یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
نیاز نداشتن به بنزین در این گرانی سوخت و پرداخت کمتر مالیات شاید از مهمترین دلایل مردم برای انتخاب خودروهای برقی باشد. ممکن است برخی فکر کنند که قیمت خودروهای برقی بسیار بالاست و فقط برای قشر ثروتمند جامعه مناسب است، اما اشتباه نکنید اگر خواهان مدلهای عجیب و غریب و بسیار لوکس نباشید میتوانید با پرداخت بهایی نسبتاً مناسب خودروی برقی ایدهآل خود را خریداری کنید. ما سعی داریم در این مقاله ده تا از بهترین خودروهای برقی که برای عموم مردم قابل خرید هستند را به شما معرفی کنیم. خودروهای ذکر شده در لیست زیر ترتیب خاصی ندارند و مالیات آنها بر اساس بازار انگلستان محاسبه شده است.
فورد زمان زیادی برای طراحی این خودرو صرف کرد و البته ارزشش را هم داشت. برخی از عاشقان و شیفتگان موستانگ چندان از این اسمگذاری خشنود نیستند زیرا باور دارند که این خودرو برقی شاسیبلند، نام افسانهای موستانگ را زیر سؤال میبرد. اما Mach-E ازنظر عملکرد نمره قابل قبولی کسب میکند و سواری و هندلینگ آن برای چنین خودروی سنگینی بد نیست. برای Mach-E دو باتری ۶۸ و ۸۸ کیلوواتی قابل سفارش است که دومی با ترکیب با یک موتور الکتریکی قادر به تولید ۲۸۵ اسب بخار خواهد بود. این نیرو به محور عقب منتقل میشود. فورد ادعا میکند که این باتری قادر به پیمایش حدود ۶۱۹ کیلومتر خواهد بود که این رقم برای استفادههای داخل شهر بسیار مناسب است. خریداران این خودرو در انگلستان باید به ازای یک سال چیزی حدود ۲۳۹ دلار مالیات پرداخت کنند.
خودروهای کمی توانستهاند مانند آیونیک طراحی منظم و چشمنواز داشته باشند. این کرهای ترسناک بر سر رقبایش سایه انداخته، تجربه رانندگی قانعکنندهای ارائه میدهد و هندلینگ جذاب و عملکرد الکتریکی نهچندان پیچیده را با سواری جذاب و ظرافتی فوقالعاده ترکیب میکند. به گفته هیوندای، آیونیک ۵ قادر است با باتری ۷۳ کیلوواتی خود مسافت ۴۸۰ کیلومتری را بپیماید. قدرت این خودرو حدود ۲۱۵ اسب بخار اعلام شده. خریداران این خودرو باید سالیانه حدود ۱۷۲ دلار مالیات پرداخت کنند.
یکی از خودروهای برقی مورد علاقه ما، جگوار I-Pace زمانی که همه رقبای برقی خود را شکست داد، فصل جدیدی برای خودروهای الکتریکی شروع کرد. این نهتنها اولین شاسیبلند تمام الکتریکی نسبتاً گرانقیمت بود، بلکه یکی از بهترینها بوده و هست، بهخصوص وقتی پشت فرمان مینشینید. I-Pace درحالیکه علیرغم ارتفاع بالا، بسیار هوشمندانه و چابک پیچها را پشت سر میگذارد. دو موتور الکتریکی عضلانی ۳۹۵ اسب بخاری قدرت را به هر چهار چرخ منتقل میکند. همچنین داخل کابین آن با زیبایی تمام طراحی شده و بسیار هم جادار است. البته جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro هم شما را در هر حالت راضی نگه میدارد. این جگوار قادر است با هر بار شارژ ۴۷۰ کیلومتر را بپیماید. البته قیمت آن کمی بیشتر از باقی خودروهای ذکر شده در این لیست است و به طبع مالیات بیشتری را هم مشمول میشود. خریداران این جگوار بسته به امکانات و تجهیزات خودرویشان باید هر سال چیزی حدود ۶۰۵ تا ۶۴۵ دلار مالیات پرداخت کنند.
اگر میخواهید یک خودروی برقی جدید و کمی جلوتر از زمان بخرید صرفهجویی در پرداخت مالیات را هم دوست دارید BMW i4 بهترین انتخاب است. این خودروی تمام الکتریکی شیک و زیبا که از همان پلتفرم CLAR مدلهای معمولی سری ۳ و سری ۴ ساخته شده است، دقیقاً مانند باقی محصولات برقی این برند به نظر میرسد، اما با یک تفاوت، زیرا i4 با موتور الکتریکی بیصدا و ۳۳۵ اسب بخاری خود در عقب، شتابی یکپارچه و وحشتناکی را مانند خودروهای عضلانی ارائه میدهد، این بیامو میتواند ۵۹۰ کیلومتر را با یک بار شارژ بپیماید و همچنان مانند دیگر خودروهای بیامو باوقار و با دقت حرکت کند بهعلاوه مانند تسلا، همواره صفر بودن آلایندگی خود را فریاد نمیزند! شما باید هر سال رقم معقول ۴۷۸ دلاری را بهعنوان مالیات خودرویتان به دولت بپردازید.
برای اکثر مدیران شرکتهای بزرگ که به دنبال خودرویی برای تحت تأثیر قرار دادن اطرافیان خود هستند، یک SUV بزرگ با نشان مرسدس این کار را بهخوبی انجام میدهد. EQC با سیستم تعلیق بادی نرم و ظرافتی کمنظیر، بیشتر برای رانندگی آرام و لذتبخش در بزرگراههای هموار و صاف ساخته شده، اما زمانی که هوای کمی شیطنت به سرتان میزند دو موتور ۴۰۲ اسب بخاری (مجموعاً) کاملاً شما را ارضا میکند. ثبات و چسبندگی کافی در این مرسدس وجود دارد و همچنین کابینی جادار و بسیار جذاب و متفاوت پیش روی شماست. خریداران این خودرو باید سالیانه ۶۴۵ دلار مالیات پرداخت کنند.
برد ۲۳۰ کیلومتری این مینی ممکن است در ابتدای کار شما را از خرید این خودرو دلسرد کند؛ اما اگر میزان پیمایش شما با خودرو در طول روز زیاد نیست این مینی جذاب یک گزینه بسیار سرگرمکننده است. مینی با همان بیش فعالی همیشگی مانند برادرهای درونسوز خود و مجهز به یک موتور ۱۸۱ اسب بخاری قدرتمند برای استفاده روزمره و رانندگی در جادههای مورد علاقه شماست. همچنین کابین آن به زیبایی تمام طراحی شده است و با سواری نسبتاً مناسب، برای سفرهای بسیار کوتاه، مناسب و لذتبخش است. همچنین شما باید هر سال برای مینی رقم شگفتانگیز ۱۳۱ دلاری را بهعنوان مالیات پرداخت کنید.
انیاک با همان پلتفرم MEB EV فولکسواگن ID 3 ساخته شده است، اما با مهندسیهای پیچیده معمول اشکودا، امکانات بیشتر و قیمت کمتر نسبت به ID.3 عاید خریداران این خودرو میشود. انیاک یکی از خودروهای الکتریکی مورد علاقه ما است. شاید این خودرو مانند مینی سرگرمکننده نباشد اما کار با آن بسیار ساده است. همچنین ظرافت عالی، سواری نرم و فضای داخلی لوکس باعث شده تا از برادران گرانقیمت فولکسواگن و آئودی خود پیشی بگیرد. باتریهای ۶۰ و ۸۰ کیلوواتی برای این اشکودا قابل سفارش هستند. البته نسخه ۶۰ کیلوواتی برای کسانی که میخواهند مبلغ کمتری بپردازند بسیار مقرونبهصرفه است. با این حال مالیات برای هر دو نسخه این خودرو ۲ درصد محاسبه میشود؛ بنابراین حتی اگر نسخه گرانتر ۸۰ کیلوواتی را هم انتخاب کنید باید فقط ۱۹۰ دلار بهصورت سالیانه بهعنوان مالیات پرداخت کنید. این باتری ۸۰ کیلوواتی اشکودا قادر به پیمایش ۵۳۲ کیلومتر است.
زمانی که مالیات خودروهای تمام الکتریکی صفر بود و قیمت ماشینهای آمریکایی هشت سیلندر در همسطح با بیامو سری ۵ بود، تسلا برای کسانی که میتوانستند با خودروهای الکتریکی زندگی کنند، بیمعنا بود. افزایش مالیات و افزایش روزافزون قیمت مدل S به این معنی است که اکنون چندان گزینه جذابی نیست، اما اگر شما بتوانید ۱۱۰ هزار دلار برای نسخه پایه مدل اس پرداخت کنید خودرویی خواهید داشت که مشمول ۸۸۴ دلار مالیات میشود و درعینحال میتواند با یک بار شارژ کامل ۶۴۷ کیلومتر را طی کند! با اینکه شتابگیری مدل اس وحشتناک است اما جادار و آرامشبخش است و اکنون با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۷.۰ اینچی، فضای داخلی بسیار بهتری نسبت به گذشته دارد.
مهران
ماشین برقی فقط از اونا که بچگی داشتیم سیم بهش وصل بود کلی عشق میکردیم…
خان
همشون عالی هستن
meysam
لنتخاب من اشکودا انیاک آی وی
مجید
هوندا E رو جا انداختید
ماشین باز
پورشه
بنز
بی ام وه
و تسلا مدل S
طراحی جذابی دارن و به دل میشینن
Payfast
شما سوپر شارژر خالی به من بدید من راضیم از اینا نمیخوام
علی
جا داشت خیلی چینی های رنج ۳۰ هزار دلار بیان تو لیست رقیب خودروهای ۵۰_۷۰ هزار دلاری بودن
Si
اشکودا و پورش و s تسلا
حسین دهمرد
ینی پانامرا بخری سالی یه ماوریک باید فقط مالیات بدی؟ آر یو کریزی؟
Ali
برد تسلا اس غلط قید شده
جواد عقیلی
ممنون از تذکر شما. اشتباه از منبع بود که اصلاح شد.
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
پورشه تایکان
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.