مارک ها خود را در شبکه های اجتماعی بسیار نازک گسترش می دهند – 10 دلیل برای استفاده بومی از بستر های نرم افزاری
بسیاری از مارک ها و مشاغل هنوز رویکرد پراکندگی در شبکه های اجتماعی را امتحان می کنند. آنها سعی می کنند همه جا باشند ، تلاش خود را خیلی نازک گسترش می دهند و در نهایت کاربران را آزار می دهند.
به خصوص برای مارک های کوچکتر یا خاص – یا در واقع ، هر کس با بودجه محدود – منطقی تر است که در یک سیستم عامل دو برابر کنید ، فرهنگ و ویژگی های خاص آن را بیاموزید و در پرورش مخاطبان خود متخصص شوید.
در گزارش جدیدی از BI Intelligence ، سرویس تحقیقاتی پرداخت شده Business Insider ، دلایل منطقی بودن رویکردهای پلتفرم محور را بررسی می کنیم و نحوه عملکرد آنها را بررسی می کنیم.
در اینجا 10 مزیت عمده برای بومی شدن در بستر های نرم افزاری آورده شده است:
* بودجه های شبکه های اجتماعی قابل کنترل تر می شوند. سازمان شما با تلاش نیمه جان برای حضور در دلار دیگر درز نمی کند و در همه جا پست می کند.
* مارک ها و مشاغل صدای معتبر تری به دست می آورند. تولید صدای اصیل و انسانی در هر سیستم عامل دشوار است. توجه به یک شبکه واحد به برندها کمک می کند تا شخصیت متقاعد کننده تری پرورش دهند.
* کارآمدتر شوید. بسیاری از شرکت ها در شبکه های اجتماعی موفقیت زیادی را در یک پلتفرم می بینند ، اما با این وجود دیگران را ناخوشایند می دانند. چرا منابع را در جایی که عمیق ترین تعامل شماست متمرکز نکنید؟
* شانس خود را در رسانه های کسب شده و موفقیت ویروسی بهبود ببخشید. اینها از طریق درک عمیق از خصوصیات یک شبکه اجتماعی رشد می کنند ، نه با پرتاب همه چیز به دیوار برای دیدن آنچه که می چسبد.
* مهارت لازم را برای جلوگیری از شکایت و شکایت در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. بسیاری از لحظات شفاهی رسانه های اجتماعی سالهای اخیر به دلیل عدم درک آنچه باعث می شود هر شبکه تیک خورده باشد ، رشد می کند.
* کاربران فرهنگ های پیچیده خاص شبکه را توسعه داده اند. آنها می توانند یک مسیری را از یک مایل تشخیص دهند.
* آزادی خلاقانه: این ممکن است ضد شهودی به نظر برسد ، زیرا به نظر می رسد انتخاب تمرکز انرژی روی یک سیستم عامل تنها گزینه ها را خاموش می کند. اما تمرکز در واقع فرصت ها را باز می کند. ایده ها با انتخاب یک پلت فرم اصلی ، راحت تر می آیند.
* از استراتژی های بالا به پایین که می خواهند گیره های گرد را در سوراخ های مربع جا دهند ، خودداری کنید. ایده های مربوط به پست ها و کمپین ها توسط یک روند تفکر پایین به بالا هدایت می شوند. و نه با س neال مبهم “استراتژی رسانه های اجتماعی ما چیست؟”
* تصمیمات مربوط به استخدام و قرارداد را بهتر هدایت کنید. اگر یک پلت فرم واحد در اولویت قرار گیرد ، جستجوی استعداد در شبکه های اجتماعی روشن تر می شود. انواع مختلف تخصص برای هر شبکه مورد نیاز است.
* سرانجام ، یک رویکرد عامدانه پلت فرم محور امکان آزمایش و ردیابی نتایج ساده تر را فراهم می کند. اگر یک فوکوس پلت فرم کار نکند ، تأکید دیگری را می توان امتحان در اینجا بیشتر بخوانید کرد. اما داده ها تمیزتر و ترتیب مجدد اولویت ها آسان تر خواهد بود. البته ، این بدان معنا نیست که مارک ها و مشاغل نمی توانند در سراسر سیستم عامل ها حضور یابند ، یا اگر بودجه دارند – متناسب با هر یک از سیستم عامل های اصلی ، استراتژی های سفارشی را تنظیم کنید.
ما همچنین شش راهکار گسترده برای “بومی بودن بستر های نرم افزاری” پیشنهاد می دهیم و برای نشان دادن آنها مثال می زنیم.
بازاریابان می توانند جای پای خود را در کانال های اجتماعی جایگزین حفظ کنند – و مخاطبان را به کانال اصلی خود سوق دهند. (+ Google به ویژه در یک نقش ثانویه بسیار موثر است ، زیرا نمایه ها و پست ها در کنار نتایج جستجو ظاهر می شوند.)
به طور کامل ، این گزارش یک استراتژی خاص برای هر شبکه اصلی را پیشنهاد می دهد:
* اینستاگرام
* یوتیوب
* توییتر
* فیس بوک
* Pinterest
* LinkedIn اینها تنها برخی از احتمالات هستند. هنگامی که یک مارک یا کسب و کار به یک کانال رسانه اجتماعی متعهد می شوند ، امکانات شروع به باز شدن می کنند.
آیا علاقه مند به دریافت گزارش کامل هستید؟ در اینجا دو راه برای دسترسی به آن وجود دارد:
* مشترک شدن در یک مجوز All-Access برای BI Intelligence و دسترسی فوری به این گزارش و بیش از 100 گزارش دیگر که به طور تخصصی تحقیق شده است ، دسترسی پیدا کنید. به عنوان یک پاداش اضافه شده ، همچنین به کلیه گزارش های آینده و خبرنامه های روزانه دسترسی پیدا خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید که از خط منحنی پیش خواهید رفت و از نظر شخصی و حرفه ای سود خواهید برد. >> اکنون بیشتر بیاموزید
* گزارش کامل را از فروشگاه تحقیقاتی ما خریداری و بارگیری کنید. >> اکنون خرید و بارگیری کنید
مطالب بیشتر BI Intelligence PS. آیا می دانید … خبرنامه های BI Intelligence INSIDER ما در حال حاضر هر روز صبح توسط هزاران نفر از متخصصان تجارت خوانده می شود. شرکتهای Fortune 1000 ، استارتاپها ، آژانسهای دیجیتال ، شرکتهای سرمایه گذاری و مجامع رسانه ای با تکیه بر این خبرنامه ها روند اصلی را در شکل دادن منظر دیجیتالی خود حفظ می کنند – اعم از تلفن همراه ، رسانه های دیجیتال ، تجارت الکترونیکی ، پرداخت ها یا اینترنت اشیا.
مشترکین ما خبرنامه های INSIDER را “یک عکس فوری روزانه باید بخوانند” و “لبه مورد نیاز برای موفقیت شخصی و حرفه ای” می دانند – فقط برای انتخاب چند نکته مهم در نظرسنجی اخیر مشتری ما.
با تضمین کامل بازپرداخت پول ، ما به راحتی می فهمیم که بینش روزانه برای کسب و کار و شغل شما چقدر ارزشمند است. برای اطلاعات بیشتر در مورد خبرنامه های INSIDER امروز ، روی این پیوند کلیک کنید.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید