یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
قطار سری رقابتهای خودرویی پدال به ایستگاه پنجم و گروه سدانهای میان سایز پرفورمنس رسیده است. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی شاهد رقابت دوازده سدان اسپرت بودیم که از بین آنها شش خودرو به مرحلهٔ یکچهارم نهایی راه پیدا کردند. در این مرحله، سه خودرو با پیروزی در دوئلها خود را مستقیماً به مرحلهٔ نیمهنهایی رساند اما چون این تعداد فرد بود، از بین بازندهها هم خودرویی که با کمترین اختلاف شکست خورده بود به آنها ملحق شد. آن خودرو کادیلاک CT5-V بلکوینگ بود که در آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ یکچهارم نهایی در برابر مرسدس E63 AMG قرار گرفت. نتیجهٔ این دوئل را در ادامه مشاهده میکنید.
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس E63 AMG و کادیلاک CT5-V بلکوینگ
مجموع آراء: ۲۰۰۲
آراء مرسدس: ۱۰۸۷
آراء کادیلاک: ۹۱۵
پیروز دوئل: مرسدس E63 AMG با کسب ۵۴ درصد از کل آراء
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۱۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۱ درصد
سیستمهای ایمنی: ۵۹ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۵۴.۰
تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۳.۷
نقاط مثبت: شتابی دیوانهوار سریع، حالت محرک عقب هیجانانگیز، سواری و هندلینگ فوقالعاده، پیشرانهٔ قدرتمند، گیربکس عالی، کیفیت بالا، کابین مجلل
نقاط منفی: احساس ضعیف فرمان، تنظیمات بسیار زیاد حالات رانندگی، صدای مصنوعی پیشرانه که جذابیت غرش E63 را ندارد، سواری نهچندان راحت در سرعتهای پایین، درگیری راننده در دیگر محصولات M بیشتر است
چکیده: بامو M5 نمادی در بین سدانهای اسپرت محسوب میشود و نسل کنونی با پرفورمنس فوقالعادهٔ خود میراث پیشینیان را ادامه داده است
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۶
پلتفرم: MRA مرسدس
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۹۰ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۷ درصد
سیستمهای ایمنی: ۶۲ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۵۵.۴ ثانیه
تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۵.۹
نقاط مثبت: مثل موشک شتاب میگیرد، در رانندگی مثل چاقوی جراحی با دقت است، در پیچها انگار روی ریل قرار دارد، حالت دریفت، کابین بسیار لوکس و باکیفیت
نقاط منفی: فعالسازی حالت دریفت پیچیده است، رینگهای بزرگ و لاستیکهای فاق کوتاه سواری را ناراحت میکنند، از E53 بسیار گرانتر است، استهلاک و هزینههای نگهداری بالا
چکیده: مرسدس E63 ترکیبی درخشان از پرفورمنس خیرهکننده و تجمل لذتبخش را ارائه میکند و برای کسانی ساخته شده است که به دنبال حد نهایی E کلاس هستند
بامو M5 کامپتیشن
مرسدس E63 S
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Yasin
صددرصد بامو
ARMAN
من هیچکدوکو انتخاب نکردم.
چون به شدت کار دشواریه و من به نتیجه نرسیدم کدومو انتخاب کنم.
Carlover
خیلی سخته انتخاب،تو تمام کلاس ها با اطمینان به بنز رای میدم جز این کلاس،نه بخاطر اینکه Е بده،بلکه سری ۵ خیلی خوب شده
نویدی
اگر بگن بین تمام خودروهای دنیا فقط میتونی یکی رو انتخاب کنی…قطعا من M5 رو انتخاب میکنم…یه اقتدار خاصی داره لامصب.
TML BN
قطعا بنز واقعا زیبا تره کابینه هم بهتره
Dian
ام فایو از آخرین بازماندگان طراحی سنتی(و زیبای) ب ام و هست
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
متاسفانه جانب داری پدال از آلمانیها باعث شد ام۵ که مغلوب چارجر شده بود بیاد بالا.نکته بعدی فاصله فضایی بین عملکرد بلک وینگ با بنزه که بازم پدال کار خودش رو کرد تا یه آلمانی بیاد بالا.الان چرا باید دوتا بنز تو یه کلاس باشن.راستی بهانه شما در مورد چارج و ام۵ رو دوباره باید مطرح کرد اینبار برا چارجر چونکه مدل جدید چارجر جیلبریک اومده لطف کنید دوباره شرکتش بدید اگر بی طرف هستید.
Ali
طراحی داخلی بی ام و واقعا قدیمی شده
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.