یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
به تازگی یک دستگاه زیمر گلدن اسپریت کوپه ۲۰۱۱ برای عرضه در حراجی پدیدار شده است. احتمالاً این نام برای شما آشنا نیست اما تاریخچه شرکت زیمر موتورکارز یا آرت زیمر نئو کلاسیک موتور کار به اواخر دهه ۷۰ میلادی بازمی‌گردد. با توجه به سابقه این شرکت، محصولات اولیه زیمر را می‌توان خودروهایی کلاسیک دانست. البته احتمالاً از این موضوع نیز آگاه نیستید که شرکت زیمر موتورکارز تا همین چند سال پیش نیز به کار تولید خودرو مشغول بود. با این تفاسیر شما فرصت خرید یکی از محصولات کمیاب زیمر را خواهید داشت چراکه یک دستگاه زیمر گلدن اسپریت کوپه شکل گرفته بر اساس فورد موستانگ GT مدل ۲۰۱۱ برای فروش آماده شده است.
این خودرو به شدت غیرطبیعی به نظر می‌رسد و تیم زیمر بخش جلوی موستانگ را کاملاً جدا کرده و بر طول آن افزوده‌اند. آن‌ها همچنین گلگیرهای خمیده و مشابه خودروهای دهه ۳۰ میلادی را در بخش‌های جلو و عقب نصب کرده‌اند. به این موارد باید لاستیک زاپاس موجود در بخش عقب و دو لاستیک دیگر در پشت گلگیرهای جلو را نیز اضافه کنیم که بر عجیب بودن ظاهر خودرو افزوده‌اند. ظاهراً مدیران زیمر موتورکارز به شدت نگران پنچر شدن لاستیک‌های این خودرو در سفرها بوده‌اند!
چرخ های واقعی نیز ابعاد ۱۸ اینچی دارند و لاستیک‌های میشلین نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند. چراغ‌های جلوی بزرگ و کاپوت وسیع و عظیم در بخش جلو خودنمایی می‌کنند. این شرکت همچنین دستی بر سر و روی صندلی‌های جلو، پانل درب‌ها و فرمان کشیده و تریم چرم قرمز را در نظر گرفته تا بر حس کلاسیک زیمر گلدن اسپریت کوپه بیفزاید. نشان‌های زیمر را نیز می‌توان روی رکاب‌های داخلی و دیگر بخش‌های کابین مشاهده کرد.
علیرغم وضعیت ظاهری کلاسیک و سنتی، سایر بخش‌ها همچنان به فورد موستانگ ۲۰۱۱ وفادار باقی مانده‌اند. علاوه بر خط سقف، این خودرو همان پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری کایوت موستانگ را حفظ کرده و قدرت ۴۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۲۹ نیوتون متری را ارائه می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب فرستاده می‌شود. همین قوای محرکه باعث می‌شود زیمر گلدن اسپریت کوپه بتواند دونات های زیبایی بزند. البته همین موضوع یک سؤال فلسفی را ایجاد می‌کند: اگر شما تقریباً تمامی قطعات موستانگ را عوض کنید آیا این خودرو هنوز هم در گردهمایی‌های خودرویی با دیگران تصادف خواهد کرد؟ تنها یک راه برای فهمیدن این موضوع وجود دارد و آن‌هم خرید این خودروی عجیب‌وغریب است!
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
بسیار سم
ali+a
شتر گاو پلنگ …
ford GT
فورد نام تو همه جا می درخشه
بهترین شرکت خودروسازی آمریکایی
کرایسلر و جنرال موتورز باید واس دومی تلاش بکنن
PRPR
خیلی ازش خوشم اومد
Reza Waffen SS
سممممممم
بهنام
این خودرو به شدت غیر طبیعی بنظر میرسد. خیلی خندیدم با این جمله .
کرگدن باواریا
نمای جلو دهه هفتاد میلادی + نمای عقب ۲۰۱۱ = زیمرگلدان کوپه
احمدرضا
منکه پولش ندارم
اما داشتمم نمیرفتم سراغش
خیلی نافرمه
از بغل واضحه که موستانگه
یکم بیشتر کار میکردن روش
علی جردن
اگه کلکسیونر بودم بجای این یه مورگان چوبی دست ساز صفر می خریدم خیلی خوشگل تر و اصیل تر و شیک
Royal Driver UK 70
این چیه دیگه ترکیبه زیر دل بزنیه
Kamy
: اگر شما تقریباً تمامی قطعات موستانگ را عوض کنید آیا این خودرو هنوز هم در گردهمایی‌های خودرویی با دیگران تصادف خواهد کرد؟ تنها یک راه برای فهمیدن این موضوع وجود دارد و آن‌هم خرید این خودروی عجیب‌وغریب است!
این جمله فک کنم بخاطر سیستم تعلیق عقب موستانگ تو مدلهای ۲۰۱۱ بوده که برطرف شده
❤BMW❤
انگار فقط دماغه ی موستانگ رو عوض کردن
با ظاهر پشتش رو :/
پدرام
حیف موستانگ که این روز بر سرش آوردن
اون پوزه درازی که براش گذاشتن خیلی تاثیر منفی تو عمکلرد ماشین داره
مهردادکمال
من یکی که خوشم اومد
فرید
مسخره بود
ظاهر کلاسیک رو با برخی المانهای امروزی تلفیق کرده بود که نتیجه جالبی نداشت
علی
سالها دنبال زشت تر از ال نود میگشتم، بالاخره پیدا کردم.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

source

توسط admin