احسان قائدی اظهار داشت: این فراخوان با هدف حمایت از استعداد‌های جوان در حوزه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از تولیدات فیلم اولی‌ها منتشر شده است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های هنری مختلف استعداد‌های درخشانی دارد که باید برای رشد و شکوفایی این استعداد‌های درخشان با همکاری دیگر سازمان‌ها تلاش کنیم از این رو این فراخوان با همکاری انجمن سینمایی جوان شهرکرد برگزار می‌شود.

قائدی اضافه کرد: هنرمندان فیلم‌ساز فیلم اولی می‌توانند طرح یا فیلم‌نامه خود را در بخش‌های مستند، داستانی و انیمیشن به حوزه هنری ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: از آثار ارائه شده در صورت تایید نهایی حمایت تولید خواهد شد و پس از تولید با شرکت در جشنواره‌های مختلف فیلم در دوشنبه‌های با طعم فیلم حوزه هنری نمایش و نقد بررسی می‌شود.

قائدی گفت: علاقمندان به ساخت فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن می‌توانند فیلم یا فیلم‌نامه خود را تا پایان آذرماه ۱۴۰۲، به نشانی حوزه هنری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲ ارسال کنند.

وی ادامه داد: فیلم سازان جوان برای دریافت اطلاعات بیشتر این فراخوان می‌توانند با شماره تماس ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

source

توسط