علی موسوی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

علی موسوی پیشکسوت استقلال گفت : مدافعان استقلال نباید مثل بازی قبلی با هوادار غفلت کنند و سردرگم باشند مثل اینکه کارت بازی‌ بلانکو مهاجم نیز صادر شده و می‌تواند مقابل آلومینیوم به میدان برود باید سه امتیاز این دیدار خانگی را بگیرند تا از کورس رقابت با تیم‌ های بالا جدول عقب نمانند. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی موسوی پیشکسوت استقلال درباره دیدار امروز تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت:

کادر فنی تیم فوتبال استقلال و جواد نکونام در هر بازی تاکتیک و تفکرات مختص به آن بازی را دارند و به طور حتم نقاط ضعف و قوت تیم آلومینیوم اراک را به خوبی آنالیز کرده‌اند. آلومینیوم سرمربی بسیار خوبی مثل مجتبی حسینی دارد و همیشه مقابل تیم‌های بزرگ عالی ظاهر می‌شوند. این تیم تلفیقی از باتجربه‌‌ها و جوانان جویای‌نام است که در سیستم دفاعی تبحر دارند.

وی افزود:

مدافعان استقلال نباید مثل بازی قبلی با هوادار غفلت کنند و سردرگم باشند. مثل اینکه کارت بازی‌ بلانکو مهاجم نیز صادر شده و می‌تواند مقابل آلومینیوم به میدان برود. باید سه امتیاز این دیدار خانگی را بگیرند تا از کورس رقابت با تیم‌های بالا جدول عقب نمانند. 

بازیکن پیشین استقلال در مورد کمبود بازیکن در این تیم، خاطرنشان کرد:

استقلال با توجه به مشکلات اول فصل، بازیکنانی که از تیم جدا شدند و نفرات جدیدی به تیم اضافه شدند، هنوز هماهنگی صد درصدی را ندارد. همچنین امسال یک سری کمبود‌های در جذب بازیکنان مدنظر نکونام وجود داشت، بر همین اساس باشگاه باید چند بازیکن بزرگ در پست‌های هافبک بازی‌ساز، دفاع آخر و فوروارد ششدانگ بگیرد. شرایط فنی تیم فوتبال استقلال هم اکنون نسبت به فصل‌های گذشته تغییر کرده و تفکرات نکونام در تیم پیاده شده است. نکونام کارش را از ابتدای فصل خوب شروع کرد و در ۶ دیداری که انجام داده سیر صعودی داشته و توانسته ۵ بازی را ببرد.

کارشناس فوتبال درباره جذب اسپانسر برای تیم فوتبال استقلال در ادامه فصل لیگ برتر عنوان کرد:

منطقی و اصولی است که قبل از آغاز فصل مسابقات لیگ برتر حامی مالی معرفی شود و باشگاه بتواند درآمدزایی مناسبی داشته باشد. البته مشکلات مالی باشگاه استقلال به این کوچکی نیست که با آمدن چند اسپانسر اکثر مسائل حل شود.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که عملکرد علی خطیر در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال چطور بوده، ادامه داد:

الان که تازه ابتدای فصل مسابقات است و مدیریت باشگاه دستاوردی نداشته است‌. باید در پایان فصل عملکرد مدیریت باشگاه استقلال را بسنجیم و ببینیم چقدر کار کرده و چه کیفیتی داشته است. ضمنأ آیا باشگاه تا آخر فصل به اهدافی که در ابتدا سال برنامه‌ریزی کرده، رسیده است؟

موسوی در مورد حضور تماشاگران در دیدارهای اخیر تیم فوتبال استقلال گفت:

هواداران وقتی در ورزشگاه هستند قطعاً انرژی مثبتی به بازیکنان می‌دهند و با تمام وجود بازی می‌کنند. امیدوارم در بازی امروز هم با حمایت هواداران به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

source

توسط