راز موفقیت Rich Jerk’s
همه ما دیده ایم که این مرد ریچ جرک بیشتر بخوانید در اطراف شبکه شناور است و ادعا می کند بیشتر میلیون ها ارزش دارد. درست است یا نه ، هیچ کس به طور قطعی نمی داند.
اما یک چیزی که می دانیم محبوب بودن Rich Jerk است. او به خوبی شناخته شده است و در حال فروش تعداد زیادی نسخه از کتاب الکترونیکی خود است که اکنون در جامعه بازاریابی اینترنتی بدنام شده است.
بنابراین او دقیقاً چگونه به چنین موفقیت خارق العاده ای دست یافت؟ چگونه او توانایی خود را در میان مخاطبان گسترده گسترش می دهد تا هر روز هزاران مشتری بالقوه را جذب کند؟
آیا این یک تاکتیک انقلابی است که فقط تعداد معدودی از نوابغ بازاریابی در کره زمین قادر به انجام آن هستند؟ البته که نه. Rich Jerk در درجه اول به یک دلیل موفق است: مارک تجاری.
گرچه ممکن است تمایل داشته باشید که فکر کنید مارک تجاری چیزی بیشتر از یک آرم فانتزی یا یک توصیف تجاری فریبنده نیست ، اما مارک تجاری در واقع چیزهای بیشتری است.
Rich Jerk توانسته است صدای شگفت انگیزی را در اطراف محصول خود ایجاد کند ، زیرا به طور مثر خود را مارک زده است. او توانسته است از رقبای خود پیشی بگیرد ، الگوی منحصر به فردی برای محصول خود ایجاد کند و پایه محکمی ایجاد کرده است که می تواند از آنجا تجارت خود را گسترش دهد.
برای مارک تجاری خود مانند Rich Jerk باید مشخص کنید که چه کسی هستید ، چه کاری انجام می دهید ، چگونه آن را انجام می دهید و پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود یا USP را تعیین کنید. این همان چیزی است که شما را از رقبای خود متمایز می کند و به همین دلیل مشتریان باید به جای شخص دیگری از شما خرید کنند.
اگرچه این کار در ابتدا دلهره آور به نظر می رسد ، اما در صورت تمرکز دادن به آن ، در واقع آنقدرها هم دشوار نیست.
به عنوان مثال ، Holiday Inn و Ritz Carlton هر دو هتل هستند اما برای دو نوع مختلف مردم پذیرایی می کنند. یکی مربوط به یک فرد یا خانواده معمولی است که می خواهد یک شب با بودجه بماند ، در حالی که دیگری بیشتر به سمت مدیران بازرگانی و افراد مشهور است.
گرچه ممکن است منابعی که این شرکت ها در اختیار دارند ، نباشد ، اما می توانید با مارک تجاری م businessثر در کسب و کار خود ، شهرتی به یاد ماندنی ایجاد کنید.
مهمترین چیزی که باید برای آن تلاش کنید ، برجسته بودن و بی نظیر بودن است. افراد اگر بدانند نادر است تقریباً به هر چیزی علاقه مند می شود.
گرچه مفهوم فروش محصولی که به مردم یاد می دهد چگونه از طریق اینترنت درآمد کسب کنند ، امری غیرمعمول نیست ، سبک بازاریابی که Rich Jerk انتخاب کرده بسیار متمایز است.
می دانید کدام بازاریاب دیگر مردم را ترغیب می کند ابتدا محصول رقیب خود را بخرند زیرا او اطمینان دارد که با این محصولات شکست خواهید خورد و دوباره به سراغ کالاهای خود خواهید رفت؟
همه چیز در مورد خلاق بودن و اصالت بودن است. به آنچه دیگران انجام داده اند نگاه کنید و سپس کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. در این حالت ، Rich Jerk تقریباً برعکس آنچه بیشتر بازاریابان دیگر انجام می دهند ، عمل می کند.
برای مثال شعار یا بیانیه ماموریت او را در نظر بگیرید ، در آن آمده است: “من از شما بهتر هستم زیرا ثروتمند هستم.”
باز هم ، شما هرگز نمی بینید که بازاریابان دیگر چیزهایی از این دست را بنویسند. به همین دلیل است که مردم بیشتر از سایر محصولات به Rich Jerk علاقه مند می شوند. او به طور م himselfثر از خود مارك زد و مردم آن را به خاطر سپردند.