بهینه سازی رسانه های اجتماعی یکی از تکنیک های بازاریابی اینترنتی است

توسط irmusic4, ژوئن 27, 2021


بهینه سازی رسانه های اجتماعی یکی از تکنیک های بازاریابی اینترنتی است
مشاهده سایر مقالات نویسنده Social Media Optimization یکی از تکنیک های بازاریابی اینترنتی است که شامل روش های مختلفی برای تبلیغ محصول ، خدمات ، وب سایت یا تجارت شما در شبکه های اجتماعی است. Yantram Internet Advertising از کلیه دسته های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شرکت شما به طور کامل آژانس رسانه های اجتماعی ما استفاده می کند. برای برنامه ها و خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی با شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی ما تماس بگیرید.
Yantram یکی از آژانس های پیشرو رسانه های اجتماعی است که هند استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد و بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO) با استفاده از قدرتمند موتور جستجو و خدمات آنلاین رسانه های اجتماعی برای ارتقا the سایت از طریق استفاده از شبکه در شبکه های اجتماعی ، نشانه گذاری اجتماعی ، سایت اشتراک عکس و سایت های اشتراک ویدیو.
به نظر می رسد یک مسابقه در فضای بازاریابی مقاله اتفاق می افتد. به نظر می رسد هدف این است که بیشترین تعداد مقاله را ارائه دهید ، بنابراین شما می توانید در بالای طاقچه خود باقی بمانید و صاحب یک گروه شوید. مالکیت کامل یک دسته غیرممکن است ، اما بسیاری از بازاریابان مقاله دریافتند که اگر آنها دائماً مقالات جدیدی را ارائه می دهند ، در نهایت برای یک کلمه کلیدی خاص با خود رقابت می کنند و دیگران را پشت سر می گذارند ، بنابراین هیچ کس قادر به لمس آنها نیست یا نزدیک شوید
البته ، این یک معضل است ، زیرا شما باید برای همیشه مقاله های جدید را با سرعت سریع ارائه دهید. این یک استراتژی است که تمایل به کار دارد ، اما یک نویسنده مقاله که مقالات زیادی را ارائه می دهد اما کار خیلی بالایی ندارد ، می تواند از تئوری دم طولانی استفاده کند. این روش یا استراتژی دوم همچنین به این معنی است که شما باید تعدادی مقاله بنویسید و باید آن را به صورت نیمه سازگار انجام دهید. بنابراین ، نویسندگانی که مایلند در بالای بازی خود باقی بمانند ، مبتلا به چگونگی نوشتن مقالات هستند ، مهم نیست که از کدام روش استفاده می کنند.
بسیاری ترجیح داده اند مقالاتی را که از خارج از سازمان خارج شده اند مانند نویسندگان هند خریداری کنند. این ارواح نویس هندی برای مقالاتی که تولید می کنند هرکدام 1 تا 2 دلار هزینه می گیرند. چندی پیش ، یک بازاریاب مقاله به من گفت که آنها در تلاش برای نوشتن مقاله کاملاً به چالش کشیده شده اند و معتقدند که آنها چاره ای جز خریدن آنها به جای تولید ندارند ، و آنها به من اظهار داشتند؛
“من فقط نمی توانم مثل شما مقاله بنویسم ، من در نوشتن یک مقاله در روز 5 یا 10 مشکل دارم. همچنین ، من یک زندگی و کارهای دیگری دارم که باید انجام دهم ، نشستن و نوشتن مقاله در طول روز برای من سنگینی نمی کند طولانی است ، و حتی اگر من این کار را می کردم ، آنها به هر حال آنقدرها خوب ظاهر نمی شدند. ”
خوب در این مورد خرید مقالات خارج از منبع یک گزینه بالقوه است ، اما اگر آنها برای توسعه مهارت های مناسب به انجام این کار وقت بگذارند و خودشان این کار را انجام دهند ، فکر می کنم آنچه که آنها پیدا خواهند کرد این است که آنها قادر به نوشتن مقالات با کیفیت هستند و مقالات بیشتر بخوانید بهتر بیرون می آیند و بیشتر به طاقچه آنها اختصاص می یابد زیرا آنها موضوع خود را مطالب بیشتر می دانند. اکنون ، تعداد زیادی از بازاریابان مقاله وجود دارند که مقالات آنها واقعاً بدبو هستند و شاید آنها باید کار خود را برون سپاری کنند زیرا هر کس حتی یک دانش آموز کلاس سوم می تواند بهتر از آن بنویسد.
در این مورد من می فهمم ، اما به هر حال توسعه این مهارت ها منطقی است ، شاید حتی بیشتر نه تنها به دلیل توانایی بازاریابی آنها بلکه به دلیل داشتن سواد بیشتر. اگر افراد فقط به دلیل تنبلی مقالات را به خارج از منابع خود واگذار می كنند یا از تلاش خود امتناع می ورزند ، این یك نقص شخصیتی است. بعلاوه اگر آنها چیز زیادی در مورد جایگاه خود نمی دانند و فقط برای درآمدزایی این کار را می کنند ، خواننده را به ضرر این کار می گذارند.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *