10 نکته در تبلیغات که امروز باید بدانید
1. دولت انگلیس تحت فشار است که تبلیغات تلویزیونی را برای هر نوع غذای پرچرب ، نمک یا شیرین قبل از ساعت 9 شب ممنوع کند. نمایندگان مجلس همچنین خواستار وضع مالیات 20 درصدی برای نوشیدنی های شیرین شده اند.
2. زنجیره های رستوران در سراسر شهر نیویورک باید از روز سه شنبه هشدار جدید نمک را نشان دهند. علامت نمکدان باید در کنار موارد منویی ظاهر شود که بیش از حد مجاز توصیه شده 2300 میلی گرم سدیم در روز باشد.
3- فیلیپ هام ، مدیرعامل سابق Vodafone در اروپا و مدیرعامل سابق T-Mobile در ایالات متحده ، به هیئت مدیره شرکت مسدود کننده تبلیغات Shine مستقر در اسرائیل پیوسته است. هام به FT گفت: “تبلیغ کنندگان در مورد مصرف کنندگان و اپراتورها مجانی عمل کرده اند. شاین اپراتور را دوباره در صندلی رانندگی قرار می دهد.”
4- Beats اپل در جمعه سیاه در لنز Snapchat اسپانسر سه گانه شرکت کرد. لنزها به نظر می رسید کاربران انگار از هدفون Beats استفاده می کنند ، چشمان خود را گشاد کرده و یک گوی آینه را در داخل دهان خود قرار می دهند.
5. فیس بوک پیش بینی می کند که روزی تبلیغات آن چنان دوست داشته باشید که در صورت ترک آن غمگین شوید. این شرکت پوسترهایی را در اطراف دفتر مرکزی خود آویزان کرده است که روی آنها نوشته شده است: “تبلیغات به اندازه آلی”.
6. این 17 مارک برتر غذایی است که هزاره ها دوست دارند. آژانس تبلیغاتی از بیش از 3500 نفر از افراد بین 20 تا 35 ساله خواسته است تا مارک های مورد علاقه خود را در چند سال گذشته انتخاب کنند.
7. ما فقط بهترین نگاه خود را در برنامه تحویل هواپیماهای بدون سرنشین آمازون انجام داده ایم. یک ویدیوی بازاریابی جدید تبلیغ جرمی کلارکسون از ستاره های آمازون Prime Air است.
8- ما یک روز را با نوجوانان در پاتوق گذراندیم تا بفهمیم از نظر آنها کدام برنامه ها جالب هستند. نوجوانان به توییتر اهمیت نمی دهند اما نمی توانند VSCOcam را به اندازه کافی دریافت کنند.
9. لیست قدرت سالانه MediaGuardian 100 منتشر نشده است. مارک زاکربرگ از فیس بوک در بالای صفحه قرار دارد.
10. دیجی دی گزارش می دهد ، خرده فروشان امسال 200 درصد بیشتر برای تبلیغات قابل رد شدن در یوتیوب هزینه می کنند. این طبق مطالعه انجام شده از پلتفرم بازاریابی ویدیویی Pixability است.
مطالب مرتبط مطالب مرتبط برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید