جستجوگرها راهنما با در محل و offsite بهینه سازی و بهینه سازی هستند در محل و offsite بهینه سازی موتور جستجو؟
این مقاله امروز به شما ارائه برخی از جستجوگرها کمک در درک تفاوت بین دو نوع بهینه سازی برای موتورهای جستجو:
* Onsite SEO.
* Offsite SEO.
بهینه سازی موتور جستجو در محل:
در محل جستجوگرها و یا در صفحه جستجوگرها شامل تمام تکنیک های مورد استفاده در داخل طراحی وب سایت و محتوای خود را ، مانند طرح ، کلمات کلیدی ، کیفیت محتوای شما ، اندازه و توضیحات از تصاویر شما ، ساختار ناوبری از سایت شما ، و غیره.
ارائه برخی از کمک جستجوگرها در صفحه بیش از حد پیچیده نیست به عنوان طراح است (در تئوری حداقل) کنترل کامل بر طراحی وب سایت خود را. این نوع بهینه سازی بسیار مهم است برای نمایه سازی مناسب در موتورهای جستجو به عنوان خزنده تمام اطلاعات یافت شده از سایت خود را برای شناسایی ماهیت آن تجزیه و تحلیل.
واضح است، آن را به مراتب زمان بیش از حد به جزئیات تمام تکنیک های جستجوگرها در محل فقط در این خود را، با این حال، من فکر می کنم مهم است برای برجسته کردن برخی از تکنیک های عمده است که به طور چشمگیری بهینه سازی صفحه خود را در مقایسه با کسانی که آنها را اعمال نمی تاثیر می گذارد:
* عنوان صفحه. امروزه شاید مهم ترین تکنیک جستجوگرها در صفحه این باشد که کلمه کلیدی خود را در عنوان صفحه خود داشته باشد. موتورهای جستجو وزن زیادی به عنوان صفحه می دهند، بنابراین عناوین بی فایده ای مانند “به وب سایت من خوش آمدید” را فراموش کنید.
* Meta Tags. اگر چه کسانی که مقدار زیادی از ارزش به تازگی از دست داده اند، آن را هنوز هم یک عمل خوب برای شامل برچسب متا خود را. یکی از توجه داشته باشید احتیاط هر چند، این است که برای جلوگیری از هرزنامه کلمه کلیدی.
* Meta Description. فراموش نکنید که برای اضافه کردن یک شرح متا در سایت شما، بیشتر از نه، این متن است که توسط موتورهای جستجو برای توصیف وب سایت شما استفاده خواهد شد، بنابراین آن را قدرتمند و قانع کننده است.
* کلید واژه. داشتن کلمه کلیدی اصلی خود را در برچسب عنوان ، و همچنین گسترش منطقی در سراسر خود را و در پایان صفحه خود را ارزش و وزن به آن اضافه کنید. باز هم مراقب هرزنامه های کلمه کلیدی باشید.
* توضیحات تصاویر. همه تصاویر خود را باید یک برچسب توضیحات مرتبط، با این حال دوباره، مراقب باشید از هرزنامه کلمه کلیدی داشته باشد.
* Onsite linking. اطمینان حاصل کنید که ناوبری وب سایت شما صاف و به خوبی ساختار یافته است. هیچ صفحه ای نباید بیشتر از 2 کلیک دورتر باشد. به طور معمول، صفحه سطح 1 شما باید به صفحات سطح 2 خود را لینک، که بیشتر باید به نوبه خود لینک به سطح خود را 3 صفحات محتوا.
فقط با انجام آن چند جستجوگرها تکنیک های کمک، شما خودتان را جلوتر از حداقل 90٪ از رقابت خود را محل.
بعد، من می خواهم در مورد جستجوگرها Offsite صحبت کنید.
بهینه سازی موتور جستجوی آفسیت:
همچنین به عنوان جستجوگرها خارج از صفحه شناخته می شود، این تکنیک ها اگر من ممکن است آنها را تا تماس بگیرید، راه هایی برای تحت تاثیر قرار دادن رتبه بندی سایت خود را با مداخله خارجی است.
که در آن شما تقریبا کنترل کامل در جستجوگرها در صفحه ، شما بسیار کمتر می گویند در خارج از صفحه جستجوگرها.
“در حالی که در صفحه جستجوگرها شما را در موتور جستجو نمایه، آن را خارج از صفحه جستجوگرها است که به شما رتبه بندی خوب است. با استفاده از تکنیک های جستجوگرها در صفحه، شما بر روی کیفیت وب سایت خود کار می کنند، با جستجوگرها خارج از صفحه، شما با محبوبیت آن کار می کنند.”
محبوبیت در اینترنت توسط تعداد لینک های ورودی شما تعریف شده است. هر چه لینک های بیشتری نسبت به وب سایت شما هدف قرار بگیرند، موتورهای جستجوی با ارزش تری آن را در نظر می گیرید و به همین دلیل رتبه بندی شما بهتر خواهد بود.
در زیر خلاصه ای از محبوب ترین خارج از صفحه شیوه های جستجوگرها برای افزایش تعداد لینک های شما :
* تبادل لینک. از طریق توافق متقابل با مدیران وب سایت های دیگر، شما موافقت می کنید به تجارت لینک با یکدیگر بهره مند هر دو از این. این یکی از ساده ترین و تمرین ترین روش های جستجوگرها است.
* Press Release. یکی دیگر از راه های عالی برای به دست آوردن لینک های ورودی این است که نوشتن آزادی مطبوعات، هر چند من شخصا ترجیح می دهم مقاله نوشتن.
* مقاله نویسی. با نوشتن و به اشتراک گذاری مقالات با کیفیت قدرتمند از طریق اینترنت، یکی از قوی ترین تکنیک ها برای به دست آوردن تن از لینک های ورودی، و همچنین افزایش مخاطبان خواننده خود است.
* انجمن ها. شرکت فعال در انجمن های مربوط به طاقچه خود را به شما تا حد زیادی بهره مند خواهد شد. وقتی می گویم فعالانه شرکت کنید، منظورم این است که نه تنها برخی از نظرات احمقانه برای دریافت برخی از لینک ها به وب سایت شما قرار داده است. انجام این کار مطمئن شوید که شما ممنوع و در لیست سیاه از فروم.
اگر شما جدی در مورد ترویج وب سایت خود را، تمام شیوه های جستجوگرها کمک من امروز به شما کمک خواهد کرد که این کار را انجام دهید. مانند یین و یانگ، شما نیاز به هر دو در سایت جستجوگرها و خارج از سایت جستجوگرها برای ترویج وب سایت خود را کارآمد.
به موفقیت شما!