باندل Games For Gaza برای مردم فلسطین کمک مالی جمع می‌کند

باندل Games For Gaza به اولین هدف خود برای جمع آوری کمک‌های مالی و اهداف پزشکی برای مردم فلسطین رسیده است.

این باندل شامل ۲۵۶ آیتم، از بازی گرفته تا داستان‌ها، موسیقی متن و … می‌شود و این کمپین توانسته طی چند ساعت به هدف ۱۰ هزار دلاری خود دست پیدا کند. Itch.io سایتی برای باندل‌های جذب سرمایه برای اعمال خیریه است که باندل کمک به غزه را با قیمت ۱۰ دلار در دسترس قرار داده است و پول جمع‌آوری شده را به MAP اهدا می‌کند. 


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیدهبرداشتی کمدی از یک بازی ویدیویی
نقد سریال Twisted Metal | فلز درهم‌تنیده

Itch.io توانست تقریبا طی ۴ ساعت به هدف ۱۰ هزار دلاری خود دست پیدا کند و تاکنون ۱۷ هزار دلار جمع‌آوری کند. MAP همچنین متعهد است که شاهد بی عدالتی‌های ناشی از اشغال، آوارگی و درگیری‌ها باشد. MAP در بریتانیا و در سطح بین‌المللی صحبت می‌کند تا صدای فلسطینی‌ها شنیده شود و موانع سیاسی و اجتماعی بر سر راه سلامت آن‌ها برطرف شود.

فلسطین

باندل The Games For Gaza شامل بازی کمدی رمانتیک Arcade Spirits، بازی کوآپ ۴ نفره ریسینگ Muddledash، همچنین You Are A Wizard و In The Air Tonight نیز می‌شود. در این باندل می‌توانید ۲۰۰ بازی نقش‌آفرینی، نقش‌آفرینی تیبل تاپ، موسیقی متن، بازی‌های روزنامه نگاری و رمان‌های تعاملی نیز پیدا کنید. 

این باندل توسط یک طراح و توسعه دهنده بازی‌های ویدئویی به اسم Esther جمع‌آوری شده و از حمایت کنندگان خود می‌خواهد که راه‌های دیگری هم برای کمک به مردم فلسطین پیدا کنند. 


مطلب پیشنهادی:آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟وقت خداحافظی با ژانر ابرقهرمانی!
آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟


بهترین اینترنت برای گیمرها چیه؟

باندل Games For Gaza برای مردم فلسطین کمک مالی جمع می‌کند - ویجیاتو

source

توسط