ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تجارت

توسط irmusic4, ژوئن 22, 2021


ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تجارت
تغییرات تجاری غالباً از روی ضرورت به وجود می آیند. مواردی که ما به عنوان نوآوری در نظر می گیریم گاهی اوقات چیزی در اینجا بیشتر بخوانید بیشتر از یک نیاز اساسی برای استفاده کمتر برای انجام کارهای بیشتر نیست. بازاریابی در شبکه های اجتماعی نمونه کاملی است. وضعیت اقتصادی کنونی باعث شده است که محدودیت هزینه های خود برای مشاغل بسیار مهمتر باشد. اکنون ما بیشتر می دانیم که با سخت کوشی و ابتکار عمل می توان انجام داد. بیایید نگاهی به برخی از گزینه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2012 بیندازیم.
سایت های شبکه های اجتماعی
بیشتر صاحبان مشاغل مایلند با استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی به توسعه تجارت خود کمک کنند ، با این وجود می تواند طاقت فرسا باشد. بیایید نگاهی به چهار وب سایت محبوب شبکه های اجتماعی بیندازیم.
Facebook: این وب سایت رایگان به کاربران امکان می دهد تا نمایه ای ایجاد کنند ، دوست پیدا کنند ، برای این دوستان پیام ارسال کنند و هر آنچه را که دوست دارند (به دلیل منطقی) بر روی “دیوار” خود قرار دهند. دیوار به عنوان یک صفحه پیام عمل می کند ، کاربر را با سایر اعضای متصل متصل می کند. فیس بوک یکی از پرکاربردترین وب سایت های شبکه های اجتماعی است و طبق ویکی پدیا بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد.
توییتر: یک سایت میکروبلاگینگ و شبکه اجتماعی رایگان است که به کاربران امکان می دهد پیام های 140 حرف یا کمتر ارسال کنند. این پیام ها “توییت” نامیده می شوند و به افراد و صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهند به مردم اطلاع دهند که چه فکر می کنند یا چه کاری انجام می دهند. همچنین می توانید در جریان آنچه دیگران (از جمله رقابت شما) انجام می دهند ، باشید. توییتر از سال 2011 بیش از 300 میلیون کاربر به دست آورده است و همچنان رشد می کند.
LinkedIn: این وب سایت بیشتر به سمت کاربران تجاری است. از نوامبر 2011 ، LinkedIn بیش از 135 میلیون کاربر داشت. LinkedIn که به عنوان یکی از برترین وب سایت ها برای شبکه های تجاری شناخته می شود ، به کاربران امکان می دهد یک پروفایل ، عکس و اطلاعات مربوط به مهارت های خود و همچنین هر خدماتی که ارائه می دهند ایجاد و ارسال کنند. پس از برقراری تماس های مطمئن ، کاربران می توانند ایده ها ، اطلاعات ، دانش و فرصت ها را با سایر متخصصان به اشتراک بگذارند.
+ Google: این در واقع مجموعه ای از ابزارها است که به کاربران کمک می کند تا با مخاطبین شخصی و تجاری در ارتباط باشند. این کار از طریق ابزارهای اجتماعی Google+ ، مانند Sparks ، Huddle ، Hangouts و Circles انجام می شود. این شبکه در ابتدا فقط بر اساس دعوت کار می کرد. شما باید برای پیوستن به شبکه اجتماعی یک شخص دعوت شوید. هیچ شبکه اجتماعی دیگری با سرعت بیشتری رشد نمی کند ، زیرا در حال حاضر 62 میلیون کاربر وجود دارد که پیش بینی می شود این رقم تا فوریه 2012 به 85.2 میلیون نفر برسد.
سایت های نشانه گذاری اجتماعی
مزایای نشانه گذاری اجتماعی برای ناشران وب سایت های خبری و وبلاگ حیرت انگیز است. می توانید وب سایت های خود یا سایت های مورد علاقه خود را با سلیقه های مشابه آشنا کنید. این می تواند بازدید را مستقیماً به وب سایت شما هدایت کند و لینک های ارزشمند ایجاد کند. برخی از معروف ترین سایت های نشانه مطالب بیشتر گذاری شامل StumbleUpon ، Digg ، Delicious و Technorati هستند.
به طور کلی ، این سایت ها به انجمن های کاربران اجازه می دهد محتوایی را که به نظر آنها جالب یا با ارزش است به نوعی به اشتراک بگذارند. از طریق ترکیبی از رای گیری ، به اشتراک گذاری پیوند و جستجوی تخصصی ، این انجمن ها می توانند مقدار زیادی ترافیک را به سایت های غیر مبهم وارد کنند.
وبلاگ ها
آشنا ترین جنبه رسانه های اجتماعی وبلاگ است. مخفف “وبلاگ” ، این وبلاگ به ابزاری قدرتمند برای افراد و مشاغل تبدیل شده است ، با این وجود کسب و کارها با کندی بیشتری از این رسانه استفاده می کنند.
وبلاگ ها دارای چندین مزیت منحصر به فرد هستند که به ویژه برای استفاده تجاری مفید هستند. آنها می توانند به عنوان بستری موثر برای ارتباطات داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرند ، و کنترل کاملی بر محتوای منتشر شده به صورت عمومی در اختیار کاربر قرار می دهند. همچنین یک وبلاگ صمیمی تر از انواع دیگر ارتباطات است. این یک لینک مستقیم به افکار وبلاگ نویس است ، چیزی که بسیاری از خوانندگان از آن قدردانی می کنند. این قدردانی می تواند به ایجاد یک وبلاگ نویس به عنوان یک رهبر فکری در یک زمینه منجر شود و همچنین باعث ایجاد وفاداری بیشتر به برند شود.
توجه به این نکته مهم است که پست های وبلاگ باید واقعی باشند. تبلیغات نازک و محجبه که به عنوان پست های آموزنده وبلاگ مطرح می شوند ، اثراتی خلاف آنچه در نظر گرفته شده است را به همراه خواهد داشت.
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
YouTube: وقتی به رسانه های اجتماعی فکر می کنید ، اولین چیزهایی که به ذهن شما خطور می کند وب سایت هایی مانند Twitter و Facebook هستند. گزینه های ویدیویی ارائه شده توسط YouTube اغلب نادیده گرفته می شوند. YouTube چقدر می تواند ارزشمند باشد؟ ماهانه بیش از 560 میلیون ساعت فیلم آنلاین در ایالات متحده مشاهده می شود. هنوز ارزش را می بینید؟

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *