قیمت قطعی و نهایی هیوندای توسان وارداتی شرکت کرمان خودرو برای متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با این حساب، آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول عرضه هیوندای توسان در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، این کراس‌اوور کامپکت کُره‌ای را ثبت‌نام کرده و مبلغ ۸۷۵میلیون تومان جهت ثبت‌نام بصورت علی‌الحساب به شرکت کرمان‌خودرو پرداخت کرده‌اند، می‌بایست مابه‌التفاوت ۱ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومانی را برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام و نهایی شدن خرید خود، پرداخت کنند.

Hyundai Tucson

به گزارش خودرودیلی، هیوندای توسان وارداتی شرکت کرمان خودرو دارای یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی ۱۵۴ اسب‌بخاری است که با ۱۹۲ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته متصل است و صدی ۸.۳ لیتر در سیکل ترکیبی، بنزین می‌سوزاند. این پیکربندی، محرک محور جلو است و حداکثر سرعت ۱۸۱ کیلومتر در ساعت به Hyundai Tucson می‌دهد.

با این قیمت نهایی اعلام شده به مشتریان، هیوندای توسان وارداتی شرکت کرمان خودرو به امکاناتی نظیر استارت دکمه‌ای، مولتی‌مدیا هشت اینچ، صندلی برقی راننده، دوربین دنده عقب، سنسور های پارک جلو و عقب، سیستم صوتی با چهار بلندگو به همراه اتصال بلوتوث و درگاه USB، سیستم تهویه مطبوع دستی، سنسور نور و آینه های جانبی تاشو برقی مجهز است.

هیوندای توسان وارداتی کرمان خودرو - Hyundai Tucson

از دیگر امکانات این کراس اوور کامپکت کُره‌ای باید به کروز کنترل، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، سیستم فرمان برقی، سنسور فشار باد تایرها، پد شارژ وایرلس گوشی های هوشمند، ترمز پارک برقی، اتوهُلد، تنظیم حالت رانندگی و کنترل حرکت خودرو در سرازیری اشاره کرد.

قیمت نهایی تکمیل وجه برای هیوندای توسان وارداتی، از طریق پیامک به متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، اعلام شده و این دسته از متقاضیان، از زمان اطلاع‌رسانی شرکت کرمان خودرو، هفت روز مهلت برای تکمیل وجه و فرآیند ثبت نام فرصت دارند.

 Hyundai Tucson

انتهای پیام

source

توسط