مارک های بزرگ پول خود را به سایت های خبری سفارشی اختصاص می دهند
این راهی برای ارائه یک پیام دقیق ساخته شده به مصرف کنندگان ، و تغییر نحوه تعامل رسانه های سنتی با شرکت ها است. بازاریابی محتوا به طور کلی حداقل به یک تجارت 16.6 میلیارد دلاری تبدیل شده است و این سایت ها سهم فزاینده ای دارند.
ما با الکساندر جوتکوویتز ، شریک مدیر Group SJR ، یک شرکت دیجیتال که به اجرای سایت های محتوایی برای GE ، Credit Suisse ، Target و Barneys کمک می کند ، در مورد چرایی شرکت ها صحبت کردیم.
مکالمه ما از نظر طول و وضوح ویرایش شده است.
این ایده از کجا آمده است؟
چند روند در بازار یا جهان وجود دارد که ما از آنها می دانیم. تکه تکه شدن رسانه ها وجود دارد ، مطالب زیادی وجود دارد ، اما صادقانه بگویم محتوای عالی زیادی نیست ، و بسیاری از سازمان ها دانش باورنکردنی دارند که به طور منظم نور روز را نمی بینند.
اگر اینگونه باشد ، این در نوعی مدل بازاریابی سنتی است ، چه این تبلیغات باشد و چه حتی تبلیغات پخش شده. انتقال دانش زیادی در نقاط 30 و 60 ثانیه ای دشوار است. ارتباطات سنتی از این نظر کمی ناچیز بوده اند زیرا همه اینها مربوط به محتوای تبلیغاتی واضح است و نه محتوایی که واقعاً تأثیر بگذارد و دانش را منتقل کند.
این فرصت برای یک سازمان عالی برای برقراری ارتباط و روند وجود دارد و دانش خود را بر جهان تأثیر می گذارد. همه این موارد است که به ما اجازه می دهد نگاهی به جهان بیندازیم و بفهمیم که در مورد بازاریابی و ارتباطات بسیار بدبین شده ایم ، اما در واقع دنیای دیجیتال باعث شده است که من کمتر بدبین باشم زیرا به شما امکان می دهد بهترین مطالب را ایجاد کنید مخاطب در اینجا بیشتر بخوانید داشته باشد. پاداش شما برای انجام بهترین کار خود در مقابل [توسل به] کمترین مخرج مشترک است.
در ابتدا همه در مورد SEO و SEM ، نوعی الگوریتم بازی صحبت می کردند. حدس بزنید بهترین راه برای کسب امتیاز بالاتر در یک الگوریتم چیست؟ محتوای عالی ایجاد کنید. همه این شرکت های بزرگ وجود دارد که باغ های محصور در آن بودند. آن دیوارها خراب شده اند و دانش در حال تراوش است و به نظر من این بسیار جذاب است.
چه کسی مخاطب هدف است؟
اینها کسانی هستند که در ملا interested عام نسبت به یک سازمان خاص یا از یک دیدگاه ، یا چیزی که به آن اهمیت می دهند ، علاقه مند و توجه می کنند ، زیرا تفکر بسیار خوب و بسیار جالبی وجود دارد.
در حال حاضر ، یک ویدیو وجود دارد که ما با GE کار کردیم و داستان سازنده لامپ LED را روایت می کند. در یک هفته بیش از 100000 بازدید در YouTube داشته است ، Wired یک داستان در مورد آن اجرا کرده است ، من معتقدم Gizmodo و Fast Company نیز داشته اند. چرا؟ از آنجا که این یک داستان عالی است ، این افراد واقعی هستند که داستان های عالی می گویند و دانش ما را بیشتر می کنند. شما باید به نوعی تصمیم بگیرید ، در نهایت ، آیا می خواهید مردم بیشتر بدانند ، همان را بدانند یا کمتر بدانند؟ اشتها برای نه تنها دانستن بیشتر ، بلکه برای دانستن بهتر وجود دارد. آن دسته از مخاطبان اصلی سازمانهای خاص را به خود جلب می کند ، اما همچنین توجه عمومی را که ممکن است به یک قاعده دانش خاص اهمیت دهند ، جذب می کند.
این باعث فروش نمی شود ، اینطور نیست؟
نه نه نه. همه اطلاعات برعکس است. و به یاد داشته باشید که این بحث در مجلات و در همه نشریات بود ، که زمینه زندگی پیام و ایده ها بر چیزها تأثیر می گذارد. مطمئناً در سایت های خود که بیشتر مربوط به تجارت هستند و ارتباط بیشتری با مصرف کنندگان دارند ، مشاهده کرده ایم که جو مطلوبی دارد و می تواند تأثیرگذار باشد. اگر درباره چیزی بیشتر بدانید ، به احتمال زیاد نه تنها از آن طرفداری می کنید ، بلکه تمایل دارید چیزی را دوست داشته باشید ، بلکه تمایل به انجام اقدامی نیز دارید. و عمل شامل خرید اشیا است. تجارت همانند شهرت ، قیمت سهام و همه این عناصر در این گروه قرار می گیرد.
آیا متقاعد کردن شرکت ها برای ارائه محتوای سفارشی آسان است؟
این طبیعی ترین گفتگویی است که تاکنون داشته ام. من از 24 سالگی شرکت خودم را اداره کردم. من هرگز مکالمه مثبت و مثبت با هیچ سازمانی را نسبت به زمانی که این مکالمه را داشته ام نداشته ام. این کاملاً چشم همه را به این امکان باز می کند که واقعاً بتوانند چیزهای بزرگی را که در حال وقوع هستند ، دانش ساکن و تخصص ، احساسات در اینجا بیشتر بخوانید هیجان انگیزی را که بعضی اوقات فقط در داخل قابل لمس است ، بگیرند. این امر به بقیه جهان سرچشمه می گیرد و این کار را با روشی با فکر بالا انجام می دهد که هر کسی هرگز بخواهد.
اکنون بخوانید: چگونه Google ، Samsung و Apple رویکردهای مختلفی به نوآوری دارند
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید