انسان‌های پویا و تلاش‌گر همیشه می‌خواهند علاوه‌بر تجربه‌ی زندگی روزمره، چیزی ورای آن را دریابند که بتوانند با تمرین و ممارست روزانه و داشتن استادی مناسب، بر آن مسلط شوند و از این طریق به اهداف نهایی خود برسند. اپلیکیشن ۲۱Days Challenge به شما در این راه کمک می‌کند.
زبان رمزی است برای ادراک، تفاهم و ارتباط بین انسان‌ها، از همین رو به‌کارگیری آن در مکالمات رو در رو و یا به شکل مکتوب نه تنها بسیار مهم است، بلکه تأثیر بسیار زیادی در برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه انسان‌ها دارد. اپلیکیشن ۲۱Days Challenge به کمک جملات انگیزشی و مثبتی که روزانه به شما ارائه می‌دهد، انرژی شما را در طول روز دوچندان می‌سازد و کمک می‌کند به خودِ خودتان، به آنچه که حقیقتا هستید تبدیل شوید.

اپلیکیشن ۲۱Days Challenge یکی از بهترین اپ‌ها در نوع خودش به حساب می‌آید. در منوی اصلی اپلیکیشن ۲۱Days Challenge، چندین عنوان وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با ترتیبی خاص در منو قرار گرفته و موضوعات متفاوتی دارند. هر یک از عناوین در واقع یک چالش ۲۱ روزه هستند که بعد از انجام هر یک از آن‌ها به مدت ۲۴ ساعت، چالش روز دوم برای شما فعال می‌شود. بنابراین باید متعهد شوید که تمام تمرین‌ها و گفته‌های هر روز را انجام می‌دهید تا بتوانید مجوز ورود به مراحل بعدی را دریافت کنید.
تمرین‌ها و چالش‌های این اپلیکیشن عناوین بسیار جالبی دارند. به طور مثال روتین خواب و بیداری، نوشتن روزانه، مثبت‌تر کردن ذهن، تمرینات خوش‌بینی، تمرینات آشپزی، روتین صبحگاهی، ورزش، نه به فست فود، سال جدید منِ جدید، اعتماد به نفس، درس خواندن، سلامت بدن، مهربانی، شکرگزاری، شادی و… فقط بعضی از آن‌ها هستند. هر یک از چالش‌های گفته شده یک دوره‌ی ۲۱ روزه دارند که روزانه با کلیک روی هر کدام از آن‌ها تمرین، جمله‌های انگیزشی و یا کارهای مربوط به آن برای شما گفته می‌شود.
اپلیکیشن 21 Days
اجباری نیست که همه‌ی دوره‌ها را یک جا و باهم انجام بدهید. می‌توانید بنا به نیاز خود چالش‌ها را برگزینید و با آرامش و ممارست تمرین‌های مربوطه را انجام دهید تا در نهایت نتیجه‌‌ای که می‌گیرید ارزشمند باشد. در هر یک از چالش‌های روزانه، صفحه‌ای رنگی به نمایش در می‌آید که با کشیدن دست روی قسمت‌های رنگی، نوشته‌ای زیر آن پدیدار می‌شود.
برای اینکه بهتر متوجه‌ی چگونگی انجام تمرین‌ها شوید مثالی می‌زنیم. به عنوان نمونه شما می‌خواهید چالش ذهن مثبت‌تر را انجام دهید. اولین اقدام در اولین روز این است که وارد قدم اول در ۲۱ روز شوید، سپس می‌‌بایست صفحه‌ی رنگی را پاک کنید تا نوشته‌ی مورد نظر مشخص شود. به عنوان مثال اولین تمرین ذهن مثبت‌تر این است که لبخند زدن را در طول روز تمرین کنید. لبخند به افراد غریبه‌ و یا لبخند زدن به خود در آینه. با انجام این تمرین، در انتهای روز احساس بسیار بهتر و مثبت‌تری خواهید داشت‌‌.
اپلیکیشن 21 Days
در استفاده‌ای که از این اپلیکیشن داشته‌ام تنها به یک نکته‌ی منفی برخوردم و آن هم این است که اپلیکیشن ۲۱Days Challenge از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند از همین رو شما برای استفاده باید به زبان دیگری که پشتیبانی می‌شود مثل انگلیسی، عربی، ترکی، هندی و… تسلط کافی داشته باشید.
اگر می‌خواهید با انجام چالش‌های ۲۱ روزه به انسان بهتر، آرام‌تر و قوی‌تری تبدیل شوید، دانلود این اپلیکیشن را حتما به شما توصیه می‌کنیم.


source

توسط admin