به گزارش خبرنگار مهر، شهاب شهبازی عصر دوشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان چوار با حضور فرمانده سپاه شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر چوار، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: فاز اول احداث سکوی تماشاچی سه هزار نفره زمین فوتبال شهدای چوار با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان داشت: پیمان فاز دوم المان یادمان شهدا، به محض آماده شدن نقشه این پروژه از سمت مهندس ناظر که پس از طی مراحل قانونی توسط سازمان حفظ ارزش‌های دفاع مقدس انتخاب شده است، نیز آغاز به کار خواهد کرد.

حجت الاسلام میهن پرست امام جمعه شهرستان چوار نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره کل ورزش و توجه به توسعه ورزش در شهرستان گفت: رهنمود رهبری پس از ۳۶ سال از وقوع این جنایت، مظلومیت شهدای فوتبال چوار را نشان داد و باید مسئولان امر تلاش کنند آن‌را به عنوان یک سند جنایت در بعد بین المللی بیان کنند.

در این دیداز فرمانده سپاه چوار از زحمات شهبازی در راستای توجه به استادیوم شهدای چوار و توجه ویژه به این مجموعه قدردانی کرد.

همچنین شهبازی در حاشیه این دیدار از پروژه‌های بهسازی سالن وزنه برداری و مراحل پیشرفت سکوی تماشاچی زمین چمن شهدای چوار بازدید کرد.

source

توسط