کمپین های مبتکرانه کمین نایک ، سامسونگ و بی ام و حامیان مالی رسمی را مانند یک زباله جلوه می دهند
کمپین های کمین انواع مختلفی دارد ، اما در اصل آن بر جلب توجه یک مارک ، معمولاً برند اصلی یا رسمی ، به نام دیگر با تلاش های مختلف خلاقانه متمرکز است. اغلب واقعاً م effectiveثر است.
آیا به یاد دارید که نایک حامی المپیک 1996 بود؟ خوب ، آنها نکردند. احتمالاً کفش های طلایی مایکل جانسون را بیشتر از حمایت رسمی ریبوک به خاطر دارید.
رونا رنگ باقیمانده اپل را بازیافت می کند. Bos Rona ، زنجیره ای برای بهبود خانه در کانادا ، این بنر را در زیر بیلبورد iPod nano اپل در نزدیکی پل ژاک کارتیه در مونترال قرار داده بود.
در متن “Nous récupérons les restes de peinture” ترجمه شده است ، “ما رنگ باقی مانده را بازیافت می کنیم”.
کمپین اپل “نانو رنگی” یک کمپین جهانی بود ، اما به نظر می رسد که Rona و نمایندگی آن ، Bos ، تنها کسانی هستند که چنین کمین را آغاز کردند.

کولولا به شما پیشنهاد می دهد که سپ بلاتر را به صورت رایگان پرواز کنید. قبل از شروع جام جهانی 2010 ، خط هوایی آفریقای جنوبی ، Kulula یک کمپین چاپی راه اندازی کرد که خود را به عنوان “حامل غیر رسمی ملی” شما می دانید-چه “معرفی کرد. مقررات بازاریابی
ماه بعد ، کولولا آگهی دیگری را راه اندازی کرد ، این بار با عنوان “نه سال آینده ، نه سال گذشته ، بلکه جایی بین آن” که دارای نمادهای مختلف بود و فیفا در کنار توضیحات رنگارنگ توضیح داد که چگونه قوانین فیفا را نقض نمی کند. به عنوان مثال ، پرچم آفریقای جنوبی را حوله ساحل نامید ، سنبله ها را از چارچوب های فوتبال جدا کرد و ووووزلا را یک چشمان گلف نامید.
و سپس واقعاً از کنترل خارج شد.
کولولا کمپینی را برای اعطای صندلی رایگان به هر کسی به نام سپ بلاتر ، نام رئیس فیفا راه اندازی کرد. سپس این شرکت هواپیمایی یک بوستون تریر به نام سپ بلاتر پیدا کرد و از آن به عنوان طلسم رسمی کمپین استفاده کرد. سرانجام ، این شرکت هواپیمایی با یک آگهی چاپی دیگر ، “رسمی است. سپ بلاتر با ما پرواز می کند.”
فیات دفتر مرکزی VW را در نمای خیابان گوگل فوتوبمب در اینجا بیشتر بخوانید می کند. در مه 2012 ، نمای خیابان گوگل تصاویری از دفتر مرکزی فولکس واگن در سوئد منتشر کرد. مشکل؟
یک فیات 500 در مسیر VW پارک شده بود.
فیات متوجه رفت و آمد خودروهای گوگل در خیابان های Södertälje شد و یک Fiat 500 قرمز روشن را به دنبال آن فرستاد و سپس یکی از وسایل نقلیه امضا شده خود را به معنای واقعی کلمه در آستانه ورودی مقر VW پارک کرد.
با توجه به الگوی گوگل در به روزرسانی محتوای نمای خیابان ، احتمالاً چند سال طول می کشد تا فیات از بین برود. به گفته گوگل ، تصویر از آگوست 2010 در آنجا نشسته است.
اگر می خواهید تصویر را خودتان ببینید ، “Volkswagen Group Sverige AB” را در Google Maps تایپ کنید.
دختران آبجو بایرن از جام جهانی حذف شدند فوتبال با کمین بازاریابی ، به ویژه در جام جهانی ، عجیب نیست.
در سال 2010 ، در جریان مسابقه ای بین دانمارک و هلند ، 36 دختر با دامن کوتاه از استادیوم خارج شدند ، زیرا آنها متهم به الگوگیری آبجو هلندی بایرن در تلاش برای کمین به جام جهانی و حامی رسمی آبجو آن ، Budweiser ، بودند.
علیرغم برکناری سازمان یافته آنها ، شواهد علیه آنها تا حدی محتمل به نظر می رسید زیرا هواداران فوتبال هلند نارنجی می پوشند.

نیوکاسل جام استلا را مسخره می کند. Droga5 به عنوان بخشی از کمپین نیوکاسل “No Bollocks” ، سازنده آبجو بیلبوردی را مستقیماً زیر تابلو استلا آرتوا رقیب قرار داد که استفاده از جام را مسخره می کرد.
در حالی که نیوکاسل و Droga5 ممکن است استلا را به اینجا رسانده باشند ، لیوان مارک Anheuser-Busch InBev کار می کند-استلا به اندازه کافی سریع رشد می کند تا در لیست ما از غالب ترین آبجوهای جهان در رتبه ششم قرار گیرد.
سامسونگ گوشی های هوشمند 2 دلاری را به چهره اپل رساند. سامسونگ در اکتبر 2011 ، سامسونگ Galaxy S II را همزمان با رقابت اصلی خود ، iPhone 4S اپل ، عرضه کرد.
مردم اغلب در خارج از فروشگاه های اپل صف می کشند. اما سامسونگ به دلیل فعالیت های خرده فروشی خود شناخته نمی شود. بنابراین سامسونگ یک فروشگاه پاپ آپ در فاصله چند متری سایت اصلی سیدنی اپل قرار داد و Galaxy S II خود را با قیمت 2 دلار استرالیا به جای 850 دلار استرالیا با قیمت کامل خرده فروشی عرضه کرد.
با وجود اینکه تنها سه روز باز بود ، فروشگاه پاپ آپ به هدف خود رسید-با داشتن خط بزرگتر در طول هفته ، از لحظه اپل دور شوید.
در اوایل سال جاری ، سامسونگ به طور خاص از سازمان مسئول المپیک لندن ، که سامسونگ حامی آن است ، درخواست کرد تا از شرکای رسمی خود در برابر کمین بازاریابی محافظت کند.
استلا آرتوا به صورت غیر رسمی به مسابقات آزاد آمریکا می رود. BeerToats / با اجازه سال گذشته در مسابقات آزاد آمریکا (تنیس) ، استلا آرتوا تبلیغات با موضوع تنیس را در ایستگاه راه آهن لانگ آیلند در نزدیکی مرکز ملی تنیس بیلی ژان کینگ قرار داد. مشکل؟ Heineken آبجو رسمی US Open است.
برای آن دسته از شرکت کنندگان که با قطار به مسابقات رفتند ، 15 آگهی ترمینال حمل و نقل عمومی در نزدیکی مسابقات را پر کردند و مطمئن بودند که استلا از یک رویداد تنیس حمایت می کند.
اوپن ایالات متحده در پایان تابستان است ، شاید دور دوم برای والدین استلا Anheuser-Busch InBev و مسابقات تنیس آمریکا؟
نایک آفریقای جنوبی را تصاحب کرد khaz / Flickr Nike پادشاه کمین بازاریابی است.
در سال 1992 ، ریبوک حامی رسمی تیم رویایی المپیک بود. اما هر بازیکنی آرم های ریبوک را با لباس های ورزشی خود با پرچم آمریکا پوشاند و نایک کنفرانس مطبوعاتی خود را با بازیکنان تیم برگزار کرد. در سال 1996 ، نایک بیلبوردی را روی پارک المپیک آتلانتا قرار داد ، جایی که حامی آن نیز نبود.
اندکی قبل از جام جهانی 2010 ، که آدیداس از آن حمایت کرد ، نایک یک ویدئوی ویروسی آنلاین طولانی از خود منتشر کرد که شامل بسیاری از بازیکنان است ، که بسیاری بیشتر از تبلیغات موضوعی جنگ ستارگان آدیداس به یاد دارند.
سپس نایک به ژوهانسبورگ رفت و نصب تعاملی را در مرکز زندگی شهر ، چهارمین ساختمان بلند شهر ، انجام داد.
یک بار دیگر ، نایک حامی رسمی بودن اهمیتی نداشت – دوباره برنده شد.
در اینجا بیشتر بخوانید دعوای خیابانی آئودی و بی ام و در سانتا مونیکا. bmwblog.com در سال 2009 ، خودروسازان آلمانی آئودی و بی ام و در یک جنگ بیلبورد بدنام در سانتا مونیکا ، کالیفرنیا درگیر شدند. آئودی یک بیلبورد برای A4 خود با عبارت “حرکت شما ، بی ام و” نصب کرد. مطمئناً بی ام و با تصویری از M3 خود و “مات چک” پاسخ داد.
طرفداران به فتوشاپ رفتند تا پاسخ های سوم و چهارم را تهیه کنند ، که شامل بی ام و با یک تصویر از ورودی F1 در یک حرکت سریع بود.
هر دو خودروساز سعی کردند این حادثه را کم اهمیت جلوه دهند. آئودی مدعی شد که بیلبورد آن تقریباً یک سال قبل از پاسخگویی بی ام و بالا رفته است. بی ام و اعلام کرد که این تابلو تبلیغاتی را فقط به مدت دو هفته اجاره کرده است.
محرومیت بزرگ هولدن. mugley / فلیکر خودروساز استرالیایی هولدن کشتی هوایی Big Red خود را راه اندازی کرد و به سرعت به دلیل استفاده از بلومپ برای کمین کردن هرچه بیشتر رویدادها انتقاد کرد.
یک سال پس از راه اندازی ، ایالت کوئینزلند قانونی را تصویب کرد که به طور خاص آن را از هرگونه رویداد تحت حمایت غیر هولدن در منطقه منع می کرد. پس از بیش از 400 پرواز ، این خودروساز بازنشستگی بلیمپ را اعلام کرد.

مبارزه تیم های ورزشی مینیاپولیس دوقلوهای مینه سوتا دوقلوهای مینه سوتا (بیس بال) و مینه سوتا تیمبرولوز (بسکتبال) درست در کنار یکدیگر بازی می کنند. در حقیقت ، بخشی از زمین تیمبرولوز را می توان در قسمت راست ورزشگاه دوقلوها مشاهده کرد.
بنابراین نباید تعجب کرد که تیمبرگولوز آگهی ای را در کنار ساختمان خود فروخت که اساساً فقط از داخل ورزشگاه بیس بال قابل مشاهده بود. (بیلبوردهای بیرون از پارک در بیس بال رایج هستند ، که مهمترین آنها نشان سیتگو مشهور بوستون است.)
در اینجا گرفتار است ؛ Target در واقع حامی عنوان ورزشگاه Twins (Target Field) ، عرصه Timberwolves (مرکز هدف) و مناطق اطراف آن (Target Plaza) است.
Sanford Health اولین تبلیغ کننده ای بود که فضایی را که منجر به شکایت دوقلوها می شد اجاره کرد. تیم بیس بال تسلیم نشد – تصمیم گرفت ساخت سازه ای در زمین مناسب را به طور خاص برای جلوگیری از تبلیغات آغاز کند.
اکنون Target فضا را اشغال کرده است – چیزی که هیچ یک از دو تیم از آن شکایت ندارند.
بازاریابی کمین به احتمال زیاد در المپیک لندن مشکلی ایجاد خواهد کرد … Flickr – zoomar … و LOCOG آن را می داند.
برای مشاهده 10 محدودیت بازاریابی المپیک کاملاً پوچ> اینجا کلیک کنید>

توسط irmusic4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *