یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
1 روز ago دسته‌بندی نشده Leave a comment 4 Views
یاد بگیرید که چگونه سئو داخلی خود را ممیزی و بهینه کنید، سئوی داخلی خود را با رقبا مقایسه کنید و از ابزار هوش مصنوعی برای دریافت بهترین نتایج استفاده کنید.
این پست توسط SE Ranking حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود اسپانسر است.
چه یک وب‌سایت بزرگ راه‌اندازی کنید یا یک صفحه فرود ساده راه‌اندازی کنید، هدف شما یکسان است – شما می‌خواهید که آن را در بالاترین نقطه در SERP قرار دهید.
برای تحقق این امر، باید اطمینان حاصل کنید که کیفیت صفحه شما با رقبای مستقیم خود – یا بهتر است.
برای کسب جایگاه برتر SERP، بهترین تکنیک ارائه ارزش بیشتر از هر صفحه دیگری است که برای همان کلمات کلیدی بهینه شده است.
همچنین، باید مطمئن شوید که صفحه هدف شما از مسائل مهم سئو که می تواند بر عملکرد آن تأثیر بگذارد، رنج نبرد.
این تکنیک ها در قلمرو سئو داخلی قرار می گیرند.
با استفاده از جستجوگر سئوی درون صفحه می‌توان سئوی درون صفحه را آسان‌تر و سریع‌تر انجام داد.
ابزارهایی مانند جستجوگرهای سئو داخلی به طور خاص برای موارد زیر طراحی شده اند:
اما برای شروع، اجازه دهید برخی از اصول اولیه را بررسی کنیم.
سئو درون صفحه فرآیند بهینه سازی عناصر صفحه برای کلمات کلیدی خاص است.
وقتی می گوییم "عناصر صفحه"، منظور مواردی مانند موارد زیر است:
بسیاری از این عناصر را می توان به راحتی بهبود بخشید، به این معنی که صفحه را می توان برای یک جستجوی خاص بهینه کرد.
در حالی که این نوع بهینه سازی برای هر نوع صفحه ای از جمله صفحه اصلی، صفحه محصول، پست وبلاگ یا صفحه فرود کار می کند، این پست بر روی بهینه سازی صفحات فرود تمرکز دارد.
عناصر صفحه، نقاط اصلی ارتباط بین شما و کاربرانتان هستند.
بهبود آنها به بهبود تجربه آنها کمک می کند.
همچنین به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد صفحات شما می دهد.
سئوی داخلی بهینه شده به خوبی می تواند به بهبود رتبه بندی صفحه و در نتیجه افزایش ترافیک کمک کند.
علاوه بر بهبود رتبه بندی، این تغییرات صفحه به شما کمک می کند تا توجه کاربر را به خود جلب کنید و جستجوهای آنها را با دقت بیشتری هدف قرار دهید و ترافیک شما را معنادارتر می کند.
سئوی درون صفحه می‌تواند شامل انواع مختلفی از وظایف باشد که باید در بسیاری از عناصر مختلف انجام دهید.
از دست دادن آنها آسان است، بنابراین مطمئن شوید که یک چک لیست کامل و مستندات در مورد نحوه به روز رسانی هر عنصر دارید.
در این مقاله، به شما بینش هایی در مورد اینکه چه چیزی را در استراتژی سئوی درون صفحه خود بررسی کنید و چگونه کلمات کلیدی خود را بهتر هدف قرار دهید، به شما می دهیم.
ما همچنین یک ابزار عالی را به شما نشان خواهیم داد که می تواند کمک کند.
از آنجایی که چیزهای زیادی برای بررسی وجود دارد، یک ابزار خودکار می تواند بسیار مفید باشد.
اولین گام برای انجام سئو داخلی، اجرای ممیزی است.
تقریباً 100 عنصر برای بررسی وجود دارد و برخی از آنها مهمتر از بقیه هستند.
برای صفحات فرود، برخی از مهمترین عوامل عبارتند از:
بررسی های دیگر عبارتند از:
بررسی هر عنصر به صورت جداگانه ممکن است زمان زیادی طول بکشد، و شناسایی خطاها و رفع آنها می تواند دشوار باشد.
به همین دلیل است که ابزارهای خودکار بسیار مفید هستند.
پس از کشف تغییراتی که امتیازات بهینه سازی شما را افزایش می دهد، زمان آن فرا رسیده است که ابتدا تصمیم بگیرید چه چیزی را تغییر دهید.
وزن هر پارامتر با تأثیر آن بر توانایی صفحه شما برای رتبه بندی در SERP ها تعریف می شود.
برخی از نمونه‌هایی از خطاهای مهم سئو داخلی که باید در اولویت قرار گیرند عبارتند از:
تغییرات با اولویت پایین موارد جزئی هستند، مانند یک فاویکون از دست رفته، که کمتر فوری است.
چگونه تغییرات با اولویت بالا را شناسایی کنم؟
ابزارها می توانند در اینجا دوست شما باشند.
آنها می توانند روند را تسریع کنند و به شما کمک کنند تا سریعتر به بالای SERP ها صعود کنید.
شما می‌خواهید به دنبال ابزارهای پیچیده‌ای باشید که می‌توانند توصیه‌های انعطاف‌پذیری را بر اساس انواع صفحه به‌جای فهرست استاندارد ارائه دهند.
تجزیه و تحلیل عمیق که با ابزارهای مدرن تر ارائه می شود می تواند صفحات هدف را با نتایج جستجوی مشابه مقایسه کند و محدوده معیارهای توصیه شده را محاسبه کند.
به این ترتیب، توصیه ها بر اساس معیارهای رقبای مستقیم است و به جای ارائه استانداردهای SEO تعمیم یافته، ویژگی های خاص را در نظر می گیرد.
چنین روش شناسی آنها را بسیار دقیق تر و کاربردی تر می کند.
یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی، رتبه‌بندی SE است.
این جستجوگر سئو روی صفحه می تواند به شما کمک کند صفحات خود را بررسی و بهینه کنید.
برای اجرای ممیزی:
سپس، اجازه دهید رتبه بندی SE جادوی خود را انجام دهد.
94 پارامتر سئوی درون صفحه را بررسی می کند.
امتیاز: شما می توانید عمق تجزیه و تحلیل را انتخاب کنید – صفحه شما را می توان با 3 یا حداکثر 50 رقیب SERP مقایسه کرد.
با رتبه‌بندی SE، اجرای ممیزی فقط چند دقیقه طول می‌کشد.
پس از اتمام بررسی، نتایج را خواهید دید – هر تغییر اولویت در یک داشبورد فهرست می شود.
امتیاز کیفیت خود را بررسی کنید
این ابزار کیفیت صفحه را از 0 تا 100 محاسبه می کند.
هرچه صفحه برای کلمه کلیدی هدف بهتر بهینه شود، امتیاز بالاتری کسب می کند.
امتیاز کیفیت شما تصویر واضحی از سلامت سئوی درون صفحه به شما می دهد و به شما کمک می کند تا مشخص کنید که آیا فاکتورهای خارج از صفحه مشکل هستند و نه بهینه سازی ضعیف در صفحه.
توجه داشته باشید که پارامترهای مرتبط با بک لینک، که در داشبورد نیز قرار دارند، بر امتیاز کیفیت صفحه تاثیری ندارند.
با مسائل با اولویت بالا خود مقابله کنید
گام بعدی شما این است که لیستی از مشکلات موجود در صفحه تجزیه و تحلیل شده خود را بررسی کنید.
گزارش رتبه بندی SE شامل بینشی در مورد کیفیت محتوای صفحه، استفاده از کلمه کلیدی و تراکم، تجربه صفحه و قابلیت استفاده، پیوندهای استفاده شده در صفحه و نمایه بک لینک صفحه است.
برای کمک به درک اولویت ها، لیست وظایف شما به چندین ستون تقسیم می شود:
اکنون، می توانید شروع به ساخت گردش کار خود و اولویت بندی اصلاحات کنید.
با انجام برخی تحقیقات رقبا، وظایف تعمیر سئوی درون صفحه خود را تقویت کنید.
این مرحله به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید چه کلمات کلیدی را باید هدف بگیرید و راه‌های جدیدی برای بهبود بیشتر صفحه خود داشته باشید.
ارزیابی رقبایتان به شما کمک می‌کند بفهمید چه چیزی کار می‌کند و صفحه شما کجا بیشتر به بهبود نیاز دارد.
یک راه عالی برای شروع این است که کلمات کلیدی را که برای آنها رتبه بندی می کنید در گوگل قرار دهید و نتایج برتر را بررسی کنید.
چه چیزی در مورد آنها توجه می کنید؟
توجه داشته باشید:
در مورد ایده هایی که آنها منتقل می کنند، رویکرد آنها به محتوا، و اینکه از چه کلمات کلیدی و کجا استفاده می کنند فکر کنید.
شما به دنبال یادگیری این هستید که چگونه موفق ترین صفحات این کار را انجام می دهند. اما شما به دنبال عیب و نقص نیز هستید.
آیا زمینه هایی وجود دارد که فکر می کنید بتوانید آن را بهبود ببخشید؟
آیا شکاف یا عناصر بدون آدرس یک پرس و جو می بینید؟
سعی کنید الگوهایی را که می توانید در مورد موفق ترین نتایج شناسایی کنید و آنها را با صفحه خود مقایسه کنید.
اطمینان حاصل کنید که نه تنها چیزهایی را که از دست داده اند اصلاح می کنید، بلکه به دنبال فرصت هایی برای بهبود عناصر موجود در صفحه نیز هستید.
اگر می خواهید جزئیات بیشتری داشته باشید، این مکان دیگری است که ابزاری مانند رتبه بندی SE می تواند به شما کمک کند.
یک ابزار قوی مانند رتبه بندی SE می تواند به شما کمک کند نتایج خود را در مقابل رقبای خود محک بزنید تا درک بهتری از نحوه رسیدن آنها به بالای SERP داشته باشید.
شما به راحتی می توانید پارامترهای مهم سئوی درون صفحه را با رقبای مستقیم خود مقایسه کنید، بدون اینکه نیازی به بررسی SERP ها و ارزیابی هر یک از نتایج، یک به یک.
به عنوان مثال، در صفحه زیر، می توانید بررسی کنید که رقبا از کدام کلمات کلیدی استفاده کرده اند، عناوین و عناوین آنها را مطالعه کرده و معیارهای فنی آنها را ارزیابی کنید.
تمام داده های حیاتی در اختیار شماست تا اطمینان حاصل شود که فرصت های بهبود را از دست نمی دهید.
به سرعت SERP و آمار ترافیک رقیب را مشاهده کنید
در تب Terms ، لیستی از کلماتی که در صفحات رقبای شما یافت شده است را به همراه پتانسیل حجم جستجو، تعداد، تراکم و عناصر صفحه مشاهده خواهید کرد.
بر اساس تجربه ما، استفاده از کلمات کلیدی مناسب در یک صفحه در حالی که تعادل چگالی را رعایت می کنیم برای صفحات فرود بسیار مهم است.
این ابزار نشان می دهد که چند بار و در کدام عناصر صفحه از یک کلمه کلیدی اصلی یا فرعی استفاده شده است: عنوان، توضیحات، کپی اصلی، URL و غیره.
این به شما کمک می کند کلمات کلیدی با پتانسیل جستجوی واقعی را شناسایی کرده و آنها را به صفحه خود اضافه کنید.
همچنین می‌توانید چگالی کلمات کلیدی برخی از عبارت‌های جستجویی را که از قبل در صفحه شما هستند، اصلاح کنید.
از ایرادات کلیدواژه رقبا استفاده کنید
در نهایت، می‌توانید کلمات کلیدی را به قسمت‌های صفحه مرتبطی که به آنها نیاز دارند اضافه کنید.
احتمالا متوجه خواهید شد که رتبه بندی SE بین محتوای اولیه و ثانویه تمایز قائل می شود، درست مانند گوگل.
ابزارهایی که این کار را نمی کنند ممکن است ناخواسته شما را به سمت پر کردن کلمات کلیدی سوق دهند و باعث شوند کلمات کلیدی اضافی را به محتوای اصلی خود اضافه کنید.
در حال حاضر، شما یک ممیزی انجام داده اید و تحقیقات رقبا را انجام داده اید.
شما باید ایده خوبی داشته باشید:
شما اکتشافات زیادی کرده اید!
بعدش چی؟
ابتدا فهرستی از وظایف فردی خود را ایجاد کنید.
با فهرست کردن وظایف بر اساس اولویت شروع کنید.
شما می توانید از سیستم مدیریت وظایف خود یا یک ابزار SEO درون صفحه برای سازماندهی لیست وظایف خود استفاده کنید.
به عنوان یک قاعده کلی، شما باید هر چیزی را که گم شده است در اولویت قرار دهید.
اگر چیزهایی مانند برچسب عنوان و توضیحات متا را مشخص نکرده اید، موتورهای جستجو آنها را برای شما تولید می کنند.
شما می خواهید آنچه را که کاربران در مورد صفحه شما در SERP می بینند کنترل کنید. حتما خودتان آنها را اضافه کنید.
بعد، روی هر چیزی که در اولویت های کلیدواژه شما تغییر کرده است تمرکز کنید.
آیا در طول تحقیق خود فرصت های جدیدی پیدا کردید یا تغییراتی را که باید در چگالی کلمات کلیدی انجام دهید، کشف کردید؟ اینها هم مهم هستند.
ادامه دهید و شروع به رفع مشکلات کنید!
ما خوشحالیم که بگوییم اکثر مشکلات مربوط به سئو داخلی صفحه را می توان از داخل CMS شما برطرف کرد.
اگر برای اولویت بندی و ردیابی وظایف خود به کمک نیاز دارید، SE Ranking می تواند همه این کارها را در یک ابزار انجام دهد.
به تب SEO Tasks بروید.
رتبه بندی SE بر اساس مسائلی که در طول ممیزی در وب سایت شما یافت می شود، یک برنامه گام به گام در اختیار شما قرار می دهد.
این ابزار وظایف را بر اساس اولویت، دسته یا وضعیت گروه بندی می کند:
با فوری ترین ها شروع کنید. این باید ملموس ترین نتیجه را به همراه داشته باشد.
شما همچنین می توانید وظایف سفارشی خود را اضافه کنید و هر اولویتی را به آنها اختصاص دهید.
به عنوان مثال، اگر صفحه رقیب را بررسی کرده اید و چیزی را پیدا کرده اید که ارزش افزودن به صفحه خود را دارد، فقط یک کار جدید ایجاد کنید.
و بالعکس، کارهایی را که به صفحه فرود خود بی ربط می دانید نادیده بگیرید.
پس از رفع مشکل، روی کادر تکمیل شده کلیک کنید. این ابزار کیفیت صفحه را دوباره ارزیابی می کند و شما فوراً امتیاز جدید را خواهید دید.
هرچه وظایف بیشتری تکمیل شود، امتیاز بالاتر خواهد بود.
شکی نیست که همگام شدن با رقبا و بهینه سازی صفحات شما کار سختی است.
اما با در دست داشتن ابزار مناسب، بسیار آسان تر و سریع تر می شود.
با جستجوگر سئوی درون صفحه ، می‌توانید عملکرد کلی صفحه را اندازه‌گیری کنید، مشکلاتی را که می‌تواند بر رتبه‌بندی شما تأثیر بگذارد را شناسایی و رفع کنید، محتوای خود را بر اساس آنچه برای رهبران SERP کار می‌کند ارتقا دهید، و همه وظایف روی صفحه را در دستور کار خود پیگیری کنید.
این به شما کمک می کند تا از نردبان رتبه بالاتر بروید و رقبای خود را شکست دهید.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: تصویر بر اساس رتبه بندی SE. با اجازه استفاده شده
 
خبرنامه روزانه ما را از لورن بیکر بنیانگذار SEJ در مورد آخرین اخبار در صنعت دریافت کنید!
رتبه بندی SE یک پلت فرم مبتنی بر ابر برای متخصصان سئو و بازاریابی آنلاین است که مجموعه کاملی از ابزارها را برای … [بیو کامل را بخوانید]
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
source
سئو سایت
47 دقیقه ago
2 ساعت ago
3 ساعت ago
اپراتورهای جستجوی قبل و بعد از گوگل که کمتر شناخته شده اند، می توانند در …
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.






تبلیغات گوگل ادوردز
سئو تخصصی سایت
موتور گوگل
موتور ذره بین
تولید محتوا
گوگل ادوردز
source

تولید محتوا
شینگل
گوگل ادوردز
سئو سایت
موکت
جهان خبری
اتو خبری
فرهنگی خبری
سرگرمی خبری
اقتصادی خبری
علمی خبری
سلامتی خبری
تکنولوژی خبری
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط irmusic4