده. 


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: دوست داریم چه بازی‌ای برنده گیم اواردز ۲۰۲۳ بشهسال شگفت‌انگیز ۲۰۲۳
تیم ویجیاتو: دوست داریم چه بازی‌ای برنده گیم اواردز ۲۰۲۳ بشه

تنها دو هفته به آغاز این مراسم باقی مانده و اکانت رسمی گیم اواردز نیز به این پست از کوجیما واکنش نشان داده است. جف کیلی رابطه بسیار خوبی با این بازی‌ساز افسانه‌ای دارد و انتشار تریلر جدید Death Stranding 2 در گیم اواردز ۲۰۲۳ تقریبا حتمی به نظر می‌رسد. البته این واکنش که تنها شامل یک اموجی بود خیلی سریع پاک شد، ولی اسکرین شات آن در زیر قابل مشاهده است:

بازی Death Stranding 2 احتمالا در گیم اواردز ۲۰۲۳ حضور داشته باشد - ویجیاتو

در حال حاضر اطلاعات چندانی از داستان بازی دث استرندینگ ۲ در دسترس قرار ندارد، اما بازهم انتظار حضور ستاره‌های زیادی را در آن داشته باشید. اگر شما هم چشم انتظار این بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «۵ پرسشی که تریلر بعدی Death Stranding 2 باید به آن‌ها پاسخ دهد» را مطالعه کنید.

Death Stranding 2 احتمالا در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سالبررسی جزء به جزء مراسم گیم اواردز
تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال


بررسی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3

بازی Death Stranding 2 احتمالا در گیم اواردز ۲۰۲۳ حضور داشته باشد - ویجیاتو

source

توسط