توسط irmusic4, جولای 6, 2021


فناوری & amp؛ بازاریابی تجاری
روزهایی که بازاریابی محدود به چند ایده عالی بود که توسط مدیریت عالی جمع شده بود ، پس از آن مجبور به بازاریاب های خردسال شد تا بتوانند با کمال میل کار کنند و ساعتها کار طولانی بدون کمک فن آوری انجام شود.
به روز و عصر فعلی بپردازید و می توانید ببینید که فناوری در بازار بازاریابی چشمگیر است و تفکر بازاریاب ها را تغییر می دهد. فناوری همچنین تعداد نقاط لمس رسانه را با مشتریان افزایش داده است. در اینجا چند نگاه به نحوه تغییر فناوری در بازاریابی آورده شده است:
1- خداحافظ آفلاین. خوش آمدید آنلاین
با ظهور بزرگراه اطلاعات ، بازاریابان به مقدار قابل توجهی از منابع دسترسی پیدا می كنند ، زیرا آنها همچنین باید در این سیستم عامل با سرویس دهی به مشتریان مقابله كنند. روابط عمومی آنلاین شده و توییتر CNN جدید است و فیس بوک موتور جستجوی جدید است.
با چنین تغییرات گسترده ای در رفتار کاربر ، بازاریابان فقط می توانند با استفاده از همه این تغییرات فناوری و نه دوری از آن ، کار را برای خود آسان کنند.
2- خلاق همان کاری است که خلاق است
مصرف کنندگان بیشتر در معرض خلاقیت های اصلاح شده تکنولوژیکی همراه با پیشرفت روزافزون در فناوری طراحی قرار می گیرند. 3D دیگر یک تمرین دشوار نیست و گرافیک ساده ممکن است نتیجه معکوس دهد تا زمانی که استراتژی خاصی پشت آن نباشد.
نکته خوب در مورد پیشرفت طراحی این است که روش ایده پردازی افراد خلاق را تغییر داده است … قسمت سخت این است که بازاریابی تجاری را کمی پیچیده تر می کند.
3- تغییر در زبان لینگو
پیشرفت های فنی زبان بازاریابان را نیز تغییر داده است. بازاریابی آنلاین اصطلاحاتی مانند بازاریابی عملکرد ، پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، هزینه به ازای هر هزار (CPM) ، نرخ از طریق کلیک مطالب بیشتر (CTR) و غیره اضافه کرده است و بازاریابان سنتی باید این موارد را بخوانند یا کنار بگذارند. این مناطق جدید همچنین در تغییر قابل توجهی در درک بازاریابان کسب و کار توسط مشتریان و همکاران خریداری شده اند.
4- تغییر در ترکیب بازاریابی کند اما مهم است
برنامه های بازاریابی اکنون تقریباً به طور پیش فرض شامل نهادهای آنلاین است. برنامه های کمی و دور از دسترس احتمالاً هیچ اشاره ای به رسانه های آنلاین و اجتماعی ندارند.
در واقع بازاریابی تجاری در رسانه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ اکنون توسط آژانس های دیجیتال تخصصی اداره می شود که ممکن است از طیف خاصی از خدمات استفاده کنند ، به عنوان مثال بازاریابی دیجیتال برای کالاهای مصرفی ، بازاریابی دیجیتال برای مواد غذایی و آشامیدنی و غیره.
5- در دسترس بودن
در دسترس بودن اطلاعات بیشتر کاربر با افزایش پیاده سازی فناوری برای بازاریابی تجاری امکان پذیر شده است. سال ها پیش ، بازاریابان حدس های هوشمندانه ای را در مورد مخاطبان مورد نظر ارائه می دهند. امروز آنها در واقع می توانند داده های دقیق کاربر را فراهم کنند که به تصمیم گیری در مورد بازاریابی تجاری تأثیر می گذارد.
6- فناوری بازاریابی تجاری با نوآوری رشد می کند
مشاغل کوچک تر با فناوری نوآورانه توانسته اند کد بازاریابی را شکسته و این همان مطالب بیشتر چیزی است که استفاده از فناوری را به عاملی اساسی در کلیه فعالیت های بازاریابی تبدیل می کند.
بازاریابان باید دست در دست فناوری کار کنند و احتمالاً مشارکت در آینده افزایش خواهد یافت. فناوری در بازاریابی تجاری اینجاست که باید بماند و بازاریاب ها زودتر با ایده های جدید و جالب روبرو می شوند.فناوری & amp؛ بازاریابی تجاری

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *