تاریخ اکران فیلم Mission Impossible 8 عقب افتاد

اخیرا برخی از فیلم‌های پارامونت تاخیر خورده که فیلم Mission Impossible 8 (ماموریت غیرممکن 8) با بازی تام کروز یکی از آن‌هاست. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، تاریخ اکران این فیلم یک سال عقب افتاده و قرار بود در ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شود که اکنون تا ۲۳ می ۲۰۲۵ (۲ خرداد ۱۴۰۴) تاخیر خورده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد

هالیوود ریپورتر همچنین اعلام کرده بخشی از عنوان فیلم، یعنی Dead Reckoning Part Two نیز احتمالا دچار تغییر شود که در زمانی دیگر مشخص خواهد شد. هنوز دلیل این تغییر مشخص نیست، اما شاید به این علت باشد که فیلم Mission Impossible 7 با عنوان Dead Reckoning Part One نتوانست امسال آنطور که باید فروش خوبی در باکس آفیس داشته باشد.

فیلم Mission Impossible 8

علاوه بر آن، تاریخ اکران فیلم اسپین‌آف A Quiet Place: Day One نیز عقب افتاده و از ۸ مارس ۲۰۲۴ به ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) تغییر پیدا کرد. همچنین تاریخ انتشار فیلم کمدی IF با بازی رایان رینولدز و جان کرازینسکی به ۱۷ می ۲۰۲۴ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تغییر یافت و تاریخ انتشار فیلم بدون عنوان باب اسفنجی شلوار مکعبی از ۲۳ می ۲۰۲۵ به ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) تغییر پیدا کرد.

در فیلم Mission Impossible 8، تام کروز یک بار دیگر نقش شخصیت اصلی، ایتن هانت را بازی می‌کند و در کنار او هایلی اتول، سایمون پگ، وینگ ریمز و ونسا کربی به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیممنهای اونا ما باقی میمونیم.
نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیم


ویجی‌لاگ پلاس:‌ عملکرد عالی اسپایدرمن 2 و سوپر ماریو واندر

کمتر از ۱٪ مشترکین نتفلیکس روی این پلتفرم به صورت روزانه بازی می‌کنند - ویجیاتو

source

توسط