یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
همه نشانهها حاکی از آن است که شورلت طی چند سال آینده کامارو را بازنشسته خواهد کرد. این اخبار در کنار کاهش فروش چشمگیر طی سالهای اخیر، روزهای تاریکی را برای ماسل کار شورلت رقم زدهاند. بااینحال، این مسابقهٔ درگ نشان میدهد که کاماروی مظلوم هنوز هم توان رقابت با خودروهای پرفورمنس مدرن و گرانتر را دارد.
کامارویی که در این درگ حضور پیدا کرده از نوع LT1 است که در سال ۲۰۲۰ بهعنوان یک تیپ هشت سیلندر ارزانتر از مدل SS ارائه شد. پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری این خودرو ۴۵۵ اسب بخار قدرت و ۶۱۷ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. برای انتقال نیرو خریداران میتوانند گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی یا ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک را انتخاب کنند که نمونهٔ حاضر در این ویدئو به دومی مجهز است.
رقیب کامارو در این درگ تویوتا GR سوپرا با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو است. این موتور ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و آن را به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک تحویل میدهد. البته برای مدل ۲۰۲۳ یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم برای سوپرا ارائه خواهد شد. هرچند این کوپه ژاپنی قدرت کمتری نسبت به رقیب آمریکایی دارد اما حدود ۱۳۰ کیلوگرم هم سبکتر است که میتواند تأثیرگذار باشد.
مسابقه با یک درگ ایستاده آغاز میشود که در آن رانندهٔ کامارو باعث هرزگردی چرخهای عقب میشود و همین اتفاق کافی است تا سوپرا بهراحتی با اختلاف زیادی پیروز شود. سپس این درگ دوباره برگزار میشود تا کامارو شروع بهتری داشته باشد. این اتفاق میافتد و شورلت بدون مشکل حرکت را آغاز میکند ولی بااینوجود، سوپرا خود را به رقیب رسانده و با اختلافی جزئی آن را مغلوب میکند. پسازاین، مسابقهٔ رولینگ از سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت برگزار میشود که به نظر میرسد در آن تویوتا با اختلافی بهاندازهٔ طول یک خودرو برنده شده است. مسابقهٔ نهایی هم رولینگ از سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است که بازهم سوپرا ولی این بار با اختلافی جزئی پیروز میشود.
در حال حاضر آیندهٔ کامارو نامشخص است. شایعاتی به ساخت یک نسخهٔ پرفورمنس بالا برای خداحافظی با این ماسل کار دوستداشتنی اشاره داشته و ادعا کردهاند که این نسخه به پیشرانهٔ LT2 هشت سیلندر کوروت C8 مجهز خواهد شد. همچنین شایعات دیگری هم از تجهیز کامارو ZL1 به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ کادیلاک CT5-V بلکوینگ خبر دادهاند که قدرت آن را از ۶۵۰ به حدود ۶۷۰ اسب بخار افزایش خواهد داد.
کامارو LT1
GR سوپرا
ممد ژانگولر
انجین آلمانی تویوتا انجین الکی پر مصرف کامارو رو یک لقمه کرد ویک آب هندونه هم روش
اون چی بود وصل کرده بودن به سقف کامارو عین لوستر که زلزله میاد میچرخید
Aboalfazl demon
جنرال موتورز هر چقدر رو کوروت عالی کار کرد
کامارو را نابود کرد
مجید
قطعا کامارو رو انتخاب می کنم
کیان
کامارو رو انتخاب میکنی ؟!!
داداش ۳۵۰۰۰ دلار میدی ۸ سیلندر بهت میدن، واقعا اینکه سوپرا چی هست و چی داره مهم نیست الان، اینکه با ۳۵۰۰۰ دلار سوار کامارو ۸ سیلندری میشی ک نوستالژی داره، استایل و تاریخ خاص خودش و داره یه معامله همه جوره برد هست با این قیمت
پس انتخابت قطعا خوبه
meysam
کامارو فدای سرش که با اختلاف ناچیزی باخت
اولا که اصالت داره و یه آمریکایی اصیله
دوما شما فقط اختلاف قیمت رو نگاه کنید
من ژاپنی فن هستم ولی واقع بین
ولی تویوتا خوب زرنگی کرد سوپرای جدید رو خودش از صفر طراحی نکرد. چون وضعیت فروش کامارو و موستانگ نشون دهنده وضعیت آینده این سگمنته و سودی برای سازندگانش نداره.
تویوتا با کمترین هزینه ممکن داره از فروش سوپرا پول خوبی درمیاره
TML BN
کامارو چی بودی چه شدی هییییی
HamiD
انتخابم کامارو …
Enayat
من کامارو رو یک آمریکایی کامل می بینم،(با اینکه علاقه به خودروهای ژاپنی دارم) ، با اصالت هست و به سنت ها اجدادش پایبنده، حتی اگه سنت گرایی براش آینده تاریکی رقم بزنه …
ولی سوپرا (برخلاف نسل های قبلش) فقط یک نام به ارث برده، حال هرچقدر که می خواهد خودرو خوبی از همه نظر باشه…. با استفاده کردن از پلت فرم و موتور گیربکس بی ام و برای کاهش هزینه یا برای مصارف تجاری، فقط به نیاکان سرزمین آفتاب ، یعنی خودروهای افسانه ایی دهه ۹۰ ژاپنی جفا کرد…
Enayat
اصالت در یک خودرو خریدنی نیست!… بلکه هدیه ایی ماندگار و باارزش هست که به یادگار به ما داده می شود…
پدرام
دلیل پایین آمدن فروش کامارو سیاست های غلط شورولت در طراحی این ماشین در نسل جدید هست یه جورایی به زور خواسته ماشین رو جدید نشون بده اما به طور کلی سبک طراحی جلوش رو عوض کرده که هیچ شباهتی با نسخه های پیشین نداره دقیقا بر خلاف چلنچر و موستانگ که هر چه جلو می رن بازم سعی می کنن هویت خودشون رو حفظ کنن
JDM lover
یه ماسل کار v8 تنفس طبیعی و قدرت ۴۵۰ اسب بخار با قیمت ۳۵هزار تا خیلی ارزش خرید بالایی داره
تو رده قیمتی کامارو ، موستانگ GT هم هست که اونم خیلی خوبه
ali+a
هندلینگ و لذت سواری سوپرا سر هست… شتابم که یکم بهتره.. انتخابم سوپرا
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
سوپرا پلاستیکی اصلا عددی نیست.البته قبلا هم نبوده در مقابل ماسل آمریکایی.این یوتیوبر فقط میخواد هر جوری هست امریکایی رو بازنده جلوه بده.آخه کجای سوپرا پلاستیکی به کامارو میخوره.قطعا تو درگ واقعی با اختلاف میبازه.نکته جالب قیمته یه انجین شش سیلندر بد صدا و بدون هیجان کجا انجین وی۸ پوشراد تنفس طبیعی قلدر کجا.از ابعاد امکانلت ظاهر و هر چی حساب میکنم قیمتها بر عکسه.
پورشه
تمام شد خیلی تأثیر گذار بود
هیچوقت سوپرا ی عظیم رو با ماسل های پر مصرف مقایسه نکن
Carlover
آدم کامارو رو میبینه دلش میسوزه! میتونست بهترین ماسل کار بشه ولی حیف
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.