AMC در حال صرف 25 میلیون دلار به تلاش برای متقاعد کردن شما دیدن فیلم در سالن های نمایش بهتر از تماشای آنها را از نیمکت خود را
AMC تئاتر نورد از 25 میلیون دلار کمپین تبلیغاتی به عنوان زنجیره ای دو برابر پایین در luring مردم به دور از جریان فیلم های جدید از خانه، تشویق آنها را به سالن های نمایش.
AMC روز چهارشنبه گفت صرف آگهی عظیم برای اولین بار برای یک غرفه دار تئاتری بزرگ در صنعت تئاتر فیلم است.
این کمپین ویژگی های برنده جایزه اسکار نیکول کیدمن عرشه در شلوار درخشان، راه رفتن را از طریق تئاتر خالی AMC با یک پیام ساده: “تئاتر AMC. ما فیلم ها را بهتر می کنیم.»
کیدمن در این نقطه به کارگردانی ۲ بار نامزدهای جایزه اسکار جف کروننوث و تیم کروننوث و نوشته نامزد جایزه اسکار بیلی ری می گوید: «ما برای خندیدن، گریه کردن، مراقبت به تئاترهای AMC می آیند.» “چون ما به اون نياز داريم همه مون”
مبارزات انتخاباتی می آید به عنوان صنعت تلاش می کند به فریب مردم به فیلم اشتراکی رفتن پس از ویرانگر 2020 و ماه ها از بسته شدن تئاتر به کندی گسترش COVID-19. همچنین به صاحبان تئاتر سرخوردگی اشاره می کند که در مورد مدل های به اصطلاح انتشار هیبریدی صدا زده اند که در آن برخی استودیوها به طور همزمان فیلم هایی را در سالن های نمایش و در جریان منتشر می کنند.
کمپین AMC در نزدیک به ۶۰۰ سالن نمایش آمریکا، ۹ کشور از طریق گروه سینمای اودئون AMC و در طیف گسترده ای از شبکه های تلویزیونی نشان داده خواهد شد که دومی بر هزینه بزرگ این پروژه می افزاید. آگهی خواهد شد به نقاط برش 60 ثانیه یا کمتر برجسته “تنظیم اشتراکی از تئاتر فیلم” و احساس بی بدیل بودن در فضای تئاتر.
آدام آرون، مدیر عامل تئاترهای AMC در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “AMC قوی است، و وقت آن رسیده است که AMC دوباره در جرم بازی کند.”
در حدود این زمان در سال گذشته ، AMC گزارش شده بود نزدیک به در حال اجرا از پول نقد تا پایان سال 2020 به دلیل استودیوها هیچ فیلم جدید آنها می توانند انتشار ندارد.
در ژوئن ۲۰۲۱، AMC پس از اینکه یک تجمع میم-استوک ۸۳٪ سهام این شرکت را در صدر قرار داد، به طور موقت بخار را به دست آورد. در حالی که واکسن های کروناویروس در سالن های نمایش بهاری بازگشایی شدند و مصرف کنندگان به آرامی بازگشتند. اما فروش بلیط شده اند به خوبی زیر سطح قبل از همه گیر. اما تا پایان ماه ژوئن، AMC گفت که حدود ۹۵٪ از سالن های نمایش جهانی AMC دوباره در حال بهره برداری هستند.
این کمپین همچنین در میان یک رقابت مداوم بین زنجیره های بزرگ تئاتر، استودیوهای فیلم و سیستم عامل جریان می آید. همه گیر مجبور اکثریت سالن های نمایش به بستن تا یک سال و اجازه می دهد سیستم عامل جریان به سرمایه گذاری در انتشار تئاتری در خانه.
AMC مبارزه برای نگه داشتن انتشار تئاتر منحصر به فرد به سالن های نمایش. تئاترهای AMC در ماه آوریل پس از “تور جهانی ترولز” درگیر یک «جنگ یا کلمات» با یونیورسال بازگشتند، اولین فیلم استودیویی بزرگ که روز و تاریخ را با اکران تئاتری اولیه اش منتشر کرد، بیش از حد به خوبی بر روی سکوهای دیجیتال اجرا شد. آرون از نمایش انتشار های آینده یونیورسال در تئاترهای AMC خودداری کرد، اما این تهدید کوتاه مدت بود.
با افزایش دوباره موارد کروناویروس، سالن های نمایش مانند یک سال پیش با مشکلات مشابهی مواجه هستند. انتشار تئاتری در حال دیدن افت بزرگ در درآمد پس از افتتاحیه آخر هفته اولیه خود را. این استودیوهای بزرگ بحث در مورد اینکه آیا برای ادامه با انتشار در تئاتر، فداکاری درآمد به شرکت های جریان برای انتشار همان روز در خانه، و یا ادامه تاخیر تصاویر، که ممکن است صنعت در مجموع کشتن، جان فیتیان، مدیر عامل انجمن ملی صاحبان تئاتر، قبلا به خودی گفت.
ثبت نام برای اطلاعیه ها از خودی! با آنچه می خواهید بدانید به روز بمانید. اشتراک در فشار اطلاعیه ها