پس از اکران فیلم باربی و اوپنهایمر در یک روز در تابستان امسال، حالا قرار است فیلم Barbenheimer ساخته شود.

در تابستان سال ۲۰۲۳ میلادی، فیلم Barbie و فیلم Oppenheimer در یک روز به روی پرده سینماها آمدند و تفاوت محتوایی این دو اثر و همچنین برجسته بودن آن در بین مخاطبان سبب شد تا هیجان بسیار زیادی برای تماشای آن‌ها شکل بگیرد و پدیده‌ای به نام Barbenheimer ایجاد شود.

همین پدیده‌ای بسیار بزرگ نیز باعث الهام تعدادی از فیلمسازان شده تا بتوانند از آن بهره ببرند و فیلمی تازه را خلق کنند. در ماه اوت سال جاری میلادی، خالق فرنچایز ترسناک Puppet Master یعنی چارلز بند اظهار داشته بود که علاقه‌مند به ساخت فیلمی بر اساس این پدیده است.

حالا نیز تأیید شده که او قرار است فیلمی به نام Barbenheimer بسازد، فیلمی که درباره عروسک‌هایی است که در تلاش برای ساخت بمب هسته‌ای هستند. علاوه بر این، به تازگی خلاصه داستانی نیز از این اثر سینمایی در حال توسعه آشکار شده است.

فیلم Barbenheimer داستان دکتر بامبی جی باربنهایمر را دنبال می‌کند که عروسک دانشمند بسیار باهوشی است و در دالتوپیا زندگی می‌کند، سرزمینی که تابستان‌ها و مهمانی‌های ساحلی بی‌پایانی دارد. در کنار او نیز دوستش به نام تویینک دالمن حضور دارد. با این حال، این دکتر متوجه رفتار بسیار بد کودکان انسان نسبت به عروسک‌ها می‌شود و با خشم بسیار زیاد به دنبال آن است تا با ساخت بمب اتمی بسیار بزرگی همه چیز انسان‌ها را نابود کند.

با اینکه خلاصه داستان فیلم «باربنهایمر» بسیار احمقانه به نظر می‌رسد اما چارلز بند مخالف این موضوع است و بر این عقیده است که با وجود این همه فیلم تاریک و افسرده‌کننده، دنیا به اندکی طنز نیاز دارد. کاملا مشخص است که سازندگان فیلم «باربنهایمر» به دنبال سودآوری از این پدیده بزرگ و پرطرفدار هستند و خود چارلز بند نیز این موضوع را تأیید کرده است. با این حال، او باور دارد که این فرصتی برای لذت بردن و شوخی با ترکیب دو فیلم است که می‌تواند طنز تاریکی را به ارمغان بیاورد.

منبع: comicbook

source

توسط