کشف سحر و جادو کسب درآمد در پشت AdWord

توسط irmusic4, ژوئن 16, 2021

کشف سحر و جادو کسب درآمد در پشت AdWord
چه کسی امروزه با Google آشنا نیست؟ گوگل برای اکثر ما در بالای لیست یادآوری ذهن باقی می ماند – به دلیل وضعیت خود در یکی از برترین موتورهای جستجو در جهان اینترنت. به عنوان یک تاجر ، اگر می خواهید از موقعیت قدرتمند گوگل در بازار شبکه جهانی وب معنایی تجاری کسب کنید ، باید با AdWords آشنا شوید. AdWords محصولی فرعی از Google است که به تبلیغ دهندگان و تیم های بازاریابی شرکت امکان می دهد تبلیغات خود را به روشی نسبتاً ساده در شبکه Google منتشر کنند.
ویژگی های Google AdWord:
Google AdWord به شما یک بستر تبلیغاتی مقرون به صرفه برای نمایش تبلیغات ارائه می دهد. برای درج آگهی خود به غیر از هزینه فعال سازی یک باره که باید پرداخت کنید ، هیچ نوع هزینه اضافی از شما دریافت نمی شود. Google AdWords روی مدل “پرداخت به ازای هر کلیک” کار می کند. شما فقط باید هنگامی که بازدید کننده بر روی تبلیغات شما در وب سایت کلیک می کند ، به شرکت پرداخت کنید.
برای اطمینان از اینکه احتمال اینکه کسی روی تبلیغات شما کلیک کند زیاد نیست – با توجه به اندازه گسترده Google – باید کلمات کلیدی خاصی را ارائه دهید. بنابراین ، شما فقط تعداد محدودی از مردم را که علاقه واقعی به پیشنهاد شما دارند ، هدف قرار می دهید.
تبلیغ تبلیغات خود با Google AdWord به معنای پخش آن در کلیه وب سایت های محتوایی منتشر شده در شبکه Google نیست. گزینه ای برای شما فراهم شده است که از بین همه سایتهای محتوایی که می خواهید تبلیغات شما در آن نمایش داده شود ، یکی را انتخاب کنید. همچنین ، شما می توانید از بین مکان های محتوایی که می خواهید پیشنهاد خود را راه اندازی کنید ، یکی را انتخاب کنید. بازاریابی متنی می تواند به شما کمک کند محتوای یک وب سایت را با کلمات کلیدی خود مطابقت دهید و بر این اساس می توانید محتوای خود را در آن وب سایت نمایش دهید.
چگونه می توانید از طریق Google AdWords درآمد کسب کنید؟
این که آیا شما یک تاجر مستقر هستید یا تازه کار که به دنبال ارتقا business تجارت خود هستید ، Google AdWords به این منظور است که هر یک از نیازهای شما را برطرف کند. این برنامه توانایی نمایش محتوا ، فیلم ، گرافیک و همچنین تصاویر را برای جذب کره چشم بازدید کنندگان فراهم می کند. از طریق مکانیسم ردیابی می توانید پیشرفت تبلیغات نمایش داده شده را ردیابی کنید. بسته به بودجه تعیین شده خود ، می توانید از بین ویژگی های مختلف موجود یکی را انتخاب کنید و بر این اساس با کلیک بر روی تبلیغات خود پرداخت کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *