بر خلاف تصور عموم افراد، برای کسب درآمد دلاری در منزل نیازی به سرمایه‌های کلان و بزرگ نیست. شاید شما هم با خود کلنجار بروید که اصلا چگونه با فعالیت در منزل می‌توان به درآمدهای دلاری رسید؟ یا اینکه کدام شغل‌ها را می‌توان در منزل انجام داد و درآمد دلاری کسب کرد؟

همچنین بخوانید :

همه این سوال‌ها ممکن است برای شمایی که دوست دارید در منزل خود نشسته و درآمد‌زایی دلاری داشته باشید پیش بیاید. در این مطلب از پلازا، بهترین و پول‌ساز‌ترین ایده‌های کسب درآمد دلاری در منزل را معرفی خواهیم کرد. اما به این نکته بسیار مهم هم توجه داشته باشید که فرایند نقد کردن درآمد دلاری در ایران چالش‌های خود را داشته و برای حذف این محدودیت‌ها باید از شرکت‌ها واسط و صرافی‌های معتبر کمک بگیرید.

کسب درآمد دلاری در منزل
با فعالیت در مشاغلی که در ادامه معرفی میکنیم می توانید به درآمد دلاری در منزل برسید.

لیست بهترین مشاغل خانگی با درآمد دلاری

برای کسب درآمد دلاری در منزل، فرقی نمی‌کند که دانشجو هستید یا یک فرد بازنشسته و خانه‌دار، در هر صورت با آموزش برخی مهارت‌های اولیه به راحتی می‌توانید بیشترین درآمد را از کار در خانه داشته باشید. بسیاری از شغل‌ها پتانسیل خدمات‌دهی به صورت غیر مستقیم و در سطح جهانی را دارند، بهترین گزینه برای انتخاب به عنوان یک شغل خانگی هستند. اما برای موفقیت در این مشاغل باید مهارت‌های مورد نیاز را یاد گرفته و بهترین خدمات را به مخاطبان بازار هدف همان کسب‌و‌کار ارائه دهید. لیستی از بهترین کسب‌و‌کارهای خانگی را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

  • شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین
  • تدریس آنلاین
  • تولید محتوا (کتاب‌های الکترونیکی)
  • طراحی سایت
  • فروش آنلاین عکس
  • انجام جستجوهای پرداخت شده
  • معامله سهام
  • سئو سایت

1- شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین

شاید شنیدن این جمله شما را هم متعجب کند، اما امروزه می‌توان تنها با شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین برای کسب‌و‌کارهای مختلف می‌توان درآمد دلاری داشت. منظور از نظرسنجی‌ آنلاین همان کامنت مارکتینگ است، یعنی شما از طریق موبایل یا لپ تاپ و کامپیوتر خود در نظرسنجی‌های مختلف شرکت کرده و نظر خود را به عنوان یک کاربر یا خریداری با دیگر افراد به اشتراک می‌گذارید.

با توجه به اهمیت بسیار بالای کامنت مارکتینگ در جذب مشتری، دیدگاه کاربران برای صاحبان کسب‌و‌کارها بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

علاوه بر موارد فوق، شما می‌توانید در منزل بدون محدودیت زمانی به عنوان یک کاربر در نظرسنجی‌ها، نظر و دیدگاه خود را در مورد کمپانی‌های مختلف بیان کنید.

2- کسب درآمد دلاری در منزل با تدریس آنلاین

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، بسیاری از دانشجویان و محصلان تمایل بیشتری به شرکت در جلسات غیر حضوری مباحث عملی مختلف دارند. از طرفی، اساتید و اشخاصی که در رشته‌های مختلف تخصص و تبهر دارند می‌توانند در این بستر با برگزاری کلاس‌های علمی و درسی مختلف به راحتی کسب درآمد کنند. البته داشتن مدرک زبان تسلط کامل به زبان‌هایی همچون انگلیسی، آلمانی و… یکی از الزامات عضویت در سایت‌های تدریس به عنوان استاد است.

در سایت‌ها و پلتفرم‌های تدریس آنلاین، تقاضای آموزش و یادگیری زبان نسبت به سایر رشته‌های علمی و تحصیلی بیشتر است. همچنین در این در سایت‌ها، حق‌التدریس اساتید بر اساس میزان مهارت و تخصص آن‌ها تعیین می‌شود. امروزه بیش از نیمی از اساتید با تدریس در بستر پلتفرم‌های بین‌المللی می‌توانند به صورت درآمد دلاری کسب درآمد کنند.

کسب درآمد دلاری در منزل با تدریس آنلاین
با تدریس آنلاین در پلتفرم های بین المللی می توانید به درآمد های دلاری دست یابید.

3- تولید محتوا دیجیتال

یکی دیگر از بهترین مشاغل برای کسب درآمد دلاری در منزل بدون نیاز به سرمایه اولیه، تولید محتوا در بستر پلتفرم‌های مجازی از جمله موتورهای جستجو و سوشال مدیا است. یکی از الزامات اصلی تولید محتوا دیجیتال، داشتن مدرک زبان و تسلط نسبتا کامل به زبان انگلیسی، آلمانی، عربی و… است. شغل تولید محتوا دیجیتال، مزیت‌های فراوانی دارد، یکی از اصلی‌ترین مزایای این شغل، نداشتن الزام به مدرک زبان است. به بیانی ساده‌تر، حتی شما بدون داشتن مدرک زبان می‌توانید با وب‌سایت‌ها و کسب‌و‌کارهای آنلاین ایرانی همکاری کرده و به درآمدهای بالایی دست یابید.

4- طراحی سایت: یکی دیگر از پولسازترین مشاغل بین‌المللی

با فعالیت در حوزه طراحی سایت می‌توانید از بزرگ‌ترین مزیت آن یعنی کسب درآمد دلاری بهره‌مند شوید. شغل طراحی سایت، از جمله مشاغل آینده‌دار و پو‌ل‌ساز است. البته برای فعالیت در این عرصه باید با دانش زبان برنامه‌نویسی به خصوص زبان‌های php، html و سی شارپ آشنایی کامل داشته باشید. هر چقدر در زمینه طراحی سایت تخصص و مهارت بیشتری داشته باشید به همان اندازه درآمد بیشتری خواهید داشت. تعداد کثیری از وب‌مسترهای متخصص و کاربلد عمدتا در پروژه‌های خارجی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند تا درآمد دلاری کسب کنند.

همچنین بخوانید :

5- کسب درآمد دلاری در منزل با فروش آنلاین عکس

آیا تا به حال تجربه فروش عکس در سایت‌های خارجی را داشته‌اید؟ شاید با خود بگویید که اصلا با فروش آنلاین عکس نمی‌توان درآمد دلاری کسب کرد. در حالی که تعداد زیادی از فریلنسرها با طراحی و انتشار عکس‌های مختلف در سایت‌های خارجی به راحتی می‌توانند توجه میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کرده و عکس‌های خود را با بهترین قیمت به فروش برسانند.

البته اگر سرمایه کافی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پس از همکاری با سایت‌های خارجی مختلف، یک سایت چند زبانه برای خود طراحی کرده و تصاویر خود را در آن انتشار کنید. حتی اگر با سایت‌های خارجی دیگر همکاری می‌کنید، بهتر است به صورت هم‌زمان وب‌سایت شخصی را برای خود راه‌اندازی کنید تا برند شناخته شده‌ای در بازار کار خود داشته باشید.

کسب درآمد دلاری در منزل
با انتشار تصاویر باکیفیت و جذاب در پلتفرم های مجازی می توانید درآمد دلاری کسب کنید.

6- انجام جستجوهای پرداخت شده

موتورهای جستجوی جدیدی توسط افراد سرشناس راه‌اندازی شده‌اند. صاحبان این نظیر موتورهای جستجو با هدف افزایش محبوبیت و جلب توجه کاربران به خود، طرح کسب درآمد دلاری در منزل با سرچ و جستجو را معرفی کرده‌اند. در واقع این طرح، نوعی روش بازاریابی و تبلیغات برای موتورهای جستجو جدید برای رسیدن به عرصه رقابت با موتورهای جستجوی معروفی چون موزیلا، فایرفاکس و گوگل است. برای کسب درآمد دلاری از این طریق کافی است تا در پلتفرم Swagbucks، Presearch و… به عنوان کاربر سرچ کننده ثبت نام کرده و با هر سرچ به راحتی کسب درآمد کنید.

7- معامله سهام: بهترین ایده برای کسب درآمد دلاری در منزل 

اگر سرمایه اولیه بسیار کمی دارد، به جای خرید طلا، سکه و… می‌توانید سهام شرکت‌های مختلف را خریداری کرده و در زمان مناسب خود بفروشید. معامله سهام در ایران درآمد بسیار بالایی دارد، برای رسیدن به درآمد دلاری بالا حتی می‌توانید با سرمایه اولیه بسیار اندک هم این کار را شروع کنید. البته اگر تخصص و مهارت کافی را در این زمینه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از حساب آزمایشی (حساب دمو) در پلتفرم‌های معامله سهام استفاده کنید. از جمله بهترین پلتفرم‌های معامله سهام عبارت‌اند از:

همچنین بخوانید :

8- کسب درآمدی دلار در منزل با سئو (SEO)

شاید نام سئو برای شما هم ناآشنا باشد. منظور از سئو همان فرایند بهینه‌سازی سایت در بستر موتورهای جستجو است. با یادگیری علم پول‌ساز سئو، می‌توانید به صورت فریلنسری و تایم آزاد با شرکت‌های مختلف همکاری کرده و سایت‌های مختلف را با دانشی که دارید به رتبه‌های گوگل برسانید.

اما لازمه کسب درآمد دلاری در منزل با سئو، این است که ابتدا علم و مهارت مخصوص آن را از اساتید مجرب و حرفه‌ای یاد بگیرید. برای یادگیری این علم نیاز به سرمایه زیادی نداشته و با کمتر از 10 میلیون تومان هم می‌توانید به یک کارشناس سئو تبدیل شوید! روش‌های کسب درآمد دلاری از سئو عبارت‌اند از:

  • دریافت پروژه به صورت فریلنسری
  • مشاوره دادن به سایت‌ها خارجی
  • راه‌اندازی سایت اختصاصی برای گوگل ادسنس
کسب درآمد دلاری در منزل
یکی دیگر از بهترین مشاغل خانگی و فریلسنری برای کسب درآمد دلاری، ارائه خدمات مربوطه به بهینه سازی سایت است.

نحوه نقد کردن درآمد دلاری در ایران

قطعا با خواندن این ایده‌های کسب درآمد دلاری در منزل، این سوال ذهن شما را به خود درگیر می‌کند که چگونه می‌تواند این درآمد دلاری را دریافت کرده و آن را به واحد پول ایران تبدیل کرد؟ برای دریافت حق‌الزحمه در مشاغل بین‌المللی مختلف، باید در یکی از درگاه‌های بین‌المللی همچون پی پال، پرفکت مانی، وب مانی و کارت‌های بین‌المللی افتتاح حساب کنید.

اما متاسفانه به علت شرایط فعلی ایران و وجود تحریم‌های فراوان، کاربران ایرانی باید از طریق شرکت‌ها و ارگان‌های واسط فرایند افتتاح حساب و صدور کارت‌های بین‌المللی را انجام دهند. پس از افتتاح حساب در یکی از این درگاه‌ها یا خرید کارت اعتباری بین‌المللی، می‌توانید حقوق خود را از پلتفرم‌های بین‌المللی دریافت کنید. از طرفی، برای نقد کردن سرمایه دلاری در ایران باید از خدمات صرافی‌های معتبر و سایت‌های پرداخت ارزی استفاده کنید. برای استفاده از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ثبت نام در سایت
  • ثبت درخواست نقد کردن درآمد دلاری
  • ارسال مدارک و اطلاعات لازم
  • وارد کردن مبلغ دلاری مورد نظر
  • پرداخت کارمزد سایت واسط
همچنین بخوانید :

سوالات متداول

به احتمال زیاد شما هم بعد از آشنایی با ایده‌های کسب درآمد دلاری در منزل با سوالاتی کنجکاو کننده و مبهم زیر آشنا شوید. در ادامه این بخش برای برطرف کردن تمامی ابهامات به این سوالات متداول پاسخ خواهیم داد.

آیا واقعا بدون سرمایه اولیه می‌توان به درآمد دلاری در منزل رسید؟

تعداد زیادی از روش‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، به سرمایه اولیه‌ای نیاز ندارند.

آیا این روش‌های معرفی شده کلاهبرداری هستند؟

خیر، تمامی این روش‌هایی که معرفی کردیم تضمین شده هستند.

آیا می‌توان با این کسب‌و‌کارها به درآمدهای دلاری بالا رسید؟

بله، قطعا اگر در مشاغلی چون بهینه‌سازی سایت و تولید محتوا تخصص کافی را داشته باشید، می‌توانید به درآمدهای دلاری بسیار بالا برسید.

سخن پایانی

در این مطلب از پلازا، بهترین و پول‌سازترین ایده‌های کسب درآمد دلاری در منزل را معرفی کردیم. از بین این روش‌ها، مشاغلی چون طراحی سایت، انتشار عکس در فضای مجازی و معامله سهام با اینکه به سرمایه اولیه نیاز دارند، اما جزو پول‌سازترین ایده‌های کسب درآمد دلاری به صورت فریلنسری هستند. در صورت داشتن هر گونه سوال یا انتقاد در مورد این مطلب یا پلتفرم پلازا پیشنهاد می‌کنیم در بخش دیدگاه آن را بیان کنید.

source

توسط