نیسان روگ همان ایکس‌تریل است که نیسان در بازارهای بین‌المللی به عنوان کراس‌اوور میدسایز خود، عرضه می‌کند، البته با این تفاوت که روگ، مختص بازار آمریکای شمالی (آمریکا و کانادا) بوده، در ایالت تنسی آمریکا مونتاژ می‌شود. این خودرو به‌تازگی در قالب فیس‌لیفت مدل ۲۰۲۴ در آمریکای شمالی عرضه شده که شامل بازنگری در طراحی نمای جلو و عقب، تغییر در تجهیزات یک سری از تیپ‌های تجهیزاتی و اضافه شدن سه رنگ جدید به پالت رنگ‌های قابل سفارش برای بدنه می‌شود.

معرفی مدل ۲۰۲۴ نیسان روگ (ایکس تریل آمریکایی) - The All-New 2024 Nissan Rogue SUV

در کنار اینها، تغییراتی نیز در فضای کابین اعمال شده که شاید بارزترین آنها، ارایه سرویس های Google از جمله گوگل‌پلی، گوگل‌مپ و دستیار مجازی گوگل بصورت استاندارد و بدون نیاز به اتصال به تلفن همراه در این خودرو باشد. البته رابط کاربری اتصال به تلفن های همراه اندرویدی و iOS نیز کماکان برای این خودرو ارایه می‌شود.

معرفی مدل ۲۰۲۴ نیسان روگ (ایکس تریل آمریکایی) - The All-New 2024 Nissan Rogue SUV

در بخش پیشرانه اما کماکان تغییری نسبت به قبل، اعمال نشده و محرک روگ، همان واحد ۱.۵ توربو ۳ سیلندری است که با ۲۰۱ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۳۰۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را داشته، متصل به گیربکس CVT است. فعلا اطلاعاتی از قیمت‌گذاری اعلام نشده اما بعید است برای مدل ۲۰۲۴، تغییر آنچنانی را در قیمت نیسان روگ شاهد باشیم. مدل ۲۰۲۳ این خودرو بسته به سطح تجهیزات، قیمتی در محدوده ۲۷.۹۱۰ تا ۳۸.۹۹۰ دلار دارد.

انتهای پیام

source

توسط