شرایط فروش وانت آریسان

گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش نقدی و اقساطی فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را از روز چهارشنبه ۴ آبان ماه به مدت یک هفته به اجرا می گذارد.

شرایط فروش وانت آریسان – آبان ۱۴۰۲

ایران خودرو شرایط فروش نقدی و قساطی وانت آریسان ۲ را با موعد تحویل ۴۵ روزه ویژه آبان ۱۴۰۲ اعلام کرد. این طرح از روز پنجشنبه مورخ ۴ آبان ماه در سایت فروش شرکت ایران خودرو فعال می شود. قیمت قطعی آریسان ۲ از سوی شرکت ایران خودرو ۳۸۳ میلیون تومان اعلام شده است.

آرشیو شرایط فروش وانت آریسان

شرایط فروش وانت آریسان – مهر ۱۴۰۲

🔹 ایران خودرو شرایط فروش نقدی و قساطی وانت آریسان ۲ را با موعد تحویل ۲۰ روزه ویژه مهر ۱۴۰۲ اعلام کرد.این طرح از روز چهارشنبه مورخ ۱۹ مهر در سایت فروش شرکت ایران خودرو فعال می شود. قیمت قطعی آریسان ۲ از سوی شرکت ایران خودرو ۳۸۳ میلیون تومان اعلام شده است.

شرایط فروش وانت آریسان

شرایط فروش وانت آریسان – مرداد ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را از روز شنبه ۴ شهریور تا روز پنجشنبه ۹ شهریور به اجرا می گذارد. در این طرح وانت آریسان ۲ به رنگ های نقره ای، خاکستری و مشکی با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه می شود. در این بخشنامه محدودیت های دوره های قبلی و همچنین قرعه کشی حذف شده است.

شرایط فروش وانت آریسان

شرایط فروش وانت آریسان – مرداد ۱۴۰۲

به گزارش آخرین خودرو،گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را از فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه به مدت یک هفته به اجرا می گذارد.
در این طرح وانت آریسان ۲ به رنگ های نقره ای، خاکستری و مشکی با موعد تحویل ۲۰ روزه عرضه می شود. 
متقاضیان واجد شرایط می توانند از فردا به مدت یک هفته با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

شرایط فروش وانت آریسان

source

توسط