6 مهارت بازاریابی که هر صاحب مشاغل باید تسلط داشته باشند
از آنجا که رقابت برای جلب توجه مصرف کنندگان آنلاین داغ می شود ، ضروری است که شما برای یادگیری استراتژی ها و مهارت های جدیدی که می توانند به شما در تقویت وفاداری به برند ، تعامل با مشتری و برقراری ارتباط با چشم اندازهای جدید کمک کنند بیشتر ، وقت بگذارید.
خبرنامه برای خبرنامه Business Insider ثبت نام کنید – انتخاب روزانه بهترین داستان های ما که دقیقاً برای شما تنظیم شده است. در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. آدرس ایمیل با کلیک روی “ثبت نام” ، شما موافقت می کنید که ایمیل های بازاریابی را از Insider و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را می پذیرید. در اینجا شش مهارت بازاریابی وجود دارد که می خواهید برای تسلط بر آنها وقت صرف کنید تا بتوانید در سال 2015 کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید:
مهارت 1: چگونه فیلم هایی بسازیم که در واقع باعث کسب و کار شما می شوند
اگر هنوز از ارزش و میزان بازگشت سرمایه بالقوه ساخت و به اشتراک گذاری فیلم برای تجارت خود کاملاً مطمئن نیستید ، آمار زیر را در نظر بگیرید:
* “90٪ اطلاعات منتقل شده به مغز بصری است و پردازش تصویری 60،000 برابر سریعتر از متن در مغز است.”
* “188.2 میلیون نفر در ایالات متحده در دسامبر 2013 52.4 میلیارد فیلم محتوای آنلاین تماشا كردند. به طور متوسط آمریكایی بیش از 19 ساعت را صرف تماشای فیلم آنلاین كرد.”
* “بازدیدکنندگان وب سایت پس از تماشای یک ویدیو 64٪ بیشتر احتمال دارد کالایی را در یک سایت خرده فروشی آنلاین خریداری کنند.” در سال 2015 ، بازاریابی ویدیویی بیش از هر زمان دیگری خواهد بود. اگر برای شروع آزمایش با ویدیو وقت نگذاشته اید ، زمان آن فرا رسیده است. می توانید با تماشای این وبینار موفقیت در بازاریابی ویدئویی از Kissmetrics شروع کنید ، که به شما یاد می دهد چگونه اهداف صحیح را تنظیم کنید و فرایندهای مناسب را دنبال کنید تا به موفقیت در بازاریابی ویدئویی خود سرعت بخشید.
مهارت 2: نحوه به دست آوردن مشتری با استفاده از ایمیل
بازاریابی از طریق ایمیل حوزه دیگری است که مطمئناً در سال 2015 برای کسب و کارها بزرگ خواهد بود. در سال گذشته ، مشاغل بیشتری نسبت به گذشته منابع خود را صرف توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی در تلاش برای برقراری ارتباط با مشتریان بیشتر و حفظ آنها کرده اند. برای بسیاری از مشاغل ، سرمایه گذاری در حال نتیجه دادن است. در پست اخیر وبلاگ Capterra در مورد بازاریابی از طریق ایمیل ، نویسنده Caroline Malamut آمار زیر را آورده است:
* “هنگامی که از طریق ایمیل به بازار عرضه می شود ، مصرف کنندگان 138٪ بیشتر از افرادی که پیشنهادات ایمیل دریافت نمی کنند خرج می کنند.” اگر در گذشته هرگز از آن به عنوان ابزاری برای ارتباط و ارتباط با مشتریان استفاده نکرده باشید ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند کمی ترسناک باشد ، اما لازم نیست که باشد. هر روز منابع بسیار خوبی منتشر می شود که می توانند به شما کمک کنند یاد بگیرید چگونه از بازاریابی ایمیلی بیشترین بهره را ببرید. با خواندن این مشتری درخشان با راهنمای ایمیل از Help Scout شروع کنید. این برنامه پر از مثالها و نکات مفید است که می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد.
مهارت 3: چگونه خودکار بازاریابی کنیم
اگر می خواهید بازاریاب کارآمدتری باشید ، باید مایل باشید در ابزارهایی سرمایه گذاری کنید که می تواند به شما کمک کند تا تلاش خود را انجام دهید.
سال گذشته ، مشاغل بیشتری بیش از هر زمان دیگری ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را در تلاش برای ساده سازی فرآیندها ، درک بهتر مشتریان خود و کسب درآمد بیشتر به کار گرفته و پیاده سازی کرده اند. در واقع ، طبق گفته Salesforce ، “یک چهارم کل شرکت های B2B Fortune 500 در حال حاضر به همراه 76٪ از بزرگترین شرکت های SaaS جهان از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند.”
اگر مطمئن نیستید اتوماسیون بازاریابی چیست ، چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند یا از کجا شروع کنید ، مدتی را صرف گوش دادن به این مجموعه چهار بخشی در آینده اتوماسیون بازاریابی و فروش از Sugar CRM کنید. در آن ، از چند متخصص صنعت می شنوید که آنها در مورد چند نمونه ، بهترین روشها و روندهای آینده در رابطه با اتوماسیون بازاریابی بحث می کنند.
مهارت 4: چگونه می توان یک تبلیغ نویس بهتر شد
در چند سال گذشته ، بازاریابی محتوا به یکی از استراتژی های اصلی تبدیل شده است که شرکت ها برای ارتباط آنلاین با افراد بیشتر از آن استفاده می کنند. اگر می خواهید به عنوان یک تجارت بصورت آنلاین موج ایجاد کنید ، باید وقت بگذارید و به طور منظم پست های وبلاگ را در وب سایت خود بنویسید و منتشر کنید. اما انتشار منظم هفته به هفته هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت ، مگر اینکه وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید که محتوایی که در هر پست قرار می دهید ، متفکرانه ، اصلی و مفید باشد.
در سال 2015 ، توانایی شما در نوشتن و به اشتراک گذاشتن محتوای با کیفیت بالا با چشم انداز ، مشتریان و پیروان خود بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود. اگر خود را زیاد نویسنده نمی دانید ، با مطالعه این راهنمای نوشتن مطالب از Quick Sprout شروع کنید. این به شما همه چیزهایی را که باید درباره نوشتن نسخه جذاب برای وب بدانید ، آموزش می دهد.
مهارت 5: نحوه استفاده از SEO به روش صحیح هنگام تولید محتوا
علی رغم آنچه برخی ممکن است به شما بگویند ، SEO هنوز در مورد ایجاد آگاهی آنلاین برای برند شما ، افزایش بازدید به وب ادامه مطالب سایت شما و جذب مشتری جدید مهم است. همانطور که گفته شد ، SEO مانند گذشته نیست. در سال های اخیر ، گوگل در تلاش برای “کار سیستم” شرکت هایی را که به نظر می رسد تاکتیک های سایه ای دارند ، به سختی سرکوب و مجازات می کند. در نتیجه ، شرکت ها نمی توانند از استراتژی های SEO که پنج سال پیش استفاده می کردند ، استفاده کنند.
اما این به معنای مردن سئو نیست. تازه تکامل یافته است. اکنون بیشتر محتوا محور است. برای درک بیشتر از نحوه تغییر SEO در سال 2015 ، چند دقیقه را با مطالعه این راهنمای بازاریابی محتوا توسط SEO از CoSchedule بخوانید. این امر به شما درکی از مراحل ، فرایندها و ابزاری که برای استفاده بیشتر از سئو در سال جاری باید استفاده کنید ، می دهد.
مهارت ششم: نحوه تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی
در کنار بازاریابی محتوا ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی فرصت مهم دیگری است که امسال می خواهید از آن استفاده کنید. مانند سئو ، بازاریابی محتوا به طور مداوم در حال پیشرفت است ، بنابراین مهم است که شما در مورد روندها ، استراتژی ها و بهترین روش ها به روز باشید.
اگر می خواهید در زمان اجرای استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2015 استراتژیک و تعمق بیشتری داشته باشید ، از این کیت منابع بازاریابی رسانه های اجتماعی از Buffer استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که در کدام سایت های رسانه های اجتماعی باید شرکت کنید ، چه زمانی باید به روزرسانی ها را با پیروان خود به اشتراک بگذارید ، نحوه ردیابی ROI و موارد دیگر.
سوجان پاتل درباره تجارت ، بازاریابی و رشد می نویسد. وی جانشین بازاریابی در When I Work است و قبلاً Single Grain را که یک آژانس بازاریابی دیجیتال برجسته است تأسیس کرد.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید