بازاریابی مقاله برای ترویج کسب و کار خود را ترویج کسب و کار شما برای رانندگی ترافیک به وب سایت یا وبلاگ شما ضروری است. چندین روش بازاریابی از کمپین های تبلیغاتی گرفته تا شبکه های اجتماعی وجود دارد. رایگان (یا کم هزینه) و راه آسان برای جلب توجه از طریق بازاریابی مقاله است.
بازاریابی مقاله چیه؟
مقاله بازاریابی است که اساسا نوشتن مقالات اطلاعاتی در موضوعات است که مفید خواهد بود به دیگران و ارسال آنها را به مدیران مقاله ، ناشران محتوا ، گروه های الکترونیکی و انجمن ها در سراسر وب است. به نوبه خود به شما فرصت داده می شود تا به طور خودکار ترافیک را به وب سایت خود رانندگی کنید.
بازاریاداران موفق آموخته اند که محتوای خوب یک مشتری بالقوه را پیش فروش خواهد کرد، زیرا شما در حال ارائه اطلاعات ارزشمندی هستید که در جستجوی آن هستند.
مزایای بازاریابی مقاله
* به عنوان یک مقاله ExpertWriting شناخته می شود و انتشار در یک موضوع شما را به عنوان یک متخصص موقعیت. اگر تازه شروع می کنید، تنها با یک موضوع بمانید. هنگامی که شما با استفاده از یک موضوع منتشر می شود، شما به عنوان یک متخصص در آن زمینه در طول یک دوره از زمان شناخته می شود. شما تنها در یک زمینه به متخصص بودن محدود نمی شود.
هر کسی می تواند یک متخصص با شروع نوشتن 10 مقاله در یک موضوع. مقالات شما باید اطلاعات خوبی داشته باشند و نه تبلیغات یا زمین فروش. اکثر مقالات بانک ها مقالات مبتنی بر آگهی را نمی پذیرند.
هنگامی که شما تبدیل به یک متخصص در یک زمینه، سپس مردم شروع به تماس با شما. آنها از شما اجازه استفاده از مقالات بازاریابی شبکه منتشر شده خود را در خبرنامه ها و یا e-zines خود را درخواست خواهد کرد. افراد دیگر می توانند مقالات خود را در برخی از راه های واقعا خوب برای کمک به آنها و همچنین شما استفاده کنید. فقط مطمئن باشید که اطلاعات کپی نویس خود را در پایین به طوری که شما اعتبار برای محتوای مقاله دریافت کنید.
* افزایش میزان ترافیک به وب سایت شما هنگامی که مقالات شما در اینترنت منتشر می شود، آنها میزان لینک های فعال رفتن به وب سایت شما را افزایش می دهند. لینک های فعال یکی از ابزارهایی است که موتورهای جستجو برای امتیاز دادن به سایت شما استفاده می کنند.
سایت های اشتراک گذاری محتوا (به عنوان نام های Squidoo، Hubpages و EzineArticles) به شما این فرصت را می دهند که در پایان مقالات خود به نام جعبه نویسنده یا جعبه منابع کمی جعبه فروش بنویسید. در این جعبه، شما می خواهید یک لینک به وب سایت خود را که مربوط به محتوای مقاله خود را قرار داده است.
هدف از یک مقاله این است که نه تنها به اطلاعات خوب بلکه برای حفظ توجه خواننده خود را به اندازه کافی طولانی به آنها را به جعبه منابع. این جایی است که شما به خواننده تان یک «فراخوان عمل» می کنید– تا روی آن لینک کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
* چشم انداز ثبت نام برای خبرنامه خود را انجام مقاله تحقیقات بازاریابی و تبدیل شدن به یک متخصص، شما شروع خواهد شد به افرادی که می خواهند به دنبال شما. هنگامی که شما یک لینک به سایت خود را در جعبه منابع ارائه, مردم برای خبرنامه خود را ثبت نام کنید.
شما می خواهید مردم برای خبرنامه شما ثبت نام کنند تا شما می توانید با آنها پیگیری کنید.
* Keep in Contact with PeopleLet’s say you attend an event and you meet a few new contacts. شما می خواهید به طور مداوم با آنها یا ماهانه و یا سه ماهه پیگیری کنید.
یکی از راه های پیگیری این است که یکی از مقالات خود را، چاپ آن را بر روی ثابت خود را، و الکترونیکی آن را به تماس جدید خود را. فقط اضافه کردن کمی پس از آن توجه داشته باشید گفتن چیزی مانند “فکر می کردم شما را در این علاقه مند”. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کپی نوشتن خود را در پایین است، همراه با آدرس وب سایت خود و شرح مختصری از فرصت درآمد اضافی خود را.
مهم ترین دلیلی که ما مقالات را در اینترنت می نویسیم و می کنیم جذب چشم انداز و ایجاد روابط است. مقاله بازاریابی کمک خواهد کرد که ایجاد روابط قوی با چشم انداز خود را. بنابراین نوشتن مقالات یک راه خوب و ارزان برای بازار کسب و کار شما و نگه داشتن در تماس با مخاطبین دیگر است.