مدیریت زمان – شرط لازم برای ترک کار زود هنگام است

توسط irmusic4, جولای 21, 2021


مدیریت زمان – شرط لازم برای ترک کار زود هنگام است
مدیریت زمان – هنر تمرکز ، سازماندهی و درک خودتان
آیا تا به حال تعداد دفعاتی که گفته اید “ای کاش وقت بیشتری داشتم” را پیگیری کرده اید. صادقانه بگویم ، من هم این کار را نکرده ام اما همه ما می دانیم که این خیلی بیشتر از چیزی است که دوست داریم آن را بیان کنیم. مدیریت زمان اغلب نادیده گرفته می شود یا جدی گرفته نمی شود ، با این حال این یک واقعیت ثابت بیشتر شده است که رمز موفقیت شخصی و شغلی است. همه ما (همانند خدمه زودتر از کار خود را ترک کنید) همه در زمینه مهارت های مدیریت زمان خود کار کرده اند و همه شاهد پیشرفت های چشمگیری در زندگی خود بوده ایم. اگر از همین اصول پیروی کنید ، تقریباً تضمین می کنیم که تفاوت زیادی در توانایی شما برای دستیابی به اهداف خود به گوگل ادوردز صورت هفتگی مشاهده خواهید کرد.
اولین چیزی که باید بپذیرید این است که زمان محدود است. مکث ، عقب یا سریع جلو رفتن غیرممکن است … اگرچه همه ما می دانیم که انجام این کار در بعضی مواقع خوب خواهد بود. همه ما 24 ساعت در روز وقت داریم ، این بدان معناست که اگر از آن ساعت ها عاقلانه استفاده نکنید ، هرگز آنها را پس نخواهید گرفت. وقتی زمان می رسد هیچ تکراری وجود ندارد. اگر چیزی از این مقاله دریافت کردید ، لطفاً آن را بسازید – آن را در مغز خود حک کنید. زمان محدود است !!!
افراد زیادی دوست دارند شکایت کنند که وقت کافی ندارند. یکی از آن افراد نباشید. زمان را سرزنش نکنید. ما در این مورد مقصر هستیم ، و من قبلاً مثل هر کسی بد بودم اما … واقعیت این است که شما و من نمی توانیم وقت را برای همه چیز مقصر بدانیم !!! من می گفتم ، زمان کافی برای ورزش ، کافی برای برقراری تماس و برقراری تماس ، صرف گذراندن با دوستان و خانواده نیست … و در ادامه ، و در و دیگر. به یاد داشته باشید تمام کارهایی که مدیریت زمان انجام می دهد اطمینان از این است که شما از وقت خود بیشتر به روش های بهتری استفاده می کنید ، بنابراین به جای سرزنش زمان ، به کاری که با زمان خود انجام می دهید نگاه کنید و آن را برطرف کنید.
برای هر کاری که می خواهید در زندگی انجام دهید ، مقداری زمان می برد. انتظار برای زمان هرگز اتفاق نخواهد افتاد. نکته در مورد زمان این است که وقتی به چیزی مدتی وقت می دهید ، حتی اگر فقط یک ساعت در هفته باشد ، تعجب خواهید کرد که چقدر می توانید در آن ساعت به نتیجه برسید. این البته فقط در صورت تمرکز در آن ساعت است. اتفاق دیگری که هنگام تمرکز رخ ​​می دهد ، در هر کاری که انجام می دهید یک “موفقیت” ایجاد می کنید و موفقیت منجر به اعتماد به نفس می شود و اعتماد به نفس منجر به موفقیت بیشتر می شود.
یک جمله قدیمی وجود دارد که مربی من می گفت که اینگونه پیش می رود … “کم کم ، کم کم ، زیاد”. این گفته را حفظ کنید که سعی می کنید در زندگی خود برای چیزهای ‘کوچکی’ که می توانند شما را به اهداف خود نزدیک کنند ، زمان پیدا کنید و خواهید فهمید که با گذشت روزها و هفته ها ، موفقیت های شما بزرگتر و بزرگتر می شوند .
عامل مهم دیگر در مورد مدیریت زمان این است که اطمینان حاصل کنید که منظم هستید. من اخیراً 3 آخر هفته پشت سر هم را سپری می کنم و سازماندهی می کنم تا بتوانم در وقت خود کارایی بیشتری داشته باشم. تمام چیزی که می توانم در مورد آن بگویم WOW است ، چه تفاوتی. از نظر من ، گذراندن آن زمان چالش برانگیز بود ، زیرا احساس می کرد عقب مانده ام ، اما در واقع ، خودم را در موقعیتی قرار دادم که به خاطر آن خیلی کارهای بیشتری انجام دهم.
امیدوارم برخی از این نکات کمک کننده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مدیریت بهتر وقت خود ، به QuitYourJobEarly.com مراجعه کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *