می خواهید یک کانال عالی YouTube بسازید_ Orabrush 4 مورد ضروری برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی را نشان می دهد

توسط irmusic4, جولای 26, 2021


می خواهید یک کانال عالی YouTube بسازید_ Orabrush 4 مورد ضروری برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی را نشان می دهد
جفری هارمون ، استاد راهنمای بازاریابی اورابروش ، با داشتن یک فیلم ویروسی زیر کمربند ، از خود پرسید که چه کاری می تواند برای تبلیغ زبان پاک کننده بی نظیر این شرکت انجام دهد.
“بالاخره آن ویدیوی ویروسی ، همه آن را دیده اند و دیگر کارایی نخواهد داشت. ما باید استراتژی بلند مدت بیشتری ایجاد کنیم. ”
برای الهام بخشیدن ، تیم Orabrush در ژوئیه 2010 به VidCon رفتند ، جایی که همه برترین تولید کنندگان مستقل ویدیوی اینترنتی برای اشتراک ایده ها تشکیل جلسه می دهند. حتی اگر ویدئوی اورابروش در یوتیوب میلیون ها بازدید و یک تعداد زیادی از پوشش خبری مطبوعاتی را به خود جلب کرده بود ، VidCon به هارمون فهمید که “تصوری از کاری که انجام می دهد ندارد”.
هارمون گفت: “اگر کانال YouTube Orabrush را با مارک های دیگر مقایسه کنید ، ما با اپل گردن و گردن می کنیم ، درست پشت Old Spice ، پس همه پشت ما هستند – Burger King ، Nintendo ، Nike.” “اما ما به آنها نگاه نمی کنیم. ما به YouTubers نگاه می کنیم. آنها می دانند چه می کنند. یک پسر مثل MysteryGuitarMan تعداد بازدیدهای کلی ویدیو بیشتر از Old Spice است. ”
تیم وی شروع به مطالعه کارهایی کرد که برترین یوتیوب ها انجام می دهند ، سعی در رمزگشایی فرمول موفقیت خود دارند. سرانجام آنها کد را شکستند. وی گفت: “دانیل ، مدیر هنری ما ، به ساخت 4 کانال پوند برای ساخت کانال YouTube دست یافت.”
4 C ، به طرز شگفت آور ساده ای ، شامل محتوا ، دعوت به عمل ، همکاری و سازگاری است.
محتوا
اولین عنصر موفقیت ویدیویی یافتن محتوای مناسب متناسب با تجارت شما است. هارمون توضیح داد که محتوای منحصر به فردی است: “لازم نیست که محتوای تولید بالایی داشته باشد. این فقط باید مرتبط باشد ، محتوای خوبی باشد که مخاطب و هدف آن را درک کند. ”
از نظر اورابروش ، هارمون تصمیم گرفت که سرگرمی های طنزآمیز را با آموزش آمیخته کند ، چیزی که او آن را “آموزش و پرورش” می نامد.
“محصول ما پاک کننده زبان است. این به طور طبیعی وام نمی دهد که ویدیوهایی واقعاً ویروسی ایجاد کند ، اما اگر تخیل خود را بکشید و کمی آن را بکشید ، می توانید کارهایی انجام دهید و متوجه می شوید که مسئله اصلی شما بوی بد دهان است. و چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید در بوی بد دهان خود ببندید. ”هارمون گفت.

فراخوانی برای اقدام
هارمون خاطرنشان کرد که جلب نظر تماشاگران در کانال شما بسیار جالب است ، اما حتی بهتر است وقتی آنها روی پیوند وب سایت شرکت شما کلیک می کنند و به فروش تبدیل می شوند. ویدئوها یک سکوی صابون برای تأثیرگذاری بر مردم و مجبور کردن آنها به کاری است.
“هدف اصلی ساخت فیلم بود تا بتوانیم در صفحه خود بالاتر تبدیل کنیم. این همان چیزی است که ما فیلم را ساختیم. ”
همکاری
فیلم های Orabrush دارای همکاری با چندین YouTube معروف از جمله iJustine ، Tobuscus ، Rhett & Link و Wheezy Waiter هستند.
“آن بچه ها خیلی کمک می کنند. No YouTuber یک جزیره نیست. شما باید با همه یوتیوب های دیگر همکاری کرده و یا گرده افشانی کنید زیرا مخاطبان آنها افراد هاردکور هستند که واقعاً YouTube دریافت می کنند. ”
اما لازم نیست که همکاری از طریق YouTube باشد. هارمون توضیح داد که بعضی از مشاغل مناسب همکاری ویدیویی با سایر تولیدکنندگان YouTube نیستند.
وی گفت: “کانال های YouTube وجود دارد که محبوبیت زیادی پیدا نکرده اند زیرا آنها جامعه یوتیوب را ادغام کرده اند ، بلکه به دلیل اینکه با جامعه وبلاگ خود ادغام شده اند.”
ثبات
علاوه بر فیلم های تبلیغاتی ، Orabrush همچنین یک گزارش ویدیویی هفتگی از یکی از شخصیت های خود با عنوان “خاطرات یک زبان کثیف” تولید می کند. هارمون گفت که هر هفته 20،000 تا 100،000 بیننده برای تماشای این فیلم ها تنظیم می شوند.
“یک ویدیو پس از انتشار به مدت یک هفته دارای رتبه جستجوی بالاتر است. بنابراین به محض پایان این هفته شما باید یک فیلم دیگر داشته باشید در غیر این صورت سرعت بیشتر بخوانید خود را از دست می دهید. همه یوتیوب های بزرگ یک بار در هفته یا دو بار در هفته یا چند بار در هفته آزاد می شوند. این فقط حرکت آنها را افزایش می دهد. ”
شروع شدن
صاحبان مشاغل کوچک ممکن است فکر کنند هزینه و استعداد آنها را از موفقیت در بازاریابی ویدیویی منع می کند.
هارمون اولین فیلم Orabrush را با Canon EOS 5D و برای روشنایی با یک کاسه چینی Ikea و یک لامپ 250 وات فیلمبرداری کرد. وی گفت: یک صاحب مشاغل می تواند با اجاره یک دوربین دیجیتال برای فیلمبرداری ، در هزینه های خود صرفه جویی کند.
“یک چیز که باید فهمید این است که همه YouTube برتر ، تقریباً همه آنها ، یک نمایش یک نفره است که خودآموز است. آن بچه ها با کمی امتیاز و دوربین عکاسی شروع کردند و فقط حفر کردند و شروع به انجام آن کردند. ” ”برای مشاغل کوچک ، ویدئویی ایجاد کنید که قابلیت تبدیل را داشته باشد. به فکر حواس پرتی یا ویروسی بودن نباشید که اینها ضربه یک در هزار هستند. ”
هارمون گفت که اورابروش ماموریت دارد تا دنیای بیشتر بوی بد دهان را درمان کند. در حال حاضر ، آنها هر بار یک بار مشاهده ویدیو را انجام می دهند.
توسط جوزف موتیدجو ، خبرنگار ، Smallbiztechnology.com

پستهای بیشتر در مورد Ramon Ray & the Smallbiztechnology.com را بخوانید »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *