به تازگی اعلام شده که قسمت آخر فصل هشتم و پایانی سریال Fear the Walking Dead زودتر از موعد مقرر پخش خواهد شد.

سریال «ترس از مردگان متحرک» یکی دیگر از نسخه‌های فرعی فرنچایز «مردگان متحرک» به شمار می‎‌رود که قرار است به زودی به پایان برسد و حالا اعلام شده که پایان فصل هشتم و پایانی این سریال قرار است زودتر از موعد نیز پخش شود و داستان این مجموعه را به اتمام برساند.

بنابر اعلام صورت گرفته، قسمت پایانی فصل هشتم سریال «ترس از مردگان متحرک» قرار است یک هفته زودتر و همزمان با قسمت ماقبل آخر آن در تاریخ ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲) از شبکه ای‌ام‌سی پخش شود و بینندگان و طرفداران در یک روز شاهد دو قسمت پایانی سریال خواهند بود.

با وجود اینکه سریال اصلی «مردگان متحرک» به پایان رسیده و حالا نسخه فرعی «ترس از مردگان متحرک» نیز تمام خواهد شد اما این فرنچایز همچنان به کار خودش ادامه خواهد داد. اخیرا سریال The Walking Dead: Dead City پخش شده بود و چندی پیش نیز فصل اول سریال The Walking Dead: Daryl Dixon به اتمام رسید و برای فصل دوم تمدید شد.

این در حالی است که طرفداران مشتاقانه منتظر سریال The Walking Dead: The Ones Who Live هستند که با بازی اندرو لینکلن در نقش ریک گرایمز و دانای گوریرا در نقش میشون است و در سال ۲۰۲۴ میلادی پخش خواهد شد.

منبع: collider

source

توسط