یک بازی مستقل و کوچک‌تر از سری اساسینز کرید (Assassin’s Creed) با تمرکز بر گیم‌پلی مخفیانه اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و یکی از شخصیت‌های محبوب اساسینز کرید والهالا یعنی بسیم (Basim) را در خود خواهد داشت.
این موضوع از طریق گزارش جدید سایت بلومبرگ اعلام شده است که با منابعی که به روند توسعه‌ی بازی ارتباط داشته‌اند، نزدیک بوده است. سایت یوروگیمر هم درباره‌ی این پروژه شنیده و حتی چیزهایی به گوش‌ آن‌ها رسیده که گویا با توجه به برنامه‌های اولیه یوبی‌سافت برای این پروژه شهر بغداد هم در پروژه وجود دارد.
کار روی این پروژه ابتدا به‌عنوان یک گسترش‌دهنده برای بازی اساسینز کرید والهالا شروع شد اما مدتی بعد به یک پروژه‌ی مستقل و جداگانه‌ی کوچک‌ تبدیل شد. این اثر قرار نیست دنیای جهان-آزاد بزرگ و گسترده والهالا یا اودیسه را داشته باشد. در عوض، دنیای آن را به‌عنوان یکی از مناطق کوچک‌تر نقشه آن آثار در نظر بگیرید.
انتظار می‌رود که داستان آن به شخصیت بسیم قبل از رویدادهای والهالا مربوط شود که احتمالا در ادامه و در جریان بازی به داستان گسترده‌تری درباره‌ی این شخصیت خاص ختم خواهد شد.
یوبی‌سافت به بلومبرگ گفته است که درباره شایعه‌ها یا گمانه‌زنی‌ها اظهارنظر نخواهد کرد، زیرا این شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها به تیم‌های توسعه بازی و جامعه ما آسیب می‌رسانند. با این وجود، این شرکت در گفته‌ی خود به بلومبرگ اضافه کرد که فهرست هیجان‌انگیز و قدرتمندی از بازی‌های در حال توسعه دارد که برخی از آن‌ها بر پایه‌ی برندهای شناخته‌شده و با پیچش‌های داستانی و ویژگی‌های جدید از آن‌ها ساخته شده و بعضی از آن‌ها هم کاملا عناوین جدیدی هستند که چشم‌انداز آینده‌ی بازی‌های ویدیویی را تغییر خواهند داد.
assassins creed
به‌تازگی سایت یوروگیمر از خوزه آرایزا (José Araiza)، تهیه‌کننده بازی اساسینز کرید والهالا، درباره‌ی بازگشت شخصیت بسیم در آینده سؤال پرسیده است که او این موضوع را تأیید کرد. او در آن مصاحبه گفت: «بله، پاسخ بله است. من قصد ندارم جزئیات بیشتری را به شما بدهم اما بله، قطعا بیشتر شخصیت بسیم را خواهید دید.»
والهالا به‌تازگی دومین سال پشتیبانی خود پس از عرضه را با ورود بسته‌ی الحاقی کراس‌اور مربوط به شخصیت کاساندرا آغاز کرد که یک خط داستانی جدید و جزیره Skye را اضافه کرده است تا بازیکنان بیش از پیش بتوانند در بازی کاوش کنند. پشتیبانی از والهالا در دومین سال پس از عرضه‌اش در ماه مارس با گسترش‌دهنده‌ی بزرگ Dawn of Ragnarok که مضمونی افسانه‌ای دارد، ادامه می‌یابد. طبق گفته‌ها، به نظر می‌رسد که این گسترش‌دهنده حدود ۴۰ ساعت به طول می‌انجامد.
با این حال، فراتر از این‌ها طبق گزارش‌های قبلی یوبی‌سافت برای بازی بزرگ بعدی اساسینز کرید که در حال حاضر با نام رمز Infinity شناخته می‌شود، یک رویکرد متفاوت و سرویس محور را در نظر گرفته است و قصد دارد آن اثر را همچو یک پلتفرم برای بازی‌های آتی اساسینز کرید در نظر بگیرد. به نظر می‌رسد که تیم‌های مختلفی در شعبه‌های مونترال و کِبِک یوبی‌سافت روی این آثار و محتوای متفاوت آن کار می‌کنند.
شاید پس از این بازی‌های اخیر که همه مقیاس بسیار بزرگی داشته‌اند و المان‌های مخفی‌کاری در آن‌ها کمرنگ‌تر شده بود، این پروژه‌ی معرفی‌نشده همان چیزی باشد که بعضی از طرفداران قدیمی مدت‌ها خواهان آن بوده‌اند.
منبع: Eurogamer
صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ


source

توسط irmusic4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.