رستوران های مستقل برای نجات از همه گیری با هم متحد شدند. در حال حاضر آنها با Cointreau برای تبلیغ Super Bowl همکاری کرده اند تا آگاهی مردم را افزایش دهند.
حدود یک سال پیش ، هنگامی که همه گیری شیوع یافت ، خدمه ای متشکل از 30 رستوران و سرآشپز مستقل با هم متحد شدند و ائتلاف رستوران مستقل را تشکیل دادند. امروزه بیش از 100000 طرفدار این گروه وجود دارد.
IRC روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد یک آگهی تجاری 30 ثانیه ای را در Super Bowl LV با مشارکت شرکت مشروب سازی فرانسوی Remy Cointreau اجرا کند ، با هدف افزایش آگاهی برای رستوران های مستقل که در طول همه گیری مبارزه کرده اند و از قانون 120 میلیارد دلاری RESTAURANTS حمایت می کنند. به
این آگهی ، که در 7 فوریه پخش شد ، توسط Intuitive Content ، یک شرکت تولیدی متعلق به اندرو زیمرن-سرآشپز و رستوران دار برنده جایزه جیمز ریش و یکی از اعضای موسس IRC ، تولید شد.
زیمرن به اینسایدر گفت: “ما یک صنعت تریلیون دلاری داریم که در روزهای ناامیدکننده است.”
زیمرن گفت ، یکی از اهداف اصلی آگهی این است که نشان دهد رستوران های مستقل موقعیت کاملاً متفاوتی با رستوران های زنجیره ای در اقتصاد آمریکا دارند – و موقعیت بسیار نامطلوب تری. IRC به دنبال تصویب قانون RESTAURANTS است که پس از تصویب در مجلس نمایندگان در حال حاضر در طبقه سنا نشسته است.
روز دوشنبه ، نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان و چاک شومر ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، با تصویب قطعنامه ای که ممکن است برای صاحبان رستوران ها مهلت لازم را به همراه داشته باشد ، به کمیته های کنگره دستور داد که برنامه کمکی برای رستوران ها ایجاد کنند. دفتر شومر به مادر جونز گفت ، اگرچه هنوز جزئیاتی منتشر نشده است ، اما این برنامه تقریباً 25 میلیارد دلار کمک خواهد کرد.
سخنگوی ائتلاف رستوران های مستقل در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: “کنگره با پیشنهاد یک برنامه کمک هزینه برای صنعت ، تمام تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که رستوران ها و بارهای مستقل می توانند 11 میلیون نفر را مشغول به کار کنند.” “این زمستان تاریک برای رستوران ها و بارهایی است که بیش از هر صنعت دیگری در طول بیماری همه گیر شاهد تعطیلی و تعطیلی هستند. ما از شومر ، رهبر اکثریت و سخنگو پلوسی برای ارائه طرحی که به جامعه رستوران ها کمک می کند ، قدردانی می کنیم. پا.”
زمان تاریک برای رستوران های مستقل یک رستوران در یک میز بیرونی در نیویورک می نشیند ، ژانویه 2021. الکسی روزنفلد/گتی ایماژ از آوریل 2020 ، رستوران ها و کافه ها قادر به درخواست وام های مشاغل کوچک برای برنامه حفاظت از حقوق هستند. در تابستان ، IRC همچنین با موفقیت در بخشش وام های PPP تلاش کرد. با این حال ، زیمرن گفت ، “حتی این یک باند روی زخمی واقعاً بد بود.”
انجمن ملی رستوران ها در ماه دسامبر گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه 17 درصد از رستوران ها ، یا بیش از 110،000 رستوران شامل مستقل و زنجیره ای ، از زمان شروع همه گیری برای همیشه تعطیل شده اند. بیکاری در صنعت رستوران داری نیز رو به افزایش است. و زیمرن به اینسایدر گفت که تخمین می زند که حدود یک سوم رستورانهای مستقل باقی مانده در آمریکا ، اگرچه به طور رسمی بسته نشده اند ، اما “فقط با یک نخ آویزان شده اند”.
تبلیغ Super Bowl با عنوان “نامه عاشقانه” شامل صاحبان رستوران های مینه سوتا و کارکنان در مورد تاثیر همه گیری بر کسب و کار و زندگی روزمره آنها می شود. بینندگان می توانند از وب سایت کمپین تبلیغاتی دیدن کنند ، که از آنها دعوت می کند تا نامه های قدردانی از رستوران های مورد علاقه خود را در اینستاگرام با هشتگ #SaveRestaurants ارسال کنند.
یان مک لرنون ، مدیرعامل رمی کوینترو آمریکا ، به اینسایدر گفت: “ما از مصرف کنندگان می خواهیم نامه ای عاشقانه به بار یا رستوران مورد علاقه خود بنویسند تا از بارها و رستوران های خود در این زمان سخت حمایت کنند.”
کافه ها و رستوران ها یک کانال فروش عمده برای Cointreau هستند ، که از مشروب الکلی معروف خود در انواع کوکتل از مارگاریتا تا منهتن استفاده می شود. مک لرن گفت اگرچه فروش آنلاین Cointreau در طول همه گیری افزایش یافته است ، اما معتقد است که بارها و رستوران های مستقل برای طول عمر این برند حیاتی هستند.
وی از تعیین میزان هزینه Cointreau برای تبلیغات خودداری کرد ، اما گفت که کمپین کلی ، که شامل سایر کانال های دیجیتالی می شود ، “سرمایه گذاری چند میلیون دلاری” بود. CBS برای تبلیغات Super Bowl امسال 30 ثانیه تبلیغات تلویزیونی را به قیمت حداقل 5.5 میلیون دلار فروخته است.
مک لرنون می گوید: “ما 170 سال است که می رویم و می خواهیم در 170 سال دیگر نیز وجود داشته باشد و می خواهیم مطمئن شویم که شرکای ما همچنان در حال شکوفایی هستند.”
سخنگوی IRC به اینسایدر گفت: “جامعه مستقل قبلاً گرد هم نیامده است تا یک پلتفرم و صدا برای خود ایجاد کند. ایده صنعت و رستوران ها و بارهای مستقل یک مفهوم جدید است.”
برخی از علایق IRC با گروههای تجاری قدرتمند رستوران مانند NRA همزمان است. با این حال ، زیمرن گفت که لابی رستوران موجود ، که تحت سلطه رستوران های زنجیره ای است ، لزوماً نیازهای مستقل را نشان نمی دهد. به دلیل کاهش هزینه های سربار ، انعطاف پذیری اضافی که شرکت های بزرگ ارائه می دهند و قوی تر بودن کانال های فروش دیجیتالی و فرعی ، زنجیره ها بسیار مجهزتر هستند تا بتوانند از بیماری همه گیر جان سالم به در ببرند.
زیمرن و دیگر اعضای IRC از اینکه از 50000 رستوران مستقل آمریکا که به گفته وی بین 11 تا 13 میلیون نفر به طور مستقیم در آنها کار می کنند ، لایحه امداد ارائه نشده است ، ناراحت هستند.
زیمرن گفت: “ما بخش مهمی از اقتصاد آمریکا هستیم تا بسیاری از صنایع دیگر که معمولاً کمک های فدرال بیشتری دریافت می کنند.” “من معتقدم صنایع مانند ما باید اولین ، دومین یا سومین لقمه سیب را بخورند. ما هیچ لقمه ای از سیب را دریافت نمی کنیم.”
زیمرن گفت رستوران های مستقل برای زنده ماندن به اقدامات فدرال قاطع احتیاج دارند ، هم از نظر کمک و هم از نظر دستورالعمل های عملیاتی. شلاق دائمی نظارتی و رویکرد محلی شکسته به همه گیری-بازگشایی و بسته شدن مجدد در یک لحظه-صاحبان مشاغل کوچک را مجبور کرده است که دائماً با هزینه ای ناپایدار حرکت کنند.
زیمرن گفت: “بزرگترین مشکل فقدان رهبری فدرال است.” “اگر برنامه ملی مشخصی وجود داشت که مردم بتوانند روی آن حساب کنند ، صاحبان مشاغل مستقل از همه نوع می توانند در واقع برنامه ریزی کنند.”
او امیدوار است تبلیغات Super Bowl وضعیت وضعیت آنها را تقویت کند و همه را از مشتریان گرفته تا قانونگذاران تشویق کند تا از رستوران های محلی خود حمایت کنند.
زیمرن می گوید: “صنعت رستوران همیشه در حوادث طبیعی برای دیگران ظاهر شده است. اکنون ما از همه می خواهیم که به ما کمک کنند.”
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید