نحوه مصرف پودر گین آپ:

برای دستیابی به نتایج عالی و بهره‌گیری کامل از هر محصول، اهمیت دارد که ابتدا نحوه مصرف آن محصول را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

برای استفاده از پودر چاقی گین آپ (Gain Up)، ابتدا نیم ساعت قبل از صبحانه و نیم ساعت قبل از شام، یک قاشق غذاخوری از پودر را با یک لیوان شیر، شربت یا آب مصرف نمایید.

نکته 1: به منظور بهره‌گیری بهتر، توصیه می‌شود قبل از خواب از مولتی‌ویتامین ایرانی یا خارجی استفاده کنید (می‌توانید به راحتی مولتی‌ویتامین‌های مورد نیاز را تهیه کنید).

نکته 2: برای بهبود نتایج، مناسب است که پودر گین آپ چاقی را در دو دوره مصرف نمایید و در دوره دوم، از یک وعده پودر در روز استفاده نمایید.

آیا باید پودر را با شیر مصرف کنیم یا آب؟

یک نکته مهم و تاثیرگذار در مورد مصرف پودر وجود دارد: می‌توانید پودر را با شیر، شربت یا آب مصرف نمایید. اما اگر با شیر مصرف شود، تأثیر و قدرت جذب آن در روده بیشتر خواهد بود. همچنین شیر خود دارای پروتئین و کلسیم بوده و این موارد هم به افزایش وزن بسیار مؤثر می‌باشند.

چند دوره باید از این پودر استفاده کرد؟

این پودر به عنوان یک محصول اورجینال به انفرادی نتایج دلخواه شما را در یک دوره ارائه می‌دهد. اما نکته مهمی که در تمام محصولات چاقی اشتراکی وجود دارد، این است که بهتر است مصرف را به یک بار قطع نکنید و بهتر است در دو الی سه دوره متوالی مصرف کم‌کم کاهش یابد.

هر دوره مصرف چند کیلو به وزن اضافه می‌کند؟

با مصرف پودر گین آپ در طی یک دوره، می‌توانید حدود 5 کیلوگرم وزن اضافه کنید. اگر تغذیه مناسب و با مصرف پروتئین بالا داشته باشید، می‌توانید به افزایش وزن بیشتری دست یابید.

 

ممنون که ما را همراهی می کنید از دیگر محصولات و مقالات وبسایت ما نیز دیدن فرمایید.

source

توسط