تجربه Marvel’s Spider-Man 2 به اینترنت نیازی ندارد

تا سه روز دیگر، Marvel’s Spider-Man 2 که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی در تمام دوران توصیف شده، منتشر خواهد شد. دنباله‌ی مرد عنکبوتی محصول ۲۰۱۸ که طرفداران مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند و یکی از بهترین عناوین انحصاری پلی استیشن ۵ تاکنون نام گرفته است.

در پیامی که اخیراً در توییتر منتشر شده، استودیو اینسامنیاک گیمز چند نکته در مورد بازی را برجسته کرده است. در ابتدا، تاکید شد که دیسک فیزیکی شامل کل محتوای بازی است و از ابتدا تا انتها بدون نیاز به پچ یا آنلاین قابل بازی کردن است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورسقوی ترین شخصیت‌های عنکبوتی در مولتی‌ورس مارول
۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورس

یک به‌روزرسانی اختیاری وجود دارد که خریداران نسخه فیزیکی می‌توانند هنگام نصب بازی آن را دانلود کنند، اما ظاهراً اجباری نیست. Insomniac توضیح داد که در این به‌روزرسانی، «اصلاحات کلی» و پولیش بیشتر به Spider-Man 2 اضافه شده، بنابراین در واقعیت احتمالاً بهتر است آن را دانلود کنید.

Marvel's Spider-Man 2

طبق گفته اینسامنیاک، بازیکنانی که مشتاق تجربه Marvel’s Spider-Man 2 در سریع‌ترین زمان ممکن هستند، می‌توانند این کار را انجام دهند. اگر دیسک را در کنسول پلی استیشن ۵ خود وارد کنید، متوجه خواهید شد که بدون اتصال به اینترنت یا نصب یک پچ، به طور کامل قابل بازی کردن است.

در پیام ارسالی در توییتر مشخص شد که بازیکنان نسخه دیجیتال، ورژنی از بازی را دانلود می‌کنند که به‌ طور خودکار شامل این به‌روزرسانی جدید 1.001.002 است.

با چند ویژگی دسترسی‌پذیری بیشتر و برخی بهبودهایی که در بخش‌های ابتدایی بازی انجام شده، دانلود نکردن این به‌روزرسانی اختیاری، کمی احمقانه به نظر می‌رسد – مگر اینکه در وهله اول در موقعیتی نباشید که این کار را انجام دهید.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارولاسپایدی سایبرپانکی
آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارول


ویجی‌لاگ پلاس: نهایی شدن معامله مایکروسافت و اکتیویژن و پلی استیشن 5 جدید

اپیک گیمز ۱۰۰٪ از درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد - ویجیاتو

source

توسط