به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنسرت نمایش « ناکجا‌آباد » به نویسندگی محمود توسلیان و آهنگسازی پیمان خازنی آذرماه در سالن ملک روی صحنه می‌رود. این اثر با نگاهی به انگاره‌های قصه‌های پریان در ادبیات عامیانه و با رویکردی امروزی تالیف شده است.

سپیده صباغ کارگردان این اثر گفته است: تلاش ما بر این است که با در کنار هم قراردادن مولفه‌هایی چون موسیقی، روایت، بازی، صدا و نور به زبانی برسیم که به باورهای مردم نزدیک شویم. در این اثر تعامل میان هنر نمایش و موسیقی همانند یک جاده‌ی دو طرفه است که هنرمندانش از هر دو سو بهره‌مند‌اند.

در کنسرت- نمایش «ناکجاآباد» میثم اکبری، زهره فیروزی، هیوا سیفی زاده، محمد انشایی، اردوان عزیزی٫ آنیتا هراتی، ساجد رضوی، الهام کرمی، اویس  سعیدیان، مسعود داریوشی، فهیمدخت بابایی، مریم شایسته و وحید سیف اللهی حضور دارند.

کنسرت  کلاسیک ارکستر آلنام در تالار رودکی  اجرا می‌شود 

این کنسرت با اجرای قطعاتی  کلاسیک از کنسرتو ویولون شماره یک باخ، تابستان ـ زمستان ویوالدی،  و قطعاتی از پاگانینی و ادوار الگار و قطعه مشهور شیندلر لیست اثر جان ویلیامز اجرا خواهد شد. 

در این ارکستر با رهبری وحید‌ علیپور، سولیست ویولون علی صالحی‌پور، کنسرت مایستر دانیال جورابچی و مدیر ارکستر حسین آویژگان همراه هستند.  
اجرای این کنسرت 15 آبان از ساعت 21 و 30 دقیقه در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

source

توسط