30 مهر 1402 ساعت 20:00

فرایند ترخیص خودرو نیسان کیکس، روگ و سیلفی از گمرک توسط نامی خودرو انجام شد تا سرانجام شاهد بازگشت محصولات این برند ژاپنی محبوب به ایران باشیم.

طبق شنیده‌ها شرکت نامی خودرو واردات 7 محصول نیسان به ایران را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت به‌تازگی توانسته سه خودرو از محصولات نیسان نظیر کیکس، روگ و سیلفی را از گمرک ترخیص کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات واردات این خودروها آشنا می‌شویم.

ترخیص خودرو نیسان کیکس، روگ و سیلفی

خودرو نیسان

در حال حاضر شرکت نامی خودرو که خود را نماینده رسمی Nissan در ایران اعلام کرده، سه خودرو شاسی بلند کیکس، شاسی بلند روگ یا ایکس تریل و سدان سیلفی را به ایران آورده و از گمرک ترخیص کرده است. البته هنوز جزئیات دقیقی از قیمت، مشخصات فنی و سطح امکانات این خودروها در دست نیست.

از آنجایی که نیسان روی کارخانه‌های تولید محصولاتش در کشورهای مختلف نظیر آمریکای جنوبی، اروپا و چین به شکل دقیق نظارت می‌کند، از این رو محصولات این خودرو با مونتاژهای مختلف از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. این خودروها به‌زودی قیمت‌گذاری شده و از طریق سامانه خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه خواهند شد.

source

توسط