یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
خانواده گلف به ویژه فولکس واگن گلف R از سال ۱۹۷۴ تاکنون با صدها نسخه و پیشرانه گوناگون عرضه شده‌اند. با اینکه چهارمین نسل این خودرو از پیشرانه بزرگ‌تر VR6 هم استفاده کرده است اما پیشرانه ۴ سیلندر EA888 ژرمن‌ها قوی‌ترین نیروگاهی است که در این هاچبک جمع‌وجور دیده می‌شود. به گزارش motor1، این پیشرانه ۲ لیتری توربو در گلف R سفارشی سالگرد ۲۰ سالگی قدرت ۳۲۹ اسب بخاری تولید می‌کند. به تازگی ویدئویی از بخش R فولکس واگن منتشر شده که در آن می‌توانیم مراحل ساخت فولکس واگن گلف R را ببینیم.
فولکس واگن گلف R
اگرچه ژرمن‌ها این روزها سخت مشغول تولید خودروهای الکتریکی هستند اما مهندسان فولکس واگن زمان مناسبی را صرف کار روی این هاچبک داغ و چهار چرخ محرک و استخراج ۱۳ اسب بخار دیگر از پیشرانه کرده‌اند. بازنگری‌های رخ داده در برخی بخش‌ها همچون اگزوز به پیشرانه ۴ سیلندر این هاچبک تیز و فرز اجازه می‌دهند تا قدرت بیشتری داشته باشد. سوپاپ‌های سوخت همیشه کاملاً باز باقی می‌مانند و به همین خاطر هوا جلوی سوپاپ‌ها جمع نمی‌شود و شما می‌توانید در هر لحظه که اراده کنید قدرت آنی را در اختیار داشته باشید.
فولکس واگن گلف R
همچنین برخی بهبودها در توربو رخ داده و سیستم ضد تأخیر آن با تعویض سوپاپ برای پاسخ بهتر بهینه شده است. فولکس واگن در بخش بعدی ویدئو جزئیاتی از قوی‌ترین گلف R تاریخ را بازگو می‌کند. این خودرو امسال در اروپا و آمریکای شمالی عرضه می‌شود و برای خرید آن در آلمان باید حداقل ۵۹۹۹۵ یورو کنار بگذارید. مدل سالگرد ۲۰ سالگی از فولکس واگن گلف R فقط به مدت یک سال تولید خواهد شد.
این خودرو قوی‌ترین گلف تاریخ به شمار می‌رود اما نکته‌ای وجود دارد. ژرمن‌ها در سال ۲۰۰۷ یک فولکس واگن گلف GTI W12-650 را با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی بنتلی کانتیننتال GT ساختند. این کانسپت پیشرانه وسط بر اساس نسل پنجم گلف شکل گرفته بود و قدرت ۶۴۱ اسبی‌اش باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۷ ثانیه‌ای می‌شد. فولکس واگن گلف R سالگرد ۲۰ سالگی نه دهم ثانیه کندتر از کانسپت یاد شده خواهد بود.
این خودروساز در سال ۲۰۱۴ نیز کانسپت گلف R400 را با قدرت ۳۹۵ اسب بخاری رونمایی کرد. اگرچه این خودرو در خلال تست‌های خود در نوربرگ رینگ رؤیت شد اما هرگز راهی به خط تولید نیافت. شایعاتی درباره نام‌گذاری R420 این خودرو و قدرت بیشتر ۴۱۵ اسب بخاری منتشر شده بود اما ظاهراً لغو این پروژه پس‌ازآن صورت گرفت که هاینز جاکوب نوسر مدیر بخش تحقیق و توسعه فولکس واگن به خاطر دیزل گیت مجبور به استعفا شد.
miladzm
تویوتا با یاریس جی ار به بقیه نشان داد که رییس و سالار واقعی کیست ! بقیه حالا حالا ها کار دارند که به فلفل تند و تیز تویوتا برسند !
Reza Waffen SS
همه چی عدد نیست
رامتین
این همه زحمت میکشی حداقل توان را به ۳۳۵ برسون که عدد معیاره.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

source

توسط admin