طرفداران مانگا این روزهای نام مانگای کاگوراباچی را بسیار می‌شنوند. این مانگا توانسته تنها با چند چپتر از مانگای پرطرفدار جوجوتسو کایسن پیشی گیرد و به پرمخاطب‌ترین مانگا بعد از وان پیس تبدیل شود. پیش از آن هم، این مانگا موفق شد از مانگای مرد اره‌ای پیشی بگیرد.

با تمام این اوصاف، بسیاری از مانگاخوان‌ها کنجکاو می‌شوند که این مانگا چیست و چه ویژگی‌هایی دارد که آن را بین طرفداران اینقدر محبوب ساخته است. اگر شما هم یکی از اوتاکوهایی هستید که به دنبال بررسی مانگای Kagurabachi بوده و می‌خواهید راز محبوبیت آن را دریابید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان مانگای کاگوراباچی

داستان مانگای کاگوراباچی



بررسی مانگای Kagurabachi را با خلاصه‌ای از داستان آن آغاز می‌کنیم. داستان حول محور پسری به نام چیهیرو (Chihiro) می‌چرخد. او پسر یک شمشیرساز بسیار معروف و ماهر است که شمشیرهای خود را با استفاده از نیروی جادویی تقویت می‌کند.

روزهای این دو به آرامی می‌گذرند و این پدر و پسر به ساخت شمشیرهایی بسیار قوی مشغول هستند. تا این که پدر چیهیرو رازی را برای او برملا می‌کند. پدر او 6 شمشیر جادویی و بسیار قدرتمند ساخته بود که هر کدام از آن‌ها دارای قدرت خاص و منحصر به فردی بودند. یک روز گروهی از جادوگران به محل زندگی آن‌ها حمله می‌کنند، پدر چیهیرو را به قتل رسانده و تمام 6 شمشیر را غارت می‌کنند.

چیهیرو نیز بعد از این اتفاق دگرگون می‌شود و تصمیم می‌گیرد عمر خود را صرف گرفتن انتقام پدر و بازپس گرفتن شمشیرها کند. خود او شمشیر هفتم را به دست می‌گیرد. شمشیری که پدرش تمام عمر خود را صرف ساختنش کرده بود. بدین ترتیب، ماجراجویی پر از قتل و خون چیهیرو آغاز می‌شود.

همچنین بخوانید :

بررسی مانگای Kagurabachi

این مانگا توسط هوکازونو تاکرو (Hokazono Takeru) نوشته شده است و از تاریخ 19 سپتامبر 2023 (24 شهریور 1402) شروع به انتشار در مجله محبوب Weekly Shōnen Jump کرد. از همان ابتدای انتشار، این مانگا به سرعت رقبا را کنار زد و بین طرفداران محبوب شد. به طوری که برخی از اوتاکوها این مانگا را وارث سه مانگای بزرگ می‌دانند.

همچنین بخوانید :

داستان جالب این مانگا از یک سو و شخصیت‌های جذاب آن که با هر چپتر رشد می‌کنند، از سوی دیگر سبب شده این مانگا تا اینجای کار بسیار محبوب واقع شود. هر چند رخ دادن یک رویداد بزرگ، مانند مرگ پدر چیهیرو که سبب تغییر مسیر زندگی شخصیت اصلی می‌شود، ممکن است کمی کلیشه به نظر آید. با وجود این، بعد از خواندن این چپتر و پی بردن به گذشته تلخ چیهیرو مجاب می‌شوید بیشتر درباره او بدانید.

یکی دیگر از نکات مثبت این مانگا، شخصیت اصلی آن است. برخلاف اکثر مانگاهای شونن، چیهیرو از یک بچه بیش فعال و شاد به یک شمشیرزن بی‌احساس تبدیل نشد و تغییرات شخصیتی او قبل از مرگ پدر نیز قابل توجه بود. پدر چیهیرو به نوبه خود علیرغم داشتن مهارت بالا در جادوگری و ساختن شمشیر ژاپنی (کاتانا) رفتاری بسیار متفاوت با پسر خود دارد. او تیشرت‌های نوجوانانه به تن می‌کند و بسیار خرافاتی است. در چپتر اول می‌بینید که او دو ماهی را به منظور شانس بیشتر خریداری کرده و با آن‌ها درباره آینده صحبت می‌کند. رابطه عمیق او با پسرش سبب می‌شود که مرگ او برای مخاطب بسیار غم‌انگیز باشد.

موضوع مانگای کاگوراباچی



به طور کلی، موضوع مانگای کاگوراباچی با تلفیق ژانر یاکوزایی، فانتزی و اکشن جذاب‌تر شده است. به ندرت مانگایی را می‌توانید بیابید که از مافیاهای جادوگر سخن بگوید. اما این مانگا به خوبی توانسته این کار را انجام دهد. نویسنده مانگای کاگوراباچی داستانی مملو از ماجراهای جدید و موضوعاتی بسیار جذاب نوشته است که می‌تواند هر کسی را مجاب به خواندن این مانگای جذاب کند.

همچنین بخوانید :

درباره نویسنده مانگای کاگوراباچی

خلاصه مانگای کاگوراباچی



موفقیت هوکازونو در سال‌های اخیر به صورت چشمگیری افزایش یافته است. او در سال 2020، برنده بهترین نویسند بهترین نویسنده صدمین جایزه Tezuka Manga برای تک شات خود Enten شد. این مانگای تک شات که بعدها در Jump GIGA و در بهار 2021 در کنار دیگر تک‌شات‌های او منتشر شد.

هوکازونو یک تک شات جدید با عنوان Madogiwa de Amu را در Weekly Shonen Jump #19 در آوریل 2022 و یک مانگای محبوب‌تر به نام Roku no Meiyaku در هفتگی Shonen Jump #35-36 نیز در همین مجله منتشر کرد. در تابستان 2023 نیز هوکازونو با مانگای کاگوراباچی به عنوان اولین مانگای طولانی این نویسنده در حال انتشار بوده که محبوبیت چشمگیر را از آن خود کرده است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

مانگای Kagurabachi این روزها غوغا به پا کرده است. برخی تصور می‌کنند که این مانگا می‌تواند پس از مدتی از مانگای پرطرفدار وان پیس نیز پیشی گیرد و جایگاه نخست مانگاهای پرطرفدار را از آن خود کند. نظر شما چیست؟ آیا این مانگا را خوانده‌اید؟ فکر می‌کنید می‌تواند از تمام مانگاها پیشی گرفته و پرخواننده‌ترین مانگا شود؟

source

توسط