ادعای توسعه‌دهنده بازی که چندان هم از واقعیت دور نیست

چرا بازی Immortals of Aveum از لحاظ تجاری شکست خورد؟

Immortals of Aveum قرار بود یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ باشد که در نهایت عرضه آن تقریبا یک شکست کامل برای استودیو Ascendant محسوب می‌شود. 

بازی Immortals of Aveum نتوانست بازخوردهای خوبی از منتقدان کسب کند و فروش آن نیز بسیار بد بود. از این رو تقریبا نیمی از توسعه دهندگان Ascendant شغل خودشان را از دست دادند. اکنون برت رابینز (Bret Robbins)، مدیر عامل این استودیو، با سایت ویندوز سنترال مصاحبه‌ای داشته و درباره شکست تجاری این بازی صحبت کرده است. 


مطلب پیشنهادی:بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]کوچک اما به یادماندنی!
بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]

به نظر برت رابینز جدول زمانی لانچ شلوغ سال ۲۰۲۳ دلیل اصلی شکست تجاری Immortals of Aveum هست. از طرف دیگر استودیو به خاطر اینکه تاریخ عرضه اولین بازی خود را از گذشته مشخص کرده بود، امکان تاخیر زمان انتشار این شوتر اول شخص جادو محور وجود نداشت. در سال جاری بازی‌های بسیار خوب زیادی عرضه شده‌ که کار را برای اولین پروژه هر استودیو مستقلی سخت می‌کنند. 

Immortals of Aveum

بالدرز گیت ۳، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، آلن ویک ۲، Resident Evil 4، استارفیلد، Marvel’s Spider-Man 2، دیابلو ۴ و Street Fighter 6 تنها بخشی از بازی‌هایی هستند که امسال به بازار منتشر شده‌اند، عناوینی که اکثر آن‌ها جزئی از فرانچایزهای بزرگ هستند و تمامی نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنند. 

جلب توجه همیشه برای یک استودیو مستقل و ای‌پی جدید سخت است، با این وجود برت رابینز باور دارد که امسال همه چیز ۱۰ برابر سخت‌تر بود. وی همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود از مذاکره با سونی و مایکروسافت برای اضافه کردن بازی‌شان به سرویس‌های پلی استیشن پلاس و گیم پس گفت.

 Immortals of Aveum هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Rise of Jerichoتجربه‌ای یک بار مصرف
معرفی بازی Rise of Jericho


ده‌ تکنولوژی که آینده گیم رو تغییر میدن!

چرا بازی Immortals of Aveum از لحاظ تجاری شکست خورد؟ - ویجیاتو

source

توسط