رویداد توکیو گیم‌شو (Tokyo Game Show) یکی از پرطرفدارترین رویدادهای دنیای گیمینگ است. مخصوصاً اینکه شرکت‌های ژاپنی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این رویداد را جذاب کنند. در اصل تمرکز اصلی این رویداد نیز روی بازی‌های ژاپنی است. مخصوصاً اینکه ژاپن در دنیای بازی‌های ویدئویی سابقه بسیار زیادی داشته و نینتندو و سونی که غول‌های صنعت گیمینگ هستند هم در این کشور قرار دارند. با وجود این وضعیت، برخی از شرکت‌های بین المللی نیز در این رویداد شرکت کرده تا بازی‌های خود را تبلیغ کنند.
مایکروسافت اعلام کرد که در رویداد توکیو گیم‌شو امسال حضور خواهد داشت. با این حال نیازی به شوق داشتن نیست. به دلیل اینکه این شرکت اعلام کرده قرار نیست عنوان جدیدی معرفی کند. بلکه تنها قرار است یک به روزرسانی از عناوین در حال ساخت و عرضه شده اعلام بشود. مخاطبان توکیو گیم‌‌شو اکثراً ژاپنی و آسیایی هستند. حال با حضور مایکروسافت افراد بیشتری از سرتاسر دنیا به استقبال این رویداد خواهند رفت.
ایکس‌باکس توکیو گیم‌شو
توکیو گیم‌شو از ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) آغاز خواهد شد. این رویداد به طور کلی ۳ روز ادامه داشته و می‌توانید از طریق یوتیوب آن را مشاهده کنید. این رویداد اهمیت زیادی برای مایکروسافت دارد. به دلیل اینکه می‌تواند ارتباط بیشتری با گیمرهای آسیایی داشته و کنسول‌های خود را در این منطقه بیشتر تبلیغ کند.
ماه سپتامبر یک ماه بسیار شلوغ برای دنیای گیمینگ است. ما شاهد چندین رویداد مثل یوبیسافت فوروارد (Ubisoft Forward) و رویداد ندای وظیفه (Call of Duty) هستیم. انتظار می‌رود که در این مدت اخبار زیادی از عناوین عرضه شده یا در حال ساخت منتشر بشود. با اینحال اینطور که به نظر می‌رسد ما شاهد عنوان جدید از شرکت‌های بازی‌سازی نیستیم.
البته چندی پیش در مراسم جف کیلی (Geoff Keighley) از تعداد زیادی بازی رونمایی شد. شرکت‌های مختلف یک عنوان برای نشان دادن داشتند و به همین دلیل در حال حاضر ما شاهد یک بازی جدید در رویداد توکیو گیم‌شو نیستیم. شرکت‌های ژاپنی امکان دارد که بازی‌های جدیدی معرفی کنند اما شرکت‌های بین المللی به احتمال کمتری امکان دارد یک عنوان جدید معرفی کنند.
منبع: Gamespot.com
صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ


source

توسط admin