کاتالوگ کوییک GX منتشر شد

گروه خودروسازی سایپا به صورت رسمی کاتالوگ کوییک GX را منتشر کرد. بر اساس این کاتالوگ کوییک GX با دو تیپ کم آپشن و فول آپشن به بازار می آید.

به گزارش آخرین خودرو، کوییک جی ایکس به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ M15GSI مجهز است. این پیشرانه فناوری VVT-i را دارد و زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی در آن دیده می شود. کوییک GX می تواند ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را تولید کند. این پیشرانه در سایپا اطلس و سهند پارس خودرو هم استفاده شده است. جعبه دنده کوییک GX از نوع ۵ سرعته دستی است. بر اساس کاتالوگ کوییک GX فعلاً این خودرو با جعبه دنده دستی عرضه می شود و نسخه اتوماتیک CVT ندارد.

در اطلاعات منتشر شده برای کوییک GX آمده است که این محصول سایپا با دو تیپ کم آپشن (Low) و فول آپشن (HI) به بازار می آید. در هر دو این تیپ ها امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سنسور پایش باد تایرها، نشانگر تعویض دنده، تهویه الکتریکی دستی، فرمان هیدرولیک، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک عقب و… دیده می شود. همچنین بر اساس استانداردهای اجباری تمام نسخه های کوییک GX باید به سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی مجهز باشند.

کاتالوگ کوییک GX منتشر شد

اما در تیپ فول آپشن کوییک GX امکاناتی دیده می شود که در کاتالوگ به آن ها اشاره شده است. شیشه های عقب دودی، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین دنده عقب، رینگ آلومینیومی و رهیاب ماهواره ای در تیپ فول آپشن کوییک GX دیده می شود.

کاتالوگ کوییک GX منتشر شد

source

توسط