می دانید که یکی از بهترین برند محصولات مراقبت از پوست و البته یکی از پر تنوع ترین آنها که علاوه بر محصولات مراقبتی پوستی، لوازم آرایشی نیز تولید می کند برند بیوآکوای چینی می باشد ؟ برندی که در واقع در بین محصولاتش، هر آنچه که برای زیبا شدن صورت شما لازم است پیدا می شوند. یکی از محصولات بسیار بسیار پر فروش این برند در واقع کرم های مرطوب کننده و البته با خواص مختلف دیگر است که تولید می کند. بسیاری از خانم های برای رفع بسیاری از مشکلاتشان، نسبت به خرید کرم بیوآکوا اقدام می کنند. اما کدام یک از این کرم های برای چه مشکی خوب است و کاربرد آن ها چیست ؟ در این مقاله با ما باشید تا شما را با کاربرد تقریبا همه کرم های معروف برند بیوآکوا آشنا کنیم.

چرا به کرم دست و صورت نیاز داریم ؟

یکی از انواع محصولات مراقبت از پوست و صورت بسیار بسیار ارزشمند برای هر فرد، کرم های دست و صورت می باشد، کرم هایی که باعث آبرسانی، مرطوب کنگه داشتن، از بین بردن چین و چروک و افزایش نرمی و لطافت دست ها و البته صورت خواهند شد و مشکلات مختلف آن را از بین خواهند برد. در واقع استفاده از این محصولات نه تنها فقط برای خانم ها، بلکه برای آقایان نیز لازم است، چراکه زیبایی، جوان ماندن و حفظ سلامت پوست، از کارهایی است که هر فردی باید به آن اهمیت دهد.

چرا کرم های دست و صورت بیوآکوا ؟

در واقع بیوآکوا یک برند چینی است و از ورود آن به بازار رقباتی صنعت زیبایی نیز سال های زیادی نمی گذرد، اما چه چیزی باعث شده که این برند اینگونه محبوب شود ؟ محصولاتش این همه پر هیاهو باشند و افراد اینگونه به دنبال خرید کرم های بیوآکوا باشند ؟ در واقع همه محصولات این برند و نه تنها فقط کرم های آن، دو ویژگی بسیار اساسی دارند، اول اینکه کیفیت آنها، واقعا بالا است و قیمت خریدشان نیز خیلی مناسب می باشد. در واقع همین دو ویژگی است که باعث شده، محصولات این برند در سال 2023 عنوان پر فروش ترین را برای این برند به ارمغان بیاورند.

و اما کرم های مختلف برند بیوآکوا برای چی خوبه ؟

حال که می دانید چرا بیوآکوا این گونه معروف و محبوب است و شما نیز تصمیم به خرید محصولات و کرم های دست و صورت مختلف آن گرفته اید، ادامه این مطلب را با ما باشید، تا به صورت مختصر، کاربرد هر کدام از کرم های این برند را برای شما عزیزان بررسی کرده و توضیحاتی در رابطه با آنها ارائه دهیم.

روال کار به این صورت است که هر کدام از کرم های این برند را بر اساس معروفیت و محبوبیتی که دارند، معرفی کرده و بعد از اتمام معرفی، در صورتی که تمایلی به خواندن توضیحات آنها ندارید، کاربردی که دارند و اینکه هر کدام از این کرم های بیوآکوا برای چه خوب هستند را به صورت موردی در قالب یک جدول ذکر خواهیم کرد.

1 – کرم ضد جوش بیوآکوا

یکی از محبوب ترین و تخصصی ترین کرم های ساخت برند بیوآکوا که در واقع برای دست ها کاربرد ندارد و حتی برای بدن نیز قابل استفاده نمی باشد، این کرم تماما برای صورت ساخته شده است و ضد جوش و ضد لکه های نشای از جوش های صورت است و باعث می شود که جوش هایی که بر روی صورت شما اعم از انواع زیر پوستی، سر سفید، سر سیاه و … به کلی از بین رفته و از صورت شما پاک شوند. در واقع این کرم فرمولاسیونی بسیار پیشرفته دارد و یکی از روش های درمان جوش صورت فوری می باشد.

2 – کرم صورتی و روشن کننده نقاط حساس بیوآکوا

هر چند که این کرم در واقع خاصیت روشن کننده نیز دارد، اما بر خلاف چیزی که بسیاری از فروشگاه ها معرفی می کنند، در واقع خیلی از مدم نمی دانند که این کرم بیوآ:وا برای چی خوبه و چه کاربردی دارد. بله، کرم مورد نظر، صورتی کننده است و برای نقاط حساس و حتی برای زیر بغل نیز کاربرد دارد و دارای خاصیت لایه برداری نیز می باشد. از کاربرد های مخفی آن باید بگویم که به عنوان یک لایه بردار و روشن کننده و البته صورتی کننده برای لب ها نیز قابل استفاده است. اما مهمترین کاربرد آن، همان لایه برداری، روشن کردن و صورتی کردن نقاط حساس بدن، از جمله، ناحیه تناسلی و واژن برای خانم ها می باشد. استفاده از این کرم، برای آقایان نیز جایز است.

کرم روشن کننده و سفید کننده نقاط حساس - واژن و زیر بغل بیوآکوا

3 – کرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوا

و اما پر استفاده ترین محصول بیوآکوا، این محصول ساخته شده از هیوالورونیک اسیت، که اگر برایتان سوال باشد که این کرم بیوآکوا چه کاربردی دارد و برای چی خوبه، باید بگوییم که کرمی است که در واقع مرطوب کننده ای قدرتمند با خواص آبرسانی می باشد و مهمترین مزیت و دلیی که باعث شده افراد نسبت به خرید دوباره آن اقدام کنند، جدای از اثر گذاری واقعی و حتمی، اثری است که از خود به جای می گذارد…

این کرم بافتی ژله ای دارد، بر پایه چربی ساخته نشده و علی رغم اینکه بافت اپیدرم را تقویت کرده و باعث افزایش رطوبت پوست می شود، اما هیچ رد چربی از خود به جای نخواهد گذاشت. با استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسانی هیالورونیک اسید بیوآکوا، پوست صورت شما نه تنها از خشکی رها خواهد شد، بلکه روشن تر و جوان تر نیز به نظر خواهد رسید و لطافت و نرمی آن نیز افزایش خواهد یافت.

کرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید بیوآکوا

4 – کرم ضد چروک مروارید بیوآکوا

از دیگر محصولات پر فروش و البته منحصر به فرد ترین و تقریبا یکی از قیمت بالاترین کرم های صورت برند بیوآکوا که اگر می خواهید بپرسید که این محصول برای چی خوبه و چه کاربردی دارد باید بگوییم  برای پوست دور چشم نیز کاربرد دارد و بیشترین خاصیت آن قابلیت از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز روی صورت و دور چشم های شما می باشد، این کرم ساخته شده از عصاره مروارید است که البته طراحی آن نیز به نحوی انجام شده که گویی دانه های مروارید در داخل بسیته بندی محصول قرار دارند.

کرم مورد نظر در واقع یکی از بهترین کرم های جوانساز  ضد چروک برند بیوآکوا می باشد علاوه بر اینکه توانایی جلوگیری از بروز چین و چروک را دارد، باعث لیفت و کشیده شدن پوست و جلوگیری از افتادگی آن نیز خواهد شد. این کرم در واقع خاصیت نرم کنندگی نیز دارد و نکته مهمی که در رابطه با آن وجود دارد، این است که فقط باید شب ها و قبل از خواب استفاده شود.

کرم شب ضد چروک مروارید بیوآکوا 3

5 – کرم ترمیم کننده حلزون بیوآکوا

کرمی که در واقع عنوان گران ترین کرم دست و صورت برند بیوآکوا را باید به آن اختصاص داد و دلیل گران تر بودنش هم چیزی نیست، جز استفاده از ترکیباتی که در واقع باید بگوییم جزو خاص ترین ترکیبات در محصولات مراقبت از پوست است. اگر می خواهید بدانید که کرم حلزون بیوآکوا برای چی خوبه و چه کاربردی دارد

این محصول، به صورت خالص از عصاره حلزون ساخته شده است، بیشترین خاصیت آن برای ترمیم بافت های آسیب دیده پوستی است و در واقع اصیت مرطوب کنندگی فوق العاده بالایی نیز دارد، استفاده از این محصول هم برای دست ها و هم برای صورت مناسب است و خاصیت دیگری که دارد این است که تا حدودی آبرسان می باشد و پوست را از خشکی رها می سازد.

کرم دست و صورت لجن حلزون بیوآکوا کلاژن ساز است و باعث می شود که صورت شما چین و چروک نداشته باشد و کاملا صاف و عاری از خطوط ریز گردد. جای جوش ها و حتی لکه های پوستی را نیز درمان می کند. در واقع اینکه آیا استفاده از کرم حلزون برای لک صورت مناسب است یا نه را در مقاله ای دیگر نیز توضیح داده ایم.

کرم ترمیم کننده و روشن کننده حلزون بیوآکوا

6 – کرم روغن اسب بیوآکوا

در واقع از کرم هایی که به آن کرم معجزه گفته می شود و تقریبا هر آنچه که از یک کرم دست و صورت انتظار دارید را در خود دارد و بیشتر نقش یک پیش گیرنده را دارد تا درمانگر.

این محصول می باشد، به عبارتی اگر پوست شما خشک نیست و نمی خواهید خشک شود، یا اگر چین و چروک ندارد و نمی خواهید که پر از چین و چروک گردد، یا حتی اگر لکه ای هم بر روی آن وجود ندارد و نمی خواهید پر اس لکه گردد، به جای اینکه از کرم های تخصصی ضد لک، ضد پیری و یا ضد خشکی و آبرسان استفاده کنید، می توانید از این محصول ترکیبی استفاده نمایید.

البته روغن اسب به خودی خود خواص بسیار زیادی دارد که در واقع اگر بخواهیم برای تکمیل خواص این کرم آنها را نام ببریم، باید بگوییم که آنتی باکتریال است و ضد جوش – ضد لک می باشد و روشن کننده – مرطوب کننده است و آبرسانی و ضد چیری و چین و چروک نیز می باشد و علاوه بر از بین بردن آثار پیری باعث افزایش لطافت و نرمی نیز می گردد.

کرم مرطوب کننده دست روغن اسب بیوآکوا Bioaqua

7 – کرم آلوئه ورا بیوآکوا

و اما یکی از تخصصی ترین کرم های آبرسان این برند که بهترین محصول برای پوست های ملتهب و خیلی خشک و حساس می باشد، این کرم مرطوب کننده بی نظیر است که خواص آبرسانی فوق العاده عالی و خوبی دارد. این محصول با تقویت لایه اپیدرم، باعث می شود که التهابات پوستی کاهش یافته، پوست تقویت شده و هدر رفتن منابع آن کاهش یافته و بدین ترتیب حتی از بروز چین و چروک و خطوط ریز نزی جلوگیری شود و مهمتر از همه، خشکی و پوسته پوسته شدن صورت نیز از بین رود. کرم مورد نظر از برند بیوآکوا، به صورت خالص از عصاره آلوئه ورا ساخته شده است و تمامی خواص آلوئه ورا برای پوست را در خود دارد.

کرم مرطوب کننده آلوئه ورا بیوآکوا

8 – کرم ویتامین سی بیوآکوا

و اما یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده با خواص جوان ساز که در واقع همه خواص ویتامین سی برای پوست شما را این محصو بی نظیر نیز دارد، این کرم برای پوست افرادی ساخته شده است، که چین و چروک، شل شدن و بروز خطوط ریز روی صورتشان اذیتشان می کند و به دنبال راه حلی برای درمان آن می گردند. در واقع کرم مورد نظر سرشار از ویتامین سی است و به عنوان یک کلاژن ساز قوی، کمبود و کاهش کلاژن در پوست و صورت شما را جبران کرده و بدین ترتیب باعث همبند ماندن بافت ها و ترمیم بافت های آسیب دیده و جلوگیری از بروز چین و چروک و البته درمان آنها می شود.

اما این همه خواصی نیست که کرم ویتامین سی بیوآکوا دارد و در واقع پاسخ به سوال کرم بیوآکوا برای چی خوبه در رابطه با این محصول این است که دارای خاصیت آبرسانی نیز می باشد و باعث می شود که سلول های پوستی صورت شما تغذیه نیز گردند. باعث می شود که لکه های پوستی از بین رفته و با از بین بردن سلول های مرده و افزایش گردش سلولی، روشن تر و درخشان تر شدن پوست را نیز نتیجه می دهد. نسبت به کیفیت که دارد و خواص بی نظیری که از آن برخوردار است، کرم مرطوب کننده ویتامین سی بیوآکوا محصولی کاملا اقتصادی و به صرفه برای خرید می باشد.

کرم مرطوب کننده و آبرسان ویتامین سی بیوآکوا

سخن آخر

حال که می دانید هر کدام از انواع مدل های کرم بیوآکوا برای چی خوبه و کاربرد همه آنها را یاد گرفته اید. بهتر است استفاده از آنها را در یک روتین مراقبت از پوست، البته با رعایت ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست، فراموش نکنید. لازم به ذکر است که امکان خرید هر کدام از محصولات معرفی شده در این مقاله، با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بانه گالری امکان پذیر می باشد.

source

توسط