چگونه مدیریت خدمات کسب و کار مکمل مدیریت خدمات IT
فناوری اطلاعات در تمام جنبه ها آنقدر همه جا شده است که اکثریت کسب و کارها عملاً نمی توانند بدون آن عمل کنند. حتی ساده ترین کارهای دستی مانند پر کردن یک خودرو با گاز یا واریز چک در حال حاضر نیاز به پشتیبانی از یک سیستم IT دارد.
این افزایش وابستگی به فناوری اطلاعات شرکت ها را وادار به پرداختن به این وابستگی جدید با قرار دادن فن آوری و فرایندها در محل برای اطمینان حاصل شود که آن را انجام کار خود را از خدمت به کسب و کار با کفایت. بنابراین مدیریت خدمات کسب و کار اجباری است و مکمل مدیریت خدمات IT در تمام بخش های بازار است. برخی از جنبه هایی که BSM چگونه مدیریت خدمات IT را تقویت می کند شامل موارد زیر است:
به دست می آورد تمرکز مشتری جدید
یکی از ارزش هایی که BSM به مشتریان ارائه می دهد آوردن شرکت های IT به خط مقدم به جای دفتر عقب است. BSM به الزامات استفاده از کسب و کار نگاه می کند، به عنوان یکی از مشتریان واقعی. عملا, گسترده تر شما اهرم BSM, نزدیک تر شما برای اتصال با کسب و کار و به مشتریان خود را با ارائه آنها خدمات بهبود یافته.
نگاهی به موضع جهانی
یکی دیگر از پرداخت بزرگ استفاده از راه حل مدیریت خدمات کسب و کار در پشتیبانی از عملیات جهانی است. با جهانی شدن این شرکت، رویکرد متحد کننده به عملیات IT به دیگر گروه های پشتیبانی از IT گسترش می یابد. شما می توانید از فرایندهای کسب و کار جهانی خود در سایر نقاط جهان حمایت کنید.
هزینه ها را محدود می کند
با این حال یکی دیگر از مطالب مرتبط مزایای راه حل BSM در سناریوی فعلی این است که آن را به شما کمک می کند تا نگه داشتن هزینه ها در زیرساخت های IT. مدیریت خدمات کسب و کار می تواند شما را قادر به پیگیری منابع موجود به طور دقیقه ای و شناسایی راه هایی برای اهرم آن را به مطلوب.
با نگاهی به تصویر گسترده تر، می تواند به شما کمک کند رد پای مرکز داده خود را محدود کنید تا شما نیاز به سخت افزار افزایشی خود را برای پاسخگویی به افزایش تقاضای کسب و کار محدود کنید.
BSM فرایندهای تکراری خاصی را خودکار می کند و کارکنان را قادر می سازد تا بر روی فعالیت های اصلی کسب و کار تمرکز کنند تا به صورت روز به روز حمایت کنند.
مجازی سازی را تقویت می کند
مجازی سازی کمک می کند تا چندین شرکت برای صرفه جویی در پول با اهرم دارایی های موجود و دست زدن به قدرت در مرکز داده ها. BSM مجازی سازی را در محیط های سرور بزرگ تقویت می کند. از طریق استفاده از سرور بهتر، شما می توانید مطالب مرتبط سرورهای مختلف و تمام هزینه های سربار متفقین را از بین ببرد.
به عنوان یک نتیجه از BSM، شرکت ها افزایش قابل توجهی در بهره وری R&D و کاهش هزینه ها به دست آورد. زمان بازگشت سرور به صورت آنلاین را می توان در صورت شکست یک سرور ۳۰ درصد بهبود بخشید.
مدیریت خدمات کسب و کار بیشتر یک سفر مداوم است تا یک نقطه عطف. محصولات مختلف است که می تواند به صورت داخلی در راه های متعدد در ترکیب با کار روز به روز IT و آن را موثر تر و کارآمد تر در نتیجه مکمل یکدیگر استفاده می شود وجود دارد.