هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا_ چگونه بازاریابان برجسته از مزایای هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به تولید محتوا ، درک بهتر عملکرد محتوا و بهبود تبلیغات محتوا استفاده می کنند
در دهه گذشته ، بازاریابان ارزش ایجاد و توزیع محتوا به مخاطبان مختلف را به عنوان وسیله ای برای جلب مشارکت ، ایجاد اقتدار در صنعت و راهنمایی مصرف کنندگان در فرآیند خرید ، پذیرفته اند. بازاریابی محتوا ، خواه از طریق پست های وبلاگی ، مطالعات موردی یا کتابهای الکترونیکی ، بخش اصلی اکثر استراتژی های دیجیتالی مدرن است.
Business Insider Intelligence پیشرفت هایی در زیرمجموعه های هوش مصنوعی ، مانند پردازش زبان طبیعی ، ایجاد طیف وسیعی از ابزارهای محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را تقویت کرده است. برای بازاریابان ، هوش مصنوعی فرصتی جدید برای تسریع و بهینه سازی ایجاد محتوای نوشتاری ارائه می دهد.
ابزارهای هوش مصنوعی می توانند کل فرایند تولید را تغییر دهند تا به تیم های بازاریابی کمک کنند تا تصمیمات مبتنی بر داده را در مورد آنچه باید بنویسند ، برای چه کسی بنویسند و چگونه با کارآمدترین شکل ممکن به خوانندگان برسند ، بگیرند.
در گزارش بازاریابی محتوا AI ، Insider Intelligence نقش فعلی و بالقوه ای را که هوش مصنوعی می تواند در افزایش تلاش های بازاریابی محتوایی یک سازمان ایفا کند ، مورد بررسی قرار می دهد.
ما بررسی می کنیم که چرا بازاریابان محتوا با برنامه ریزی و تولید حجم بالایی از محتوای مکتوب دست و پنجه نرم می کنند و به این موضوع می پردازند که چگونه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند تحقیقات موضوعی را تقویت کرده ، طرح های از پیش نوشته شده ایجاد کرده و در فرایند تولید محتوا سازگاری داشته باشند. ما همچنین مسائلی را که بازاریابان در عملکرد محتوا با آن روبرو هستند ، مورد بحث قرار می دهیم و بررسی می کنیم که چگونه ابزارهای هوش مصنوعی می توانند محتوا را برای جستجو و اجتماعی بهینه کنند و فرآیند توزیع محتوا را برای مخاطبان مختلف شخصی کنند.
شرکت های ذکر شده در این گزارش عبارتند از: Acrolinx ، Atomic Reach ، Automated Insights ، AX Semantics ، Brightedge ، BuzzSumo ، Concured ، Curata ، Frase.io ، HubSpot ، Keywee ، MarketMuse ، Narrative Science ، Publishhis ، Qordoba ، Scoop.it ، Showpad ، Stackla ، Uberflip ، Vennli ، Yello ، Yseops.
در اینجا برخی از برداشتهای کلیدی از این گزارش آمده است:
* هوش مصنوعی می تواند در مرحله برنامه ریزی تولید محتوا با استفاده از ابزارهایی که موضوعات مربوط به محتوای مرتبط را به صورت پویا دسته بندی کرده اند ، به بازاریابان کمک کند تا فرصت های عملی را شناسایی کنند.
* این فناوری می تواند به بازاریابان کمک کند تا لحن و شیوه نوشتاری ثابت خود را حفظ کنند ، هم در طول زمان و هم در بخش ها.
* ابزارهای هوش مصنوعی می توانند با ارائه طرح کلی دستگاه یا خلاصه محتوا برای سرعت بخشیدن به روند نوشتن ، به تولید محتوا کمک کنند.
* این ابزارها همچنین می توانند به بازاریابان کمک کنند تا تغییرات موتورهای جستجو و الگوریتم های رسانه های اجتماعی را ایجاد کنند تا از ایجاد منظم محتوای با کیفیت و با کیفیت اطمینان حاصل شود.
* ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به بازاریابان در تجمیع ، فیلتر و تطبیق محتوا از منابع مختلف شخص ثالث برای خودکارسازی محتوای با کیفیت کمک کنند.
* ابزارهای هوش مصنوعی می توانند مقادیر زیادی از داده های مخاطبان را تجزیه و تحلیل کنند تا به بازاریابان کمک کنند تا محتوا را در هر مرحله از فرآیند خرید توصیه کنند. به طور کامل ، گزارش:
* به بازاریابان کمک می کند تا ارزیابی کنند که آیا و چگونه باید به دنبال تلاش های بازاریابی محتوا برای پیگیری هوش مصنوعی باشند.
* فرصت ها و برنامه های کاربردی برای ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در هر مرحله از فرآیند بازاریابی محتوا-از تولید تا توزیع تا اندازه گیری-شناسایی کرده و ارزشی را که چنین ابزارهایی می توانند ارائه دهند ، توضیح می دهد.
* بازاریابان را قادر می سازد تا اکوسیستم فعلی فروشندگان فناوری محتوای مبتنی بر AI را برای هر برنامه بالقوه هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا ارزیابی کنند. آیا به دریافت گزارش کامل علاقه مند هستید؟ نحوه دسترسی به این موارد به شرح زیر است:
* Insider Intelligence صنعت رسانه و بازاریابی را تجزیه و تحلیل می کند و گزارش های عمیق تحلیلگر ، پیش بینی های اختصاصی ، نمودارهای قابل تنظیم و موارد دیگر را ارائه می دهد. >> بررسی کنید که آیا شرکت شما دسترسی دارد یا خیر
* گزارش کامل را از فروشگاه تحقیقاتی ما خریداری و بارگیری کنید. >> خرید و بارگیری اکنون موضوعات بیشتر صنعت بازاریابی:
* صنعت اسپورت
* بازاریابی تأثیرگذار
* آمار صنعت پادکست برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید