چگونه مشتریانی داشته باشیم که قهرمانان داغ شما هستند
Tales from the Online Marketing Crypt – جلد. 7
سپاسگزاری از عمو توم های دنیای بازاریابی
من مطمئن هستم که هر خانواده ای حداقل یکی از آنها را در خود دارد. یاغی گوسفند سیاه ، وحشی.
ما عمو تام را داریم.
به خاطر داشته باشید ، او شمع شخصیت عموی باک را که جان کندی بازی می کرد ، نگه نداشت ، اما با این وجود ، او استعداد خاصی به او دارد که باعث می شود او از بقیه اعضای خانواده متمایز شود.
یک تابستان ، او چند نفر از ما را داخل گرلمین قدیمی خود قرار داد – ظاهراً یکی از دورترین ماشین های تاریخ است – و به سمت نمایش هوایی Abbotsford رفت. این قبل از اجباری بودن کمربند ایمنی بود و من کاملا مطمئن هستم که هفت یا هشت نفر در آن ماشین کوچک گیر کرده بودیم.
من که جوانترین بودم ، به دریچه پشتی منتقل شدم.
من زمان آن را به خوبی به خاطر می آورم سالی بود که نیروهای کانادایی CF-101 Voodoo در آسمان منفجر شد ، به معنای واقعی کلمه لحظاتی بعد از اینکه همه ما ماشین او را بیرون ریختیم. ما تعجب می کردیم که آیا این بخشی از نمایش است ، اما اینطور نبود. خوشبختانه هیچ مصدومیتی نداشته است.
عمو تام هم قصه گو بود. او این داستان Airshow را بارها برای هرکسی که گوش کند ، تعریف کرد و هر بار به دلیل سرگرمی جزئیات تزئین شده جدیدی اضافه کرد.
نمی توانستید لبخند بزنید ، زیرا انرژی او عفونی بود – به ویژه هنگامی که او در مورد آن گراملین عزیز صحبت می کرد!
فکرش را بکنید ، همه ما مشتریانی مثل عمو تام داریم.
شما نوع آن را می شناسید. آنهایی که شما را با ایده ای وحشیانه یا ماجراجویی جدیدی که تازه در آن قرار داشتند فراخوانی می کنند و می خواهند همه چیز را در مورد آن به شما بگویند.
آنها کسانی هستند که لبخند می زنند.
آنها مواردی هستند که ما را به یاد همه چیزهای خوبی می اندازد که هنگام کار مستقیم با مشتری از آن لذت می بریم.
آنها کسانی هستند که در قالب گورو بازاریابی نمی گنجند – با یک طرح ایست بازرسی تضمینی 10 مرحله ای ، این مشتریان منحصر به فرد را برنده نخواهید کرد.
اما میدونی چیه؟ آنها کسانی هستند که قهرمان سرسخت شما خواهند بود و هر زمان که فرصتی پیش بیاید با خوشحالی مشتریان جدید را به راه شما می فرستند.
من درست میگم
بنابراین کتاب راهنمای گورو را دور بریزید و این یک کار را انجام دهید تا این شورشیان را در زندگی خود نگه دارید: به آنها سپاسگزار باشید.
به آنها بگویید چقدر از آنها قدردانی می کنید. بیان کنید که چقدر سپاسگزار هستید وقتی کسی را به راه شما می فرستند.
و اگر آنها در تجارت نیز هستند ، مطمئن باشید كه چقدر از آنها قدردانی می كنید ، در اختیار همه قرار دهید گوگل ادوردز تا دیگران از داشتن آنها در زندگی خود لذت ببرند.
بعضی اوقات آنقدر درگیر قیف های بازاریابی ، کمپین های تبلیغاتی و تولیدکنندگان سرب می شویم که بنیان هر مشاغلی را فراموش می کنیم: روابط خوب و قدیمی با مردم!
خواه این افراد نسخه شما از عمو تام باشند یا مطالب بیشتر نباشند ، سپاسگزار بودن از زندگی و شغلی شما یکی از راه های شکوفایی تجارت شما است. من آن را تضمین می کنم!
مشتریانی را که لبخند می زنند پرورش دهید. با سپاسگزاری در آنها سرمایه گذاری کنید. از بسیاری جهات سود خواهید برد که هنوز نمی توانید تصور کنید!
برای موفقیت در کسب و کار شما ،
سوزان فريسان
منابع توصیه شده:
در نکته Tea Time Tip: بازاریابی برای کارآفرینان شلوغ ، متخصص قدردانی دانا Smithers به من پیوسته اید. من از دانا دعوت کردم تا به من ملحق شود تا در مورد اینکه چگونه قدردانی می تواند موفقیت بزرگی در موفقیت شخصی و شغلی شما ایجاد کند ، صحبت کند: چقدر قدردانی برای تجارت خوب است ()
مجله قدرشناسی 52 هفته قانون جذب: مجله قدرشناسی قانون جذب: بیشتر از آنچه می خواهید برای ایجاد یک زندگی شاد و فراخ جذب کنید! توسط Dana J. Smithers ()
در تجارت نمی توان فرصت های تشکر را از دست داد. قدرشناسی باعث پول ما می شود. 4 T نکات قدرشناسی را بخوانید تا اطمینان حاصل شود که مشتریان از شما قدردانی می کنند: ABC’s Business – سپاسگزاری از پاملا چتری ()
کتاب: رهبری با سپاسگزاری: هشت روش رهبری برای نتایج بیشتر بخوانید خارق العاده تجارت توسط نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز ، چستر التون و آدریان گوستیک. ()چگونه مشتریانی داشته باشیم که قهرمانان داغ شما هستند