اهرم قدرت رسانه های اجتماعی به طور موثر بازاریابی رسانه های اجتماعی عملا رایگان است. اگر شما به تلاش برای رسیدن به میلیون ها نفر از طریق وسایل فیزیکی شما باید به بسیاری از سرمایه گذاری. این فن آوری راه برای کارآمد ترین رسیدن به مشتریان بالقوه خود را، نه تنها از نظر امور مالی بلکه از نظر زمان نیز هست.
واضح است که رسانه های اجتماعی در طول چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته اند و با بیش از 800 میلیون کاربر فعال؛ تعداد کاربران فیس بوک به راحتی بیش از دو برابر کل جمعیت ایالات متحده است!
بسیاری از کسب و کارهای موفق امروزی سال هاست که در اطراف بوده اند، مدت ها قبل از اینکه اینترنت گزینه ای قابل دوام در بازاریابی یک محصول باشد. اگرچه بیلبوردها، آگهی های بازرگانی تلویزیونی و تبلیغات رادیویی و چاپی در گذشته موفق بوده اند، اما تاثیری که زمانی در بازار امروز انجام دادند را ن خواهند داشت. بسیاری از مردم دیگر روزنامه را برای زمان فیلم بررسی نمی کنند، به مکان های آنلاین اشاره می کنند. بسیاری از مردم دیگر دست نوشتن نامه، آنها به صورت الکترونیکی پیش نویس ایمیل.
رسانه های اجتماعی سریع ترین ابزار بازاریابی در حال رشد است، و هر کسب و کار سرمایه گذاری بر روی توانایی های متعدد خود را می تواند در نقطه ضعف رقبای خود باشد. انتظار در اطراف و استفاده ن کردن از این ابزار بازاریابی بسیار در حال رشد فرصتی است که شرکت ها از دست رفته است. کسب و کار همیشه در حال تکامل است و بنابراین باید کمپین های بازاریابی به منظور همگام با رقابت. پس چرا کسی بلافاصله با بازاریابی اجتماعی درگیر نمی شود؟ نمی تواند پول باشد، چرا که بیشتر این شبکه ها آزاد هستند.
این وسوسه انگیز برای بیرون رفتن و ایجاد یک فیس بوک، توییتر، LinkedIn، تصادفا بر، Digg، خوشمزه، یوتیوب، و حساب Foursquare همه در یک بار. اما مشکل این استراتژی این است که اگر شما رشد بیش از حد سریع، شما قادر به نگه داشتن با تمام مزایای هر سایت. بهترین رویکرد این است که یک سایت مانند فیس بوک ایجاد کنیم، جزئیات را یاد بگیریم، و آن را به درستی پیاده سازی کنیم. ایجاد صفحه فن خود، پیوستن به گروه ها، شرکت در رویدادها، و تعامل با دیگران. اگر شما شروع به راه اندازی 12 در یک بار، شما نمی خواهد به عنوان فعال و عدم مشارکت خود را می تواند هدف کلی خود را شکست. بهتر است 1 یا 2 به طور کامل مورد استفاده سایت های شبکه های اجتماعی از 100 سیستم عامل ضعیف طراحی شده و نادیده گرفته شده است.
هر اطلاعات را از طریق یک رسانه دریافت نمی کند. برخی از مردم دوست دارند به خواندن، برخی دیگر مانند ویدیو، و برخی از مردم به تصاویر در سایت شما کشیده خواهد شد. کلید این است که مخلوط کردن راه شما. اگر شما به سادگی قرار دادن یک وبلاگ هر روز، پیروان خود را به روش ارتباطی خود را کور خواهد شد. يه کم عوضش کن. اگر شما یک وبلاگ یک روز، سپس قرار داده تا یک ویدیو ساده بعدی. ارسال و برچسب مردم در تصاویر بعد از هفته. هر چه تنوع بیشتری در های شما داشته باشد، تعامل بیشتری به دست خواهید آورد.
استراتژی پایه خود را تعریف کنید. راه اندازی یک سنگ راه بودجه با سنگ های سفید متوسط است که در تنظیم خوب مبارزات انتخاباتی در تمام طول راه کمک کند. تصویر راه باید با آنچه در حال انجام است و یا آنچه در دنیای واقعی انجام شده است هماهنگ بماند. بازاریابی رسانه های اجتماعی هرگز یک عمل بی گناه نیست. وقت گیر است و هزینه ها را متحمل خواهد شد. دقیق بودن در مورد کمپین قطعا بار را کاهش خواهد داد. همانطور که قبلا گفته شد ارزیابی هدف اصلی و روش. یکی در یک زمان! سعی نکنید برای تمام اهداف در یک بروید هدف. خاطر داشته باشید! به سیاست بازاریابی و ارتباطات شرکت خود بچسبید.
اگر شما می توانید آن را برون سپاری آن استطاعت. If that doesn’t fit well with your marketing budget & you have to do it yourself then get educated. مقدار زیادی از دوره ها، سمینارها، mentors & workshops خارج وجود دارد برای کمک به شما گوگل یاد بگیرند وجود دارد. اگر شما واقعا در بودجه shoestring صرف برخی از زمان scouring وب به دنبال اطلاعات رایگان در وبلاگ های رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها & کانال های ویدئویی. اما مطمئن شو که اينکارو ميکني هیچ نقطه ای در صرف وقت بر روی چیزی وجود دارد اگر شما آن را اشتباه انجام می دهند. Social Media Marketing is not difficult & shouldn’t take long to get up to speed but it doing it the right way or the wrong way is the difference between it paying dividends or not.