10 قانون نشکن بازاریابی در شبکه های اجتماعی
بسیار مهم است که شما اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را درک کنید. رعایت این 10 قانون از به حداکثر رساندن کیفیت تا افزایش نقاط ورود به اینترنت ، به ساختن بنیادی کمک خواهد کرد که در خدمت مشتریان ، برند و – شاید مهمتر از همه – خط اصلی شما باشد.
1. قانون گوش دادن موفقیت در شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا به گوش دادن بیشتر و صحبت کمتری نیاز دارد. محتوای آنلاین مخاطب مورد نظر خود را بخوانید و در بحث ها شرکت کنید تا از آنچه برای آنها مهم است ، یاد بگیرید. فقط در این صورت است که می توانید محتوا ایجاد کنید و مکالمه هایی ایجاد کنید که به جای شلوغی زندگی آنها ارزش افزوده است.
مطالب بیشتر 2. قانون کانون ریانترون از طریق فلیکر تخصص بهتر از این است که یک جیب بازرگانی باشی. یک استراتژی بازاریابی محتوای بسیار متمرکز در شبکه های اجتماعی و محتوایی که برای ایجاد یک نام تجاری قوی ساخته شده است ، شانس موفقیت بیشتری نسبت به استراتژی گسترده ای دارد که تلاش می کند همه چیز برای همه مردم باشد.
3. قانون پیگیری کیفیت از طریق فلیکر کیفیت برنده کمیت است. داشتن 1000 اتصال آنلاین که محتوای شما را با مخاطبان خود می خوانند ، به اشتراک می گذارند و درباره آنها صحبت می کنند بهتر از 10،000 ارتباطی است که پس از اولین بار ارتباط با شما از بین می رود.
4. قانون صبر adria.richards از طریق فلیکر موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی و محتوایی یک شبه اتفاق نمی افتد. گرچه صاعقه گرفتن در بطری امکان پذیر است ، اما به احتمال بسیار زیاد برای رسیدن به نتیجه باید به مسافت طولانی متعهد شوید.
5. قانون ترکیب LexinatrixviaFlickr اگر محتوای شگفت انگیز و با کیفیت منتشر کنید و برای ایجاد مخاطبان آنلاین خود با پیروان با کیفیت تلاش کنید ، آنها آن را با مخاطبان خود در توییتر ، فیس بوک ، لینکدین ، وبلاگ های خود و موارد دیگر به اشتراک می گذارند.
این اشتراک و بحث درباره محتوای شما ، ورودی جدیدی را برای موتورهای جستجو مانند Google باز می کند تا آن را در جستجوهای کلمات کلیدی پیدا کنید. این نقاط ورود می تواند به صدها یا هزاران روش بالقوه دیگر برای یافتن افراد به صورت آنلاین برسد.
6. قانون تأثیر echobase_2000 از طریق Flickr وقت خود را صرف یافتن تأثیرگذاران آنلاین در بازار خود کنید که مخاطبان با کیفیتی دارند و احتمالاً علاقه مند به محصولات ، خدمات و تجارت شما هستند. با آن افراد ارتباط برقرار کنید و برای ایجاد روابط با آنها تلاش کنید.
اگر به عنوان یک منبع معتبر و جالب از اطلاعات مفید در رادار آنها قرار بگیرید ، آنها ممکن است محتوای شما را با پیروان خود به اشتراک بگذارند ، این امر می تواند شما و تجارت شما را در مقابل مخاطبان جدید قرار دهد.
7. قانون ارزش اگر تمام وقت خود را در وب اجتماعی صرف تبلیغ مستقیم محصولات و خدمات خود کنید ، مردم دیگر گوش نمی دهند. شما باید ارزش مکالمه را اضافه کنید. تمرکز کمتری روی تبدیل و بیشتر ایجاد محتوای شگفت انگیز و ایجاد روابط با تأثیرگذاران آنلاین داشته باشید. با گذشت زمان ، این افراد به یک کاتالیزور قدرتمند برای بازاریابی دهان به دهان برای تجارت شما تبدیل خواهند شد.
در اینجا بیشتر بخوانید 8. قانون تأیید شما کسی را که شخصاً با شما تماس می گیرد نادیده نمی گیرید ، بنابراین او را به صورت آنلاین نادیده نگیرید. ایجاد روابط یکی از مهمترین قسمتهای موفقیت در بازاریابی در شبکه های اجتماعی است ، بنابراین همیشه از هر شخصی که با شما تماس می گیرد قدردانی کنید.
9. قانون دسترسی به کالاها از طریق فلیکر مطالب خود را منتشر نکنید و سپس ناپدید شوید. در دسترس مخاطبان خود باشید. این بدان معنی است که شما باید دائماً مطالب را منتشر کرده و در مکالمات شرکت کنید. پیروان آنلاین می توانند متزلزل باشند و اگر هفته ها یا ماه ها ناپدید شوید درنگ نمی کنند که شما را جایگزین کنند.
10. قانون متقابل فلیکر اگر این کار را برای دیگران انجام ندهید ، نمی توانید انتظار داشته باشید دیگران محتوای شما را به اشتراک بگذارند و درباره شما صحبت کنند. بنابراین ، بخشی از زمانی که شما در شبکه های اجتماعی می گذرانید باید بر روی به اشتراک گذاری و صحبت در مورد محتوای منتشر شده توسط دیگران باشد.
اکنون این سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که نمی خواهید آنها را از دست بدهید: 9 سایت مهم برای بازاریابی شبکه های اجتماعی